ik zit hier gewoon op de bank hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal uitnodigen bij de plaatselijke kerk. Daar zul je jezelf kunnen vinden
Jezus
Steek nog liever mijn hoofd tussen een cirkelzaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal uitnodigen bij de plaatselijke kerk. Daar zul je jezelf kunnen vinden
Jezus
Tussen een cirkelzaag? Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Steek nog liever mijn hoofd tussen een cirkelzaag
Ik neuk Jezus in ze reetquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Jezus
I am the great cornholio i need t.p for my butthole!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef Kornolio het volgende:
Goeie ondertitel ook TS, "WOMEN DONT OWE YOU SHIT"
Likewise!
niks mis meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig kerstbeffen met de fam
Ligt aan de aanwezigen, zie mezelf echt niet mijn tante Rosalinde gulzig uiteten tussen de carpaccio en de bospaddenstoelensoep.quote:
(lol)quote:
je ziet haar hoofd toch nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de aanwezigen, zie mezelf echt niet mijn tante Rosalinde gulzig uiteten tussen de carpaccio en de bospaddenstoelensoep.
Welkom wat leuk dat je er bentquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef Kornolio het volgende:
Goeie ondertitel ook TS, "WOMEN DONT OWE YOU SHIT"
Likewise!
o geen ideequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het onderkantje van vrouwen ruikt meestal naar zoals haar hoofd eruit ziet.
mooi weer en ze schieten weer als paddenstoelen uit de grondquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
Jehovah's zijn leuke discussie partners, maar laat me gewoon tot minstens het middaguur slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |