Elk normaal denkend mens zal het hier mee eens zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:17 schreef bianconeri het volgende:
Carnaval![]()
![]()
![]()
Zo sneu. Gelukkig kom ik niet uit het zuiden en wordt het hier amper gevierd.
Maar in een enkel dorpje heb je nog wel een carnavalsvereniging en zie je zelfs een aankondigingsbord met de ''sleuteloverdracht''. Serieus wat sneu![]()
Zie je in de krant zo'n oude vent in een Jan Klaas pakje beetje zichzelf veel te serieus lopen nemen.
Wat een kansloos feest zeg.
Een reden voor wat jeugd om te zuipen verkleed is nog tot daar aan toe, maar carnaval verder
Jij bent duidelijk zelf geen bouwer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo? We zitten 2 weken voor carnaval, wat valt er dan nog aan zo'n wagen te doen met een slijptol? Die wordt vooral gebruikt voor de metalen skeletten van de wagens, in het begin dus.
Klopt. Vandaar dat ik me ook af vraag wat er nu nog aan zo'n wagen te slijptollen valt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zelf geen bouwer.
Bij zo'n beetje alle zelfgebouwde wagens word tot de laatste dag geslepen en gelast.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat ik me ook af vraag wat er nu nog aan zo'n wagen te slijptollen valt.
2 grote wagens.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die altijd hun 'carnaval' plasje moeten doen.
Ik dacht eerder trouwens te lezen dat er heel veel carnavalswagens verloren zijn gegaan, maar het zijn er dus 2?
Dan lijkt het me logisch dat de optocht gewoon door kan gaan. Er zijn nog tientallen andere wagens waar sommige clubs soms wel 100'den euro's per persoon voor lappen. Niet door laten gaan maakt de schade alleen maar erger.
Dat klinkt niet goed nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
2 grote wagens.
Het gaat volgens de website van CV De Wallepikkers om:
De wagens van de CV De Keinderkupkes, CV De Bierbubbels, FC Kaassoufle, Dikkuh Moatjes, De Kleddertjes, De Superloopgroep, CV De GasGevurs, de Prinsenwagen en de Jeugdprinsenwagen van CV De Wallepikkers.
Dit lijkt me toch wel een kleine ramp voor de optocht.
Die hebben vast al aanbiedingen gehad van andere CV’s om wagens te mogen lenen. Hebben ze nog twee weken om de tekstborden aan te passen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
2 grote wagens.
Het gaat volgens de website van CV De Wallepikkers om:
De wagens van de CV De Keinderkupkes, CV De Bierbubbels, FC Kaassoufle, Dikkuh Moatjes, De Kleddertjes, De Superloopgroep, CV De GasGevurs, de Prinsenwagen en de Jeugdprinsenwagen van CV De Wallepikkers.
Dit lijkt me toch wel een kleine ramp voor de optocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |