Ik zag dat het niet zo actief was, daarom dat ik een nieuw topic geopend heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ongeveer 15k meen ik, alles bij elkaar. We hebben overigens een heel mooi trouwtopic, momenteel niet zo actief, maar daar zijn ook vaak kosten besproken.
Ik vind trouwen best belangrijk en wil dan ook een mooi feest met alles erop en eraan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus wat een bedragen, daar kun je een knappe occasion van kopen.
catering, zonder meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zag dat het niet zo actief was, daarom dat ik een nieuw topic geopend heb.
Wat was de grootste hap uit julie budget?
En?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus wat een bedragen, daar kun je een knappe occasion van kopen.
Op wat wettelijke dingen na heeft trouwen niet echt een meerwaarde.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vind trouwen best belangrijk en wil dan ook een mooi feest met alles erop en eraan.
voor jou.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op wat wettelijke dingen na heeft trouwen niet echt een meerwaarde.
Noem eens wat dan? Ben je echt zo'n dag nodig om echt van elkaar te houden dan?quote:
Mag iedereen dat lekker voor zichzelf weten ja?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Noem eens wat dan? Ben je echt zo'n dag nodig om echt van elkaar te houden dan?
ik hou gewoon van goede feestjes en grote jurken ja. Dus zeker wel meerwaardequote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mag je toch ook? Maar ik dan weer niet schijnbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mag iedereen dat lekker voor zichzelf weten ja?
Daar zal het verschil hem zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou gewoon van goede feestjes en grote jurken ja. Dus zeker wel meerwaarde
tuurlijk wel, maar daar gaat dit topic niet over. Als je je beklag wil doen over de onzin van trouwen, open daar dan gerust iets overquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mag je toch ook? Maar ik dan weer niet schijnbaar
Je kunt ook gewoon naar het gemeentehuis, waar je ja zegt en in een half uurtje weer buiten staat. Op bepaalde dagen is het zelfs gratis, en als je twee getuigen meeneemt ipv gemeenteambtenaren in te huren kost het je niets.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doe helemaal geen beklaag. Ik ben gewoon benieuwd naar andermans beweegredenen om zo'n grote uitgave te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar daar gaat dit topic niet over. Als je je beklag wil doen over de onzin van trouwen, open daar dan gerust iets over
dat klopt, dat hebben we dan ook gedaan. Maar dat stond los van het feestje. Op het feestje hebben we een bekende een ceremonie/toespraak laten houden en de getuigen nog een keertje een documentje laten tekenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar het gemeentehuis, waar je ja zegt en in een half uurtje weer buiten staat. Op bepaalde dagen is het zelfs gratis, en als je twee getuigen meeneemt ipv gemeenteambtenaren in te huren kost het je niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |