Je moet je eigen bericht ONDER de quote zettenquote:
die ontevreden naar beneden hangende mondhoeken, says it allquote:
Haha zou je denken? Zou toch een stunt zijn als ze vannacht binnenkomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:43 schreef Ranah het volgende:
ik denk zo langzamerhand dat de dame niet meer komt vanavond
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je moet je eigen bericht ONDER de quote zetten.
Maar hij weet de betalingsverplichting. Toen ze weer bij de bv gingen was dat met de afspraak dat de yurt van hen bleef en dat er wel gezorgd werd dat die elke maand betaald werd.
Tim zijn houding tegenover de b&b heeft daar niks mee te maken. En Jens en Gerrit kunnen prima helpen. Het is hun eigen probleem dat ze het alleen zonder tim willen. Dat geeft ze niet het recht zijn deel te willen afpakken.
En bjj gerrit in bed stapt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha zou je denken? Zou toch een stunt zijn als ze vannacht binnenkomt
Nee, Tim heeft voordat hij terugging bij de bv zelf de yurt betaald. Toen hij weer bij de bv ging hebben hij en Joa hun geld ingeleverd met de afspraak die toen gemaakt is. Dat alle inkomsten van hen ook naar de bv zouden gaan maar de bv moest wel garant staan dat hun yurt elke maand netjes betaald zou worden(omdat ze daar eerder ook steeds op genaaid werden).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:46 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.
Het was een afspraak die gemaakt is toen ze zich weer aansloten bij de BV.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:46 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.
Die andere 2 zijn nog dicht.quote:
Lekker lauw bier..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn nog dicht.
maar echtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Charmian het volgende:
wat zijn ze vandaag extra irritant allemaal...zoals ik het tussen de SL's door hoor
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.quote:
datzelfde viel me van de week met franny opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Laysa het volgende:
Als Lotus niet bij Mike/Tim/Franny is heeft ze altijd lol
is gewoon een vraag ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.
Genieten kan ook zonder liters alcohol natuurlijk he.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.
Sorry was niet hatelijk bedoeld maar dat mensen zich hier zo opwinden over een jongen van in de 20 die een paar pilsjes drinkt s' avonds.Plus als ik daar zou zitten zou ook s'avonds ook wel behoefte hebben in een paar biertjes.quote:
Goede doel nummer 285quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
lotus over zielig honden, in kleine hokkies middenin de zon, geen eten
daar wil lotus zich voor inzetten
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij zoeken katten de warmte op niet uit jaloezie
Zo lang die jongen er niemand kwaad mee doet of anderen lastig valt en gewoon normaal zijn taken uit kan voeren zie ik het probleem niet Trouwens beter bier dan het witte poedersnuiven wat een overgroot deel van de mangers doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Genieten kan ook zonder liters alcohol natuurlijk he.![]()
Dat jong zijn vind ik altijd zo'n domme smoes voor teveel drinken. Maar goed het is niet alsof hij elke dag stomdronken rondloopt ofzo.
Bridget Maasland al gemailed?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
lotus over zielig honden, in kleine hokkies middenin de zon, geen eten
daar wil lotus zich voor inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |