De koerier.Beste man.quote:
Bridget@kierroyale.com (volgens Sjaak Bral)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bridget Maasland al gemailed?
Toch nog de naweeën van gisteravond?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
het botert nog niet helemaal tussen lotus en mike, ze zijn kibbelig kortaf
ik heb er eerder vandaag weinig van gemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch nog de naweeën van gisteravond?
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
het botert nog niet helemaal tussen lotus en mike, ze zijn kibbelig kortaf
ik heb geen idee, wat nou... vroeg mike bv en lotus liep daarna wegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:17 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.
Ze zijn allemaal kapot moe ..Tim, Mike en Lotus ook aan het bier..zelfs naar Erik gegaan maar die sliep al en wilde verder slapen...dames aan de wijn... morgen allemaal weer kapot moe...quote:
Kunnen touw beter gebruiken om Tim op te knopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:22 schreef formule het volgende:
Eerlijk gezegd, ik kan er geen touw meer aan vastknopen, nou ja morgen komt Robert een touw tussen 2 bomen spannen gaan ze evenwicht lopen op het touw
nee, alle afspraken behalve ruud en row voor vandaag waren afgelast, vandaar onze verwachtingenquote:
Voor zover ik weet niet kan ik me wel wat bij voorstellen sinds wat er op TV te zien was nou niet bepaald een positief beeld gaf over de B en Bquote:
Dat kunnen ze op tv best positief uitzenden. Wat knipwerk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:33 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet kan ik me wel wat bij voorstellen sinds wat er op TV te zien was nou niet bepaald een positief beeld gaf over de B en B
Zoiets heeft Mike idd gezegd,dat lotus zich te veel liet meeslepen door Tim.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:17 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.
Nou zelfs dat lukte niet want ze lieten niet eens dfe ontvangst zien alleen maar dat die mensen met Tim hadden afgesproken om half 8 gewekt te worden en ze een ontbijt zouden krijgen maar zoals je al raden kan was Tim weer in geen velden te bekennenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze op tv best positief uitzenden. Wat knipwerk.
En dat voor 2.50 per maandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:36 schreef Charmian het volgende:
uit met die streams, ik schrik me elke keer de tandjes als er opeens weer 2 seconden bewoners te horen zijn
Ze zat gisteren niet lekker in haar vel.Iets met dat ze post wilde boehoe,boehoe.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom ligt Merel trouwens bij Chris en His?
Hiske wil Chris met niemand delenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zat gisteren niet lekker in haar vel.Iets met dat ze post wilde boehoe,boehoe.
En nu ligt ze er weer.
Hiske zei dat ze het niet echt leuk vindt.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Hiske wil Chris met niemand delen
Kunnen ze daar geen glazen of bekers gebruiken zal flink schelen in de limonade kosten plus om maar niet te zwijgen over hygiëne geen wonder dat mensen ziek worden daar.quote:
Wel jammer, ik had Tim toch graag om half 8 morgen zien opstaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:36 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Nou zelfs dat lukte niet want ze lieten niet eens dfe ontvangst zien alleen maar dat die mensen met Tim hadden afgesproken om half 8 gewekt te worden en ze een ontbijt zouden krijgen maar zoals je al raden kan was Tim weer in geen velden te bekennen
En wat is hun gemene factor/deler?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Hiske wil Chris met niemand delen
Ja alleen als er stemmingen zijn dan loopt ie ineens hard anders ligt op bed of op frutsel of andermans ideeën onderuit te halen voor de rest zit er niet veel in hem behalve grootsheidswaanzin.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had Tim toch graag om half 8 morgen zien opstaan.
Ik denk dat ze van alles aan het regelen zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:43 schreef Hagenesie het volgende:
Die streamlocks slaan ook nergens op.
Geen idee, maar ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:43 schreef Mohitah het volgende:
Of het waar is geen idee maar ik lees hier en daar dat de nieuwe morgenochtend om 10 u komt?
Dat kan, maar volgens mij zijn ze de weg kwijtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van alles aan het regelen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |