Is goed. Ik gebruik hem alleen voor het maken van bruiswater en geef zelf in het glas er eventueel smaakjes aan met Carvan Cevitan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:05 schreef maily het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig.
Kun je me mentionen als je hem een paar weken in gebruik hebt?
Niet 2015, bestaat echt al veeeeeeel langerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:04 schreef golfer het volgende:
Mijn laatste speeltje nog maar eens dan:
[ afbeelding ]
Deze variant bestaat pas sinds 2015. Dus jouw bewering dat je deze al in 1995 had kan niet kloppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:02 schreef Molo het volgende:
Niet 2015, bestaat echt al veeeeeeel langer
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/SodaStream
Joh, er zit echt geen essentieel verschil in golfer, dat weet jij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze variant bestaat pas sinds 2015. Dus jouw bewering dat je deze al in 1995 had kan niet kloppen.
Vacumeerapparaat wordt hier ook veel gebruikt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
Bij de Lidl een vacummeerapparaat gekocht. Leek me wel handig bij mijn sous vide (Anova).
Sowieso handig om vlees wat je invriest te verpakkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
Bij de Lidl een vacummeerapparaat gekocht. Leek me wel handig bij mijn sous vide (Anova).
Fixed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sowieso handig om vlees wat je invriest zoveel mogelijk te verpakken
Ja, doet wat het moet doen, maar een zelfkoelende ijsmachine is wel fijner dan zo'n bak die in de vriezer moet.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:08 schreef JdeMol het volgende:
Is er trouwens iemand in het bezit van de KitchenAid roomijsmaker?
Oké, bedanktquote:Op zondag 24 februari 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, doet wat het moet doen, maar een zelfkoelende ijsmachine is wel fijner dan zo'n bak die in de vriezer moet.
Een goede zelfkoelende ijsmachine ..quote:Op zondag 24 februari 2019 19:11 schreef JdeMol het volgende:
[..]
Oké, bedankt![]()
Welke zelfkoelende zou je aanraden dan? Ik heb er nooit 1 gehad maar het lijkt me leuk om zelf te maken. M'n moeder is ook erg gek op roomijs maar mag eigenlijk geen suiker of zo weinig mogelijk. Dus lijkt me beter om dan met verse aardbeien en bananen en dergelijke, zoet ijs te kunnen maken.
Bedankt Pietquote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een goede zelfkoelende ijsmachine ..
Ik heb een Gaggia en die doet het al heel erg lang heel erg goed. Echter, Philips heeft Gaggia opgekocht en heeft haar focus op de koffiemachines en de ijsmachines zijn sindsdien steeds slechter van kwaliteit geworden wat ik zo in de fora en reviews lees.
Hoeveel wil je er aan besteden?
Let wel, voor je teleurgesteld bent, ijs maken zonder of met weinig suiker is niet gemakkelijk, je moet een vervanger hebben voor de droge stof in het ijs (suiker, vet, eiwit is droge stof) anders wordt het ijs kristal achtig en je wilt een romige structuur.
Nee, ik heb geen link voor je, maar ga uit van 35% vaste stof in je ijs die je dus uit eiwit, vet en suikers kan samenstellen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:27 schreef JdeMol het volgende:
[..]
Bedankt Piet![]()
Oh, dat wist ik inderdaad nog niet. Dat ijs maken zonder of met weinig suiker vrij lastig is. Had me nog niet ingelezen.
De prijs maakt op zich niet uit, als het maar een deugdelijke machine is met makkelijke bediening.
Heb je eventueel een link naar goede suikervrije recepten of andere tips om het ijs wel smaakvol te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |