quote:
Nog niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En heeft Mylene nog steeds niet geaccepteerd met Utopia achter je naam?
Nee hoor, ze hebben al gesproken, zijn al beide buiten geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef schizolientje het volgende:
Mike aan het vegen en opruimen en Tim pakte een boekje en haalde zijn voeten niet eens even opzij. Geen woord wordt gesproken. Spanningen daar?
Van wie moest dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:42 schreef yaello het volgende:
Mylene moest het hele weekend in de titel staan, nietwaar?
haha hap hap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wie moest dat?
Iedereen mag zelf weten welke TT zij of hij doet
Ja erg he kaatje, hoe meer men zich met het spel bemoeit hoe erger het wordt met die SLquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:42 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen cos![]()
Ik heb nog nooit iets gepost op fb Utopia, omdat ik niet bij die tokkies wil horen.
Maar nu zou ik ze graag willen bedanken voor hun bemoeizucht. Met als resultaat
nog meer streamlocks, dan we al hadden![]()
![]()
Nog niet ontbetenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he kaatje, hoe meer men zich met het spel bemoeit hoe erger het wordt met die SL
Hahaha ja die dingen zijn wel van emotionele waarde. Vooral de aanstekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef pollewop77 het volgende:
Tim leest voor uit zijn brief
Hij had gezegd dat ie niks meenam uit Utopia
Maar zijn thuisfront denkt daar anders over
Ze willen dat hij zijn kist, foto's, mannenkalender, mr love shirt en aansteker meeneemt.
Het is niet alleen Tim zijn avontuur.
Die arrogante kop erbij zegt genoeg
Die zal nog wel liggen slapenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En heeft Mylene nog steeds niet geaccepteerd met Utopia achter je naam?
Nee ze staat al een dag lang voor de poort. Vandaag komt ze echtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zal nog wel liggen slapen
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poortquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee ze staat al een dag lang voor de poort. Vandaag komt ze echt
Ik heb geen idee wanneer ze komt, ik laat mij gewoon verrassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poort
Tuurlijk, iedereen laat zich helemaal gek maken hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zeg maandagmiddag 12 uur staat die muts voor de poort
Met wie er bij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Erik: dat gesloop daar vind ik niks an, zeker niet met hem dr bij dat is levensgevaarlijk
Daarvoor al, toen men zich ging bemoeien met de koeien, of het was het het pesten van Isaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dat is ooit begonnen met het "puppy-incident". Toen werd het al erger. Nu weer met deze bemoeizucht. Kijk naar het programma. Geef commentaar op wat je ziet en hoort en hou je er verder buiten. Dat gedoe ook steeds
Ze verwachten gisteren ook al iets, de hele dag doorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:59 schreef pollewop77 het volgende:
Ze verwachten echt iets voor vandaag, alles is afgezegd voor dit weekend
Morgen zijn ze weer allemaal in mineur stemming omdat er vandaag niets gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik laat me meeslepen door dat gajes hier in de Cosquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen laat zich helemaal gek maken hier![]()
Adje was al om 7 uur aan't zagen, en om 5 uur aan't slopen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nope thnx, ga ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vraag 2.quote:
Vanmorgen vroeg toch ook heel luidruchtig praten naar elkaar, bijna schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Adj e heeft dus niet echt rekening met zijn mede utopiaan Erik gehouden gisteren avond en vanmorgen
Moeten ze bij hem doen, dan krijgt die error error error dan hebben ze geen respect voor hem
quote:
Ze houden nooit rekening met Erik, ook niet met het bakken in die keukenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg toch ook heel luidruchtig praten naar elkaar, bijna schreeuwen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dit al gezien?![]()
![]()
![]()
Over Mike ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |