Mooi hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ze kunnen nog steeds niet bij de orders.
Dus nog steeds "blacl holle"qua internet.
En nu al 24 hoor ik ze zeggen dus ik snap iets niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he
Ze kunnen wel zien hoeveel kaartjes er verkocht zijn van Brandons fan feestje
AL 18 zeiden ze vanmorgen
O, dan zijn er vanmorgen nog 6 verkocht kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En nu al 24 hoor ik ze zeggen dus ik snap iets niet.
Oh ik snap wel dat er meer kaartjers verkocht zijn maar snap niet dat ze dat dus wel kunnen zien maar niet bij de orders kunnen voor verzend labels.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan zijn er vanmorgen nog 6 verkocht kan ook natuurlijk
O op die fietsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat er meer kaartjers verkocht zijn maar snap niet dat ze dat dus wel kunnen zien maar niet bij de orders kunnen voor verzend labels.
Voor die labels zou goed kunnen dat ze daarvoor bij postnl moeten wezen dan en dat de webwinkel ergens lokaal draait.
Heeft klotus er al weer geen zin meer in?quote:
Ja zeker wel, ze doen het meestal samenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft klotus er al weer geen zin meer in?
Volle dagtaak. Het leven valt niet mee in Utopiaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel, ze doen het meestal samen
En dat het bel en mail schuim daar niets mee gedaan heeft valt me dan weer meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt dom hoe ze die broden hebben gelanceerd. Meer dan honderd broden verkopen terwijl ze niet weten dat het binnen 2 dagen kurkdroog is. Ook geen fatsoenlijke verpakking. Geen schone werkomgeving. Ik had eerst de tijd genomen om alles goed op de rails te hebben. En misschien wel ander soort brood, zoals krentenbollen, mueslibrood, roggebrood. Dat blijft wat langer goed te eten.
Nee, valt zeker niet meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volle dagtaak. Het leven valt niet mee in Utopia
En wat een voedselverspilling is dat. Denk dat zelfs de varkens het niet meer lusten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat het bel en mail schuim daar niets mee gedaan heeft valt me dan weer mee
Ik denk als Tim, of Mike of Lotus, of Franny zo een bakkerij hadden gerund de keuringsdienst al langs was geweest
zakenman Jessica succesnummerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt dom hoe ze die broden hebben gelanceerd. Meer dan honderd broden verkopen terwijl ze niet weten dat het binnen 2 dagen kurkdroog is. Ook geen fatsoenlijke verpakking. Geen schone werkomgeving. Ik had eerst de tijd genomen om alles goed op de rails te hebben. En misschien wel ander soort brood, zoals krentenbollen, mueslibrood, roggebrood. Dat blijft wat langer goed te eten.
Dit ja, daar hadden we het een paar dagen geleden al over.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik vond het wel lekker hoe ze die kwal gewoon op z'n plekkie zette.quote:
Eindelijk iemand die haar eens recht zet op al haar domme acties...tja...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:42 schreef DKUp het volgende:
Jessie en Lotus mot....
Sheil: Ik mag die gast zo niet....
Geef haar groot gelijk, Jessie is gelijk aanvallend terwijl Franny niets zeiquote:
Ben dan wel heel benieuwd hoe Jessie dan tegen Adriaan gaat doenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:47 schreef eskil het volgende:
Hebben ze ook al mails verstuurd naar Adriaan? Dan weet hij ook hij dezelfde dag nog moet gaanversturen. En dan lekker olijvenbrood( mjamm)
Heeft hij wel gelijk in ...die twee Mike en Lotus blijven doorgaan...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
alsmiksmietskanvindendangaathijaltijddingenversingen, jankt het sieligeventje Jessi
Van de week liep die snotkoker te janken over het zeiltje wat gebruikt wordt in de boomhut.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Nu Jessie over Mike ppfff die kwal is weer lekker op dreef zeg
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Zure Jessie minachtend over het werk van Mike en zijn boomhut. Jessie claimt de boomhut alvast. Als het dak erop zit legt hij zijn matras er neer. Boomhut is betaald door de bv, dus is ook van de bv. Zet gelijk de computer daar neer.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dan wel heel benieuwd hoe Jessie dan tegen Adriaan gaat doen
En terecht. Al dat hout is gejat van de BV dus dat gevaarte is van de BV.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Zure Jessie minachtend over het werk van Mike en zijn boomhut. Jessie claimt de boomhut alvast. Als het dak erop zit legt hij zijn matras er neer. Boomhut is betaald door de bv, dus is ook van de bv. Zet gelijk de computer daar neer.
Dan moet Jessie eens stoppen met zijn vieze gebemoeialquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in ...die twee Mike en Lotus blijven doorgaan...
Vieze hond is het die hele Jessiequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Nee, maar zonder overleg voor een paar honderd euro investeren mag dan wel weer uit de BV dus die bakkerij is dan ook voor iedereen en niet voor Adjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Van de week liep die snotkoker te janken over het zeiltje wat gebruikt wordt in de boomhut.
Vroeg ie aan Hipske of dat het normaal was dat dingen die op het terrein lagen zomaar gebruikt mogen worden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |