Slijmjurk Jessie geeft hem uiteraard gelijk. Hypocriet Jessie zie je constant met zijn schoenen aan huisjes en de Mongoolse tent binnenlopen en toch geeft hij Adriaan gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Adje gaat zeggen dat Hiske niet meer in zijn caravan mag komen![]()
ALs ze zich niet aanje regels houdt, zegt Jessie
Dat heb ik al een paar keer gezegd
Adje houdt er ook niet van als mensen op zijn bed zitten
Zet artikel wel in Utopia in de media als ik die topic kan vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden
Kan niet het hele artikel lezen heb geen abbo
Die twee dekken elkaar altijd in alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Slijmjurk Jessie geeft hem uiteraard gelijk. Hypocriet Jessie zie je constant met zijn schoenen aan huisjes en de Mongoolse tent binnenlopen en toch geeft hij Adriaan gelijk.
Dank je poes, heb het inmiddels gelezen FF heeft het hier al neer gezetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet artikel wel in Utopia in de media als ik die topic kan vinden
OKquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je poes, heb het inmiddels gelezen FF heeft het hier al neer gezet
Gm Crabapplequote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:35 schreef Crabapple het volgende:
Al lurkend lig ik hier dubbel van het lachen, een fijn begin van de dag. Gm Cos!
Maakt niet uit als het brood maar veganistisch is..............quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat Adje, de wereldverbeteraar, de strijder tegen plastic, het laatste uur aan plastic verbruikt heeft verbruik ik niet in een jaar.
Heeft Brandon van de kerstman gekregen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Stukje karton, ff wat plakband afbijten met je tandjes en verder met het brood inpakken
Erik is ondertussen ook hard aan werk. Ik zie ook al een of ander bankje staan om te sporten, hoe komen ze daar aan?
[ afbeelding ]
O, leuk zie ze het alleen nooit gebruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft Brandon van de kerstman gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |