Allebei uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:14 schreef Mariocash het volgende: [..] Doe je ook aan krachttraining of alleen hardlopen?
Laat me raden: jij doet helemaal niet aan sportquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke mooie mannen doen niet echt aan sportschooltje
Goed zo. Een combinatie tussen kracht en cardio is het beste. Anders ga je er op een gegeven moment uitzien als een uitgemergelde Ethiopiër.quote:
Wat doen die dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat me raden: jij doet helemaal niet aan sport
Die kijken je aan over een biefstuk heen in een mooi restaurant met een geile blik maar net als je denkt nu gaat het neuken worden dansen ze nog even een uurtje of twee met je op je lievelingsmuziekquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijken je aan over een biefstuk heen in een mooi restaurant met een geile blik maar net als je denkt nu gaat het neuken worden dansen ze nog even een uurtje of twee met je op je lievelingsmuziek
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
Bewegen in de frisse lucht is wel het lekkerste.
Want daar kun je geen krachttraining doen? Jij bent de enige die het over een sportschool had.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.
Hey een vogelspotterquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.
Ja fit worden wel uiteraard maar ik krijg altijd een hoog SBS6 beeld voor me van sportschoolmannen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Want daar kun je geen krachttraining doen? Jij bent de enige die het over een sportschool had.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook een favo seksplaat
Toch wel. Met je vadsige, uitgezakte lichaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ouderwetsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja fit worden wel uiteraard maar ik krijg altijd een hoog SBS6 beeld voor me van sportschoolmannen.
Freak mequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook een favo seksplaat
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja fit worden wel uiteraard maar ik krijg altijd een hoog SBS6 beeld voor me van sportschoolmannen.
In de wc? (lol)quote:
Jij houdt vooral van generaliseren merk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar ik vind sportschoolmannen redelijk saai
Dat was net. Nu zit ik te knikkebollen op de bankquote:
welterustequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was net. Nu zit ik te knikkebollen op de bank.
Zonder generaliseren geen humor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt vooral van generaliseren merk ik
Altijd als ik niet in bed lig en slaap krijg ik een vies smerige smaak in mijn mond omdat ik altijd ijsthee drink dus dat probeer ik altijd te vermijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was net. Nu zit ik te knikkebollen op de bank.
Terecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel thuisblijven van de kroeg als Samzz een borst bloot gooit en haar slipje en beetje opzij trekt
trek nog een biertje open makkerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel thuisblijven van de kroeg als Samzz een borst bloot gooit en haar slipje en beetje opzij trekt
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
120 kg preciesquote:
Ross is altijd kut, onzeker flikkertjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat Ross kut is in die aflevering.
Altijd straalbezopen als hij op FOK! komt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
trek nog een biertje open makker
Ross (David Schwimmer) gezien in Band of Brothers?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ross (David Schwimmer) gezien in Band of Brothers?
Zo ja dan wil je hem doodmaken met een satéprikker toch?
Geen idee kijk dat niet, lachband aidsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goalsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:59 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Altijd straalbezopen als hij op FOK! komt.
In Madagascar speelt ie ook een kneusquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee kijk dat niet, lachband aids
Ken die vent vooral van Band of Brothers, daar ook een enorme kneus
Dat vermoeden heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hevig masturberend zit te fokken
Ja. Stop maar met dickpics sturen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen vinden masturberende mannen maar al te opwindend of loop ik nu echt achter?
Matigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een dag niet gezeurd, een dag niet geleefd. ~ xcachet, 2019.
Een keer gedaan in mijn leven, koude gang omdat spiegel, onhandigheid met mijn telefoon, schel licht, niet te doen, wel geneuktquote:
Ik heel vaak hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer gedaan in mijn leven, koude gang omdat spiegel, onhandigheid met mijn telefoon, schel licht, niet te doen, wel geneukt
Ik heb een vriend, ben loyaal en monogaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Shit, nog steeds geen xcachet wijdbeens in bed, zelfs geen begin van een flirt of klik, wat is er aan de hand met me?
Ja en, alles kan kapot en ik ben serieus ongezien een factor 100 leuker.........eeurhm......nah wel mooi gezegd van je meid, zo hoort 'tquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, ben loyaal en monogaam.
Ik heb ze anderhalf uur geleden aangeschaft, dus niet uit de koelkast.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel uit de koelkast hoop ik zodat ze btje krokant zijn
En jij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Vanuit welke fokafvoerput komt die uitstraling nou weer gekropen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, ben loyaal en monogaam.
Ja, gewoon een simpel pc + scherm gekocht voor 500 euro euro bij de Mediamarkt. Ik ben ook maar een arme student.quote:
Kleine poging tot cockblocken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Jij bent de volgende, brace yourselfquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Stond in de krantquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Waar hebben jullie het Braddie bericht vandaan van de hartaanval? Ik heb het hier in de SC gelezen, maar het bericht is volgens mij al verwijderd.
Geef ff link of stuur in DM.
Stond op Telegraaf.nlquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Waar hebben jullie het Braddie bericht vandaan van de hartaanval? Ik heb het hier in de SC gelezen, maar het bericht is volgens mij al verwijderd.
Serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het eerste fok bureau dat ik tegenkom in mijn leven dat gewoon fris en proper is. Proficiat.
Hihi, boy was he wrong.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef xcachet het volgende:
Ik wil zo graag een Apple Watch.
Mijn vriend heeft wel eens gezegd dat als ik een iPhone zou kopen hij er een voor me zou halen.
Ik ben er niet meer over begonnen en volgens mij hoopt hij dat ik het ben vergeten.
Hey goede vriend, de man die mij het laatste zetje gaf in de goede richting wat betreft meditatie.quote:
Hij moet er nog achterkomend dat ik álles onthou hè. Maar ik ben niet verwend, dus ik begin er niet meer over.quote:
Jammer. Zou ik wel doen. Hoe moet ie er anders achter komen dat je alles onthoudtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet er nog achterkomend dat ik álles onthou hè. Maar ik ben niet verwend, dus ik begin er niet meer over.
Nee ik gebruik het woord "vuig" nooit eigenlijk hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je haar nu een vuige slet?
Tijd voor zo'n filmmomentje waar je keihard tegen je bureau aan wordt genomen nadat alles er vanaf is geveegd hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn 'bureau' is een tyfusbende. Ligt helemaal vol met papierblokken, tekeningen, verfbakken, potloden e.d..
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tijd voor zo'n filmmomentje waar je keihard tegen je bureau aan wordt genomen nadat alles er vanaf is geveegd haha
Ik zeg wel minstens om de dag dat ik ‘m heel graag wil. Dan koop ik ‘m. Kom ik erop terug. Hopelijk voelt ‘ie zich dan schuldig. Zal ‘m leren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Zou ik wel doen. Hoe moet ie er anders achter komen dat je alles onthoudt.
Geniepig. Love.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg wel minstens om de dag dat ik ‘m heel graag wil. Dan koop ik ‘m. Kom ik erop terug. Hopelijk voelt ‘ie zich dan schuldig. Zal ‘m leren.
Als je had gezegd sushi dan was ik meteen in de auto gestapt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Wel jammer dat xcachet bezet is, had graag 220 euro aan eten ertegenaan geklapt, beetje kaarslicht, minimaal drie dure wijntjes en haar hart gevangen met mijn ogen, mijn aanwezigheid en met mijn wezen, zonde voor zo'n meisje wel
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er ligt voor een paar 100 euro aan materiaal op t blad.
Een rommeltje op je bureau is een rommeltje in je hoofd, zei een oud-collega ooitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn 'bureau' is een tyfusbende. Ligt helemaal vol met papierblokken, tekeningen, verfbakken, potloden e.d..
Oh het is een georganiseerde chaos.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
Een rommeltje op je bureau is een rommeltje in je hoofd, zei een oud-collega ooit
Ik heb nooit 3 gezegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bedankt.
Ondanks dat je me gisteren een 3 op een goede dag noemde, omdat m’n huid je te licht was.
Anderhalf jaar geleden een dikke maand in Japan rondgetrokken en zowat dagelijks sushi opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je had gezegd sushi dan was ik meteen in de auto gestapt.
Best wel irritantquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Hoe irritant is dat. Een cadeaubon krijgen die t niet doet.
Heb de betreffende winkel al een paar keer geprobeerd te bellen, geen doorkomen aanquote:
Hoe dan? Digitaal of zo?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Vind rondtrekken kansloos. Afknapper.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden een dikke maand in Japan rondgetrokken en zowat dagelijks sushi op
Intertoys zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wat een totale onzin, ben je nog jong?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind rondtrekken kansloos. Afknapper.
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.quote:
Zij kan er toch niets aan doen dat ze een cadeaubon krijgt voor een skere fysieke winkel ipv voor Bol.comquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.
nog niet faillietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.
Klopt deze ene keer maar www kopers hebben nogal wat fysieke winkels stuk gemaakt, niet dat het erg is of zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij kan er toch niets aan doen dat ze een cadeaubon krijgt voor een skere fysieke winkel ipv voor Bol.com
Wat bereik je daarmee? Opzoek naar jezelf?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, ben je nog jong?
Ik vind het doodsaai om dezelfde serveerster iedere avond te zien tijdens bijna hetzelfde avondeten en ik irriteer me dood als ik de dag erna naast dezelfde Duitser op een handdoekje ligquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bereik je daarmee? Opzoek naar jezelf?
Je zegt nu dat je niet van all-in vakanties houdt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het doodsaai om dezelfde serveerster iedere avond te zien tijdens bijna hetzelfde avondeten en ik irriteer me dood als ik de dag erna naast dezelfde Duitser op een handdoekje lig
Dat sowieso niet, ik ontspan met om hoekjes kijken en op avontuur trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je niet van all-in vakanties houdt?
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkopen ze wel spellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.
Ze hebben daar van die fluffy beestjes die best prettig zijn in bedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind rondtrekken kansloos. Afknapper.
Plaats en tijd en I’ll be therequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
zin in een trio met @:zosk en @:xcachet
Van de user Pleaserr in ruil voor een pic van je kutje?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Iewlquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Van de user Pleaserr in ruil voor een pic van je kutje?
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben daar van die fluffy beestjes die best prettig zijn in bed
Ik vond het ook bijzonder.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.
Alsof jij geen pussypic zou sturen voor een bon van 100 euro.quote:
Samzz is best chique hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alsof jij geen pussypic zou sturen voor een bon van 100 euro.![]()
Daar kan je weer 2 jurkjes van kunnen kopen in de discount.
Ik weet wel zeker dat ik dat niet zou doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alsof jij geen pussypic zou sturen voor een bon van 100 euro.![]()
Daar kan je weer 2 jurkjes van kunnen kopen in de discount.
Hey mag ik eens gratis komen kijken en een beetje voelen enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik dat niet zou doen.
Nee, jij bent te druk met Zosk en Cachet en ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey mag ik eens gratis komen kijken en een beetje voelen enzo.
Afgewezen door Samzzquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij bent te druk met Zosk en Cachet en ik ga zo slapen.
Akkoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik dat niet zou doen.
Met een rood gezicht wakker wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sssst, gewoon niet zeggen hahaha
Oh nee, ik vind t zelf zo vies dat doe ik een ander niet aanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sssst, gewoon niet zeggen hahaha
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
Ugh. Ex heeft interesse in de woning naast ons. Stokje voor steken.Je gaat toch niet naast je ex wonen koekoek.
Dakterassen grenzen vol aan bij de in- uitgang (weet hij niet is niet te zien vanaf de straat) dus lekker gezellig zo naast elkaar leven met onze gezinnen. Bbq erbij. Joe.quote:
Gewoon kwartetten met je vriend, je ex en de huidige vriendin van je ex.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
Ugh. Ex heeft interesse in de woning naast ons. Stokje voor steken.Je gaat toch niet naast je ex wonen koekoek.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gewoon kwartetten met je vriend, je ex en de huidige vriendin van je ex.
Elk mens is weleens onzeker. Zelfs jij, beste Myrr.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zij is ziek onzeker. In de kroeg moet ik haar al dodgen omdat ze anders dingen gaat vragen. Stel dat dat dan naast je woont. Helemaal niemand heeft daar zin in.
Extra hard kreunen tijdens de seks om ze wakker te maken in de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dakterassen grenzen vol aan bij de in- uitgang (weet hij niet is niet te zien vanaf de straat) dus lekker gezellig zo naast elkaar leven met onze gezinnen. Bbq erbij. Joe.
komquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Extra hard kreunen tijdens de seks om ze wakker te maken in de vroege ochtend.
Hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dakterassen grenzen vol aan bij de in- uitgang (weet hij niet is niet te zien vanaf de straat) dus lekker gezellig zo naast elkaar leven met onze gezinnen. Bbq erbij. Joe.
Sommigen hebben gewoon nog contact hoor, net als Noel en jijquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me ook wel af, hoezo laat je ex je dat weten?
Jij laat je ex toch ook van alles weten, omdat je hem door middel van berichten op FOK! pijn hoopt te doen, omdat je met veel rancuneuze gevoelens kampt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
Hij reageerde onder de Facebook advertentiequote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
Zij "We hebben al 3 jaar! Zijn langste relatie ooit hihi."quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Elk mens is weleens onzeker. Zelfs jij, beste Myrr.
Wat voor dingen gaat ze vragen?
Lekker kaasblokjes mogen knabbelen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Remqo het volgende:
Net zo'n gezellige kringverjaardag gehad
Wie was er jarig? Blokjes kaas en leverworst aanwezig?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Remqo het volgende:
Net zo'n gezellige kringverjaardag gehad
Ja, onder het genot van een babbelzieke 'vriend' die ook op bezoek was, daar kreeg je geen speld tussen,quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker kaasblokjes mogen knabbelen?
M'n buurman, maar het plaatje schetst het welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wie was er jarig? Blokjes kaas en leverworst aanwezig?
[ afbeelding ]
Wel handig voor als je vriendje hoofdpijn heeft of geen zin in jouquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zij "We hebben al 3 jaar! Zijn langste relatie ooit hihi."
Mijn hoofd 'we hadden 4 jaar maargoed ik knik gewoon...'
Zij "Jullie hadden een jaartje toch, klopt dat?"
"Nou nee. Wel iets langer. Was 16 en vlak voor ik 20 werd definitief afscheid genomen. Maar ik ga weer even naar binnen, doei."
Ooh, had me anders zo apart geleken. Als ie je had geappt of zoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij reageerde onder de Facebook advertentie
Jij hebt jullie kind gebaard. Dat betekent dat jij en je vriend altijd aan elkaar verbonden zullen zijn, hoe de relatie ook loopt tussen jullie. Je vriend is een Maluku, toch? Die zorgen over het algemeen wel goed voor hun kinderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zij "We hebben al 3 jaar! Zijn langste relatie ooit hihi."
Mijn hoofd 'we hadden 4 jaar maargoed ik knik gewoon...'
Zij "Jullie hadden een jaartje toch, klopt dat?"
"Nou nee. Wel iets langer. Was 16 en vlak voor ik 20 werd definitief afscheid genomen. Maar ik ga weer even naar binnen, doei."
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij hebt jullie kind gebaard. Dat betekent dat jij en je vriend altijd aan elkaar verbonden zullen zijn, hoe de relatie ook loopt tussen jullie. Je vriend is een Maluku, toch? Die zorgen over het algemeen wel goed voor hun kinderen.
Maak je niet te druk.
Ik snap niet dat je nog op die user reageert. Die brabbelt wel meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.
Mijn vriend heeft hier niets mee te maken?
Goed om te zien dat je een warme relatie onderhoudt met je buurman.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n buurman, maar het plaatje schetst het wel
En zo is het, soms samen even uit gaan omdat het kanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een warme relatie onderhoudt met je buurman.
Beter een goede buur, dan een verre vriend.
Hoezo, gaat hij weg?quote:
Nah valt wel mee maar hij zit nu aan de sterke drank.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je nog op die user reageert. Die brabbelt wel meer.
Mooi, hoef je zelf niks te bedenken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, onder het genot van een babbelzieke 'vriend' die ook op bezoek was, daar kreeg je geen speld tussen,
Oh sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht jouw ex.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.
Mijn vriend heeft hier niets mee te maken?
Niks mis mee, vriend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En zo is het, soms samen even uit gaan omdat het kan
True that. Ik ben verre van nuchter.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah valt wel mee maar hij zit nu aan de sterke drank.
Geniet ervanquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that. Ik ben verre van nuchter.
Moet kunnenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that. Ik ben verre van nuchter.
Waar was je danquote:
Paprikaquote:
Aiii ja je kunt hem beter een grotere D wensen ahaha am i rightquote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een ban omdat ik Vanillekwark de grote K toe wenste.
Ben je inmiddels wel gekalmeerd? Je maakte je wel érg druk. Het is maar FOK!.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei. Mag je mods tegenwoordig wel Dissociatieve identiteitsstoornis toewensen? Nice.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aiii ja je kunt hem beter een grotere D wensen ahaha am i right
Ik was wel wat gepikeerd inderdaad. Ik was niet zo onder de indruk van zijn kwaliteiten als mod voorheen. Maar wel kalm nu.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben je inmiddels wel gekalmeerd? Je maakte je wel érg druk. Het is maar FOK!.
Zuchtquote:Op zondag 17 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei. Mag je mods tegenwoordig wel Dissociatieve identiteitsstoornis toewensen? Nice.
Hey hunkieboy heb je ook chipsquote:
Jammer voor jouquote:
hey flama, fijn dat je weer terug bent, valse heks,quote:
Goed zo. Ik vond het ook wat vreemd dat hij na een paar dagen opeens weer terugkeerde als mod. Als ik Yvonne mocht geloven, dan was hij definitief mod-af.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was wel wat gepikeerd inderdaad. Ik was niet zo onder de indruk van zijn kwaliteiten als mod voorheen. Maar wel kalm nu.
Ik snap het gezeur op VK ook niet zo goed, nooit een probleem met hem gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 00:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed zo. Ik vond het ook wat vreemd dat hij na een paar dagen opeens weer terugkeerde als mod. Als ik Yvonne mocht geloven, dan was hij definitief mod-af.
Voor de rest sta ik neutraal in deze kwestie, want ik heb persoonlijk nooit een aanvaring gehad met VK.
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur op VK ook niet zo goed, nooit een probleem met hem gehad
Dat zijn we allemaal wel eensquote:Op zondag 17 februari 2019 00:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.
z'n laatste trucje is ook beetjequote:Op zondag 17 februari 2019 00:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.
rtquote:
Goed zo. Ik heb toch besloten chocola te etenquote:
Campina zal flinke omzet draaienquote:Op zondag 17 februari 2019 00:28 schreef Myrr het volgende:
Echt waar de fuck maken jullie je druk omgaat al dagen over vk. Serieus. Lekker belangrijk.
Nee wist ik nietquote:Op zondag 17 februari 2019 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat de kat van Ama is weggelopen
Welkequote:Op zondag 17 februari 2019 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo. Ik heb toch besloten chocola te eten
Goed, ze ligt nu lekker naast me te kroelen :$quote:
Als je toch in vorm bent, kan je net zo fanatiek terugspelenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Kiid het volgende:
Twijfel of ik Fifa verder moet spelen. Mijn vorm is on point maar snachts speel je wel tegen de fanatiekere spelers. Moet er nog 15 spelen
Tonyquote:
ahwquote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed, ze ligt nu lekker naast me te kroelen :$
Oranjequote:
En grid ligt op de vensterbank te snurkenquote:
jij hebt geen man nodigquote:Op zondag 17 februari 2019 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En grid ligt op de vensterbank te snurken
Alleen seksquote:
Oke ff over nadenken tijdens honden uitlatenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oranje
Wat, waarom, weet je wel hoe laat het is, ja doe en neem cheeseburger mee en kip20
Lol neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |