Ik zie het nu trouwens.. Wat cute.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja waren vooral de oma's en opa's en twee booslims.
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Zou mijn zoontje een rokje aan doen om te laten zien hoe openminded ik ben
Is ze wiskundigequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is ze uitgerekend?
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is noel de grootste fout in je leven geweest?
Geen spijt dat je geen coke van zijn dick hebt gesnoven?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.
Ik zeg ook altijd ‘hoo braaf’quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je bovenop zit, doe je dan ook net alsof je op een paard zit en maakt daarbij klik-geluiden met je tong?
Heeft hij zelf opgebiecht dat hij een scheve schaats had gereden of ben je er zelf achter gekomen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Geweldige tijd met hem gehad.
Ja hij is er echt heel blij meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie het nu trouwens.. Wat cute.Hij is er echt blij mee.
Jij snapt t.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
En na de finale een klopje in zijn hals.
Jeetje, dat gaat me wat ver.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, stop je dan ook een butplug met paardenstaart in zijn kontje
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heeft hij zelf opgebiecht dat hij een scheve schaats had gereden of ben je er zelf achter gekomen?
Denk dat ze bij 50 miljoen wel stopt met rekenenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is ze uitgerekend?
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of hem, niet iedere man zit te wachten op iets in zijn kont.
vindtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |