quote:
Nog niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En heeft Mylene nog steeds niet geaccepteerd met Utopia achter je naam?
Nee hoor, ze hebben al gesproken, zijn al beide buiten geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef schizolientje het volgende:
Mike aan het vegen en opruimen en Tim pakte een boekje en haalde zijn voeten niet eens even opzij. Geen woord wordt gesproken. Spanningen daar?
Van wie moest dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:42 schreef yaello het volgende:
Mylene moest het hele weekend in de titel staan, nietwaar?
haha hap hap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wie moest dat?
Iedereen mag zelf weten welke TT zij of hij doet
Ja erg he kaatje, hoe meer men zich met het spel bemoeit hoe erger het wordt met die SLquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:42 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen cos![]()
Ik heb nog nooit iets gepost op fb Utopia, omdat ik niet bij die tokkies wil horen.
Maar nu zou ik ze graag willen bedanken voor hun bemoeizucht. Met als resultaat
nog meer streamlocks, dan we al hadden![]()
![]()
Nog niet ontbetenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he kaatje, hoe meer men zich met het spel bemoeit hoe erger het wordt met die SL
Hahaha ja die dingen zijn wel van emotionele waarde. Vooral de aanstekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef pollewop77 het volgende:
Tim leest voor uit zijn brief
Hij had gezegd dat ie niks meenam uit Utopia
Maar zijn thuisfront denkt daar anders over
Ze willen dat hij zijn kist, foto's, mannenkalender, mr love shirt en aansteker meeneemt.
Het is niet alleen Tim zijn avontuur.
Die arrogante kop erbij zegt genoeg
Die zal nog wel liggen slapenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En heeft Mylene nog steeds niet geaccepteerd met Utopia achter je naam?
Nee ze staat al een dag lang voor de poort. Vandaag komt ze echtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zal nog wel liggen slapen
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poortquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee ze staat al een dag lang voor de poort. Vandaag komt ze echt
Ik heb geen idee wanneer ze komt, ik laat mij gewoon verrassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poort
Tuurlijk, iedereen laat zich helemaal gek maken hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poort
Met wie er bij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Erik: dat gesloop daar vind ik niks an, zeker niet met hem dr bij dat is levensgevaarlijk
Daarvoor al, toen men zich ging bemoeien met de koeien, of het was het het pesten van Isaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dat is ooit begonnen met het "puppy-incident". Toen werd het al erger. Nu weer met deze bemoeizucht. Kijk naar het programma. Geef commentaar op wat je ziet en hoort en hou je er verder buiten. Dat gedoe ook steeds
Ze verwachten gisteren ook al iets, de hele dag doorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:59 schreef pollewop77 het volgende:
Ze verwachten echt iets voor vandaag, alles is afgezegd voor dit weekend
Morgen zijn ze weer allemaal in mineur stemming omdat er vandaag niets gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik laat me meeslepen door dat gajes hier in de Cosquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen laat zich helemaal gek maken hier![]()
Adje was al om 7 uur aan't zagen, en om 5 uur aan't slopen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nope thnx, ga ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vraag 2.quote:
Vanmorgen vroeg toch ook heel luidruchtig praten naar elkaar, bijna schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Adj e heeft dus niet echt rekening met zijn mede utopiaan Erik gehouden gisteren avond en vanmorgen
Moeten ze bij hem doen, dan krijgt die error error error dan hebben ze geen respect voor hem
quote:
Ze houden nooit rekening met Erik, ook niet met het bakken in die keukenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg toch ook heel luidruchtig praten naar elkaar, bijna schreeuwen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?![]()
![]()
![]()
Over Mike ook![]()
Ja, de Adje wie hij altijd gezegd heeft te zijn is hij al lang niet meer,quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Adje dus aardig op weg om z'n eigen woon/werk plek te creëren door Erik weg te pesten![]()
Naar figuur met zn groepsprocessen
Hiske heeft voor gymjuf gestudeerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Hiske heeft er 4 jaar voor gestudeerd, kreeg niet mee wat
Ze weet heus anatomie is
Ze legt uit wat spierpijn is.
A oke, dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske heeft voor gymjuf gestudeerd.
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A oke, dank je
Vind haar daar zo geen type voor, vind haar een h outen klaasje
ze is totaal niet sportief inderdaad, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A oke, dank je
Vind haar daar zo geen type voor, vind haar een h outen klaasje
Waren vast de batterijen weer opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft maar aan een arm spierpijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waren vast de batterijen weer op [ afbeelding ]
Iemand die de weg gevonden heeft gaat Utopia niet inquote:
Mee eens , maar er zijn van die mensen ..........quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand die de weg gevonden heeft gaat Utopia niet in
ze heeft ook alle looks ervanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
His en Chris weer wat nieuws aan
Merel lijkt net op een zigeuner zo
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een webcam van staatsbosbeheer dan een RLSquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:31 schreef Chanel5 het volgende:
Joh maak er een grote SL van zijn we daar ook weer vanaf.
Zo absurd veel SL's.
Die altijd verder de weg kwijt zijn dan anderequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:29 schreef formule het volgende:
[..]
Mee eens , maar er zijn van die mensen ..........
Ja,ik zie het nu ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:29 schreef Crabapple het volgende:
GM Cos,er lijken al knoppen aan de bomen te komen.
GM Crabapplequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:29 schreef Crabapple het volgende:
GM Cos,er lijken al knoppen aan de bomen te komen.
Zullen we een cursus boomknuffelen doen, voelen we ons meer een met de SL's.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lijkt meer op een webcam van staatsbosbeheer dan een RLS
Ja vies he, zonder te wassen deo op, make up op ,ze doen het bijna allemaalquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat zit er verstopt in die pallet die al een dag bij de poort staat?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat lopen de dames allemaal in dezelfde kleur
Een nieuw artikel wat daar te koop is of zo
Meel volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar ikke wel.quote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar ikke wel.
Ingepakt in zwart plastic.
Zit daar die nieuwe in?
Oehoehoeh pallet van Trojequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar ikke wel.
Ingepakt in zwart plastic.
Zit daar die nieuwe in?
Mylenequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het is ook overal smerig en rommelig. Ik zou mij er sowieso niet thuis in voelen en dat douchen daar schijnt nou ook niet echt leuk te zijn. Heb gelezen dat madam Merel in de vroege ochtend al zorgt voor koud water voor de rest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:51 schreef Mohitah het volgende:
Van een lekkere plens water over je face enz hebben ze daar allemaal nog nooit gehoord zeker. Je moet wel smerig zijn en hygiëne niet hoog in het vaandel hebben staan als je inwoner wilt worden lijkt het wel. Bah.
Is dat nieuw? Nou ja, werd net hierboven geschreven dat men er tegenwoordig niet meer uitziet daar en nu kom jij met 'mooie' kleding waarin geklust wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:53 schreef Chanel5 het volgende:
Lotus, leuke, mooie (nieuwe) kleding aan en dan gaan klussen
De wasmachine is stuk.quote:
Het lag er al zei Jessie netquote:
Ff wat meer kijkers proberen te trekken....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
Morning allen.![]()
Nog steeds geen ex van Gerrit. Dan zal het wel maandag worden hoor.
Dat zal het wel zijn inderdaad, stelletje minkukels.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ff wat meer kijkers proberen te trekken....
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef Crabapple het volgende:
Zie ik nu een mier op de 2e tak linksboven?
Vlak Shelley niet uit, of Christel en Hiske. Ook nooit meegedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef Chea49 het volgende:
Franny en Merel kunnen er wat van, die waaien met alle winden mee.![]()
Lotus is de enige vrouw die meehelpt klussen met een eigen plekje.
Ik zie liever “wilde” dieren tijdens de SLocks. Dan krijg je ook gezeik met het schuim dat er slecht voor ze wordt gezorgd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef Crabapple het volgende:
Zie ik nu een mier op de 2e tak linksboven?
Hij is weer goed met Jessie dus dan mag het.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:01 schreef pollewop77 het volgende:
Tim nog niet jaloers op het samen afwassen?
Ze is aan't afwassen met zijn twee grootste vijanden, nu nog Gerrit erbij eigenlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is weer goed met Jessie dus dan mag het.
Die hadden afgesproken geen woord meer met elkaar te wisselen maar nu hoor ik ze toch samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:02 schreef pollewop77 het volgende:
Jens en Frennie ook weer gezellig met elkaar?
Ja en het is niet eens raar ofzo, ze doen normaal zeg maarquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hadden afgesproken geen woord meer met elkaar te wisselen maar nu hoor ik ze toch samen.
Verknipte gastenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja en het is niet eens raar ofzo, ze doen normaal zeg maar
Maar ze zei pas nog tegen TimTim dat hij ook niet meer met Jens moest praten. Echt betrouwbaar type.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja en het is niet eens raar ofzo, ze doen normaal zeg maar
Niets is wat het lijkt in Utopiaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ze zei pas nog tegen TimTim dat hij ook niet meer met Jens moest praten. Echt betrouwbaar type.
Smerig kind. Vind haar steeds zieliger worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:09 schreef pollewop77 het volgende:
Bidon hoeft toch niet vraagt Frennie?
Mens was af
Vreselijk mens is het met haar onschuldige act. Zo onzeker is ze niet hoor, als je haar zo hoort praten tegen iedereenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Smerig kind. Vind haar steeds zieliger worden.
Dit is hetquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat ik begreep gaat ie een kabelbaan aan de boom maken zodat ze naar beneden kunnen glijden
In het begin had ik medelijden met haar maar ze blijft ten alle tijden die vent van haar verdedigen. Ze passen goed bij elkaar dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vreselijk mens is het met haar onschuldige act. Zo onzeker is ze niet hoor, als je haar zo hoort praten tegen iedereen
Wel een héle dikke kabel hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat ik begreep gaat ie een kabelbaan aan de boom maken zodat ze naar beneden kunnen glijden
Aha, is dat helemaal in nu? Loop een beetje achter.quote:
Nee niet echt in, tenminste ik zie het niet veelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, is dat helemaal in nu? Loop een beetje achter.
Godsamme ik word er misselijk van, mijn evenwichtsorgaan is beschadigdquote:
Ja dan is het logisch dat het niks vind, heb je daar verder ook veel last van dan met dagelijks dingen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Godsamme ik word er misselijk van, mijn evenwichtsorgaan is beschadigd![]()
Wordt niet mijn nieuwe hobby denk ik.
Koddig gezicht hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel grappig om te zien, Jens en Mike lopen in een korte broek andere hebben hun winterjas nog aan
quote:
Tis dus een soort van koorddansen, zie ik mijzelf nu ook niet meer doen hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Godsamme ik word er misselijk van, mijn evenwichtsorgaan is beschadigd![]()
Wordt niet mijn nieuwe hobby denk ik.
Vind op grond lopen al zwaar zatquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis dus een soort van koorddansen, zie ik mijzelf nu ook niet meer doen hoor.
Elasieken ken ik wel maar dit is andere koek Fritsie.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het elastieken van de 21ste eeuw Chea
Ja en smorgens vriest het nog en smiddags liggen ze op dat gras te zonnen, bijna zonder klerenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie je ook hier, dat sommige meteen denken dat het hoog zomer is
Microklimaatquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en smorgens vriest het nog en smiddags liggen ze op dat gras te zonnen, bijna zonder kleren
Allemaal vlak bij mij maar zie eigenlijk een pedagogische opleiding en verder folders uitdelen of zoiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:24 schreef Crabapple het volgende:
Llinkedin van Mylene, zo te zien bij laatste opleiding afgehaakt?
[ afbeelding ]
Het is idd nog koud in de nacht vriest het en 's morgens is het ook nog erg fris. Maar misschien dat het daar toch anders is, lijkt mij sterk dat je op een koude grond gaat liggenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en smorgens vriest het nog en smiddags liggen ze op dat gras te zonnen, bijna zonder kleren
Hier nog erg koud in het Noorden. Zonnetje is lekker maar alsnog...………...brrrrrrrr.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie je ook hier, dat sommige meteen denken dat het hoog zomer is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind op grond lopen al zwaar zat![]()
![]()
Is wat meer beschut daar misschien?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is idd nog koud in de nacht vriest het en 's morgens is het ook nog erg fris. Maar misschien dat het daar toch anders is, lijkt mij sterk dat je op een koude grond gaat liggen
Het was hier in het zonnige zuiden vanochtend 6 graden toen ik op stond om 7 uur. Nu al 11 gradenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog erg koud in het Noorden. Zonnetje is lekker maar alsnog...………...brrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De zon is wel lekker, maar die wind is maakt het ook weer een stuk frisserquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog erg koud in het Noorden. Zonnetje is lekker maar alsnog...………...brrrrrrrr.
Denk het wel, door de hoge muren en bos gebiedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is wat meer beschut daar misschien?
Dat zal het zijn Chea. Knipbeurt zou ook geen overbodige luxe zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mooi lang haar maar ze doet er zo weinig mee en ziet er los zo armoedig uit.
Als ik het filmpje van Frits bekijk is een tock (tok?) voor de heren geen overbodige luxequote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Meneer zet zijn voeten altijd voor elkaar zegt hij .............[ afbeelding ]
Had ook ooit zo'n vriendin, die had ook zo'n lang haar. Nooit knippen idd, zo armoedig. Het is net alsof ze haar identiteit aan haar haar ontleent.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Chea. Knipbeurt zou ook geen overbodige luxe zijn.
Die doet nergens aan mee tenzij het een bnn-er betreft, ze ook veel te zwaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Wauw, best wel link. Maar zie nu dat het een veerkrachtig breed lint is en geen kabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde ik Jessie er nu tussendoor schreeuwen hoeveel kaarten er voor de fandag al zijn verkocht? Wat een onbeschoftheid zeg!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Uitleg over de slacklinen, je hoofd moet wel leeg zijn om het te doen
[ afbeelding ]
Waarom? Doen ze toch constant?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoorde ik Jessie er nu tussendoor schreeuwen hoeveel kaarten er voor de fandag al zijn verkocht? Wat een onbeschoftheid zeg!
Ga toch vanmiddag ff stukje fietsen. Zit al dagen binnen vanwege de klusjesman maar die moet het maar ff zonder mij doen hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De zon is wel lekker, maar die wind is maakt het ook weer een stuk frisser
Das ook beter om vooruit te komen lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Meneer zet zijn voeten altijd voor elkaar zegt hij .............[ afbeelding ]
Inderdaad. Au.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ik het filmpje van Frits bekijk is een tock (tok?) voor de heren geen overbodige luxe
Dat doet Merel ook, is altijd aan het borstelen/kammen en trekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Had ook ooit zo'n vriendin, die had ook zo'n lang haar. Nooit knippen idd, zo armoedig. Het is net alsof ze haar identiteit aan haar haar ontleent.
Hiske gaat ook proberen
Ja, dat heeft hij wel slim bekeken, helemaal op zo touwtje lijkt naast elkaar niet de juiste manierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das ook beter om vooruit te komen lijkt mij.
Die man was nog aan het uitleggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom? Doen ze toch constant?
Je kunt het natuurlijk proberen, wel iets voor Shelley.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij wel slim bekeken, helemaal op zo touwtje lijkt naast elkaar niet de juiste manier
wat hebben ze nu weer gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he kaatje, hoe meer men zich met het spel bemoeit hoe erger het wordt met die SL
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je kin meer naar achter trekken Franny, dan ben je meer in balans
Ik las: "Die Kerel"quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:55 schreef Angelique61 het volgende:
Ze doet het wel als 1 van de beste die Merel
Zwaartekracht?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:55 schreef Angelique61 het volgende:
Ze doet het wel als 1 van de beste die Merel
Zeker weten, die is daar wel wat kilootjes aangekomen zo te zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik zat te wachten tot haar rok om hoog zou waaien, van schrik had ze denk de handen losgelaten
[ afbeelding ]
Nee, en Jessie, en Adje Erik ook nietquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de rest van het bezoek volgt zo .....![]()
[ afbeelding ]
Kan ik hier iets aanraken zonder zwanger te worden ?
x72i1dj
Bakkerij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:23 schreef Angelique61 het volgende:
Dat gaat zeker mooi worden de caravan, wat gaat het worden?
Adje de vegan moralist in 'n vliegtuigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoor ik adje nou zeggen, nog een paar dagen jongens dan zit ik mooi in een vliegtuig
Beetje laat deze reactie, lees hem net pas. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze door hem te verdedigen, het voor zichzelf rechtvaardiger maakt en het minder erg is?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In het begin had ik medelijden met haar maar ze blijft ten alle tijden die vent van haar verdedigen. Ze passen goed bij elkaar dus.
Ja, ze weten het allemaal al denk ik .....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:57 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zegt Jens nou der komt van iedereen een ex binnen???????????
wat een deceptie weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ze weten het allemaal al denk ik .....
dan is het wachten op Billyquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ze weten het allemaal al denk ik .....
Oh heb geen streams aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:57 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zegt Jens nou der komt van iedereen een ex binnen???????????
Dat laatste vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske zei daarnet: de kistjes zijn wel een probleem. D'r komen veel vragen over binnen.
Zijn ze niet goed? Of moeten ze nog gemaakt worden?
Dan ben je toch ook hartstikke gestoord als je van die smerige zooi brood wil kopen en zelfs ook nog opeten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Was te verwachten
Mensen krijgen de broden van Adje binnen, ze zijn hard en met een mes niet door te komen
Er gaan klachten in gediend worden lees ik al her en der
[ afbeelding ]
Ik zij het gister nog, er wordt helemaal geen gist gebruikt voor dat broodquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Was te verwachten
Mensen krijgen de broden van Adje binnen, ze zijn hard en met een mes niet door te komen
[ afbeelding ]
Dat zijn vast de broden waar Tim heeft aangezetenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Was te verwachten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Was te verwachten
[ afbeelding ]
A, ze weten het al weer. Zo jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:57 schreef lorrie03 het volgende:
Jens: er komt van iedereen een ex binnen
Ja, mijn idee, snap ook niet dat ze het doenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook hartstikke gestoord als je van die smerige zooi brood wil kopen en zelfs ook nog opeten?
maar zijn jullie op fok er achtergekomen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, ze weten het al weer. Zo jammer
Dat werd op FB ook al gezegdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zijn vast de broden waar Tim heeft aangezeten![]()
Stond in de telegraafquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:07 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar zijn jullie op fok er achtergekomen?
Mooi he,quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe Gerrit het hele verhaal vertelt, hoe WE de caravan hebben geregeld, hoe WE de silo hebben gebouwd. Alsof hij daar ook maar iets aan heeft bijgedragen
Geen woord van gelogen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit legt uit dat Utopia een soort van Goede TIjden Slechten Tijden
Die pallet daar aan de linkerkant met dat zwarte plastic?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:13 schreef mazaru het volgende:
Die spillebeentjes van Jens![]()
[ afbeelding ]
Schijnt van wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom verbouwen ze de caravan, komt daar de bakkerij?
Geen idee. Misschien spullen voor de verbouwing van de caravan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die pallet daar aan de linkerkant met dat zwarte plastic?
Wat zit daar in? Meel?
maar hoe komen ze erbij dat er iets gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Er staat wel iets te gebeuren, zegt Ger
De diertjesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:19 schreef mazaru het volgende:
Wat doet die Franny daar nou eigenlijk de hele dag behalve de onderlegger voor tim spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |