Zijn chocoladebessentaartenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die appeltaarten zien eruit als de bodem van de maan.
Ik ook niet echt niet. En als je nagaat dat ze af gingen zeggen omdat ze tim vies vonden, maar dat ze de viezigheid van Adje niet erg vonden omdat ze Tim hatenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen zijn die dat brood kopen
een paar misschien wat je dan moet zien als het geven aan een goed doel omdat je het adriaan guntquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen zijn die dat brood kopen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
een paar misschien wat je dan moet zien als het geven aan een goed doel omdat je het adriaan gunt
die laatste zin. ... alsof je het je strot bijna niet uitkrijgtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Jessie biedt aan dat als Adje het beslag voor de pannenkoeken gaat maken hij ze wel bakt
Kijk, das dan wel weer aardig van die Jessie....................
Me vingers schieten wel in de kramp hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:22 schreef Ranah het volgende:
[..]
die laatste zin. ... alsof je het je strot bijna niet uitkrijgt
dat denk ook echt, dat een groot deel van utopia nep isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige bestellen er 4, das dan 12 euro met 4.95 bezorgkosten
Dat moet haast wel, anders ga je geen brood van 2 dagen oud versturenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat denk ook echt, dat een groot deel van utopia nep is
Slijmjurk Jessie geeft hem uiteraard gelijk. Hypocriet Jessie zie je constant met zijn schoenen aan huisjes en de Mongoolse tent binnenlopen en toch geeft hij Adriaan gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Adje gaat zeggen dat Hiske niet meer in zijn caravan mag komen![]()
ALs ze zich niet aanje regels houdt, zegt Jessie
Dat heb ik al een paar keer gezegd
Adje houdt er ook niet van als mensen op zijn bed zitten
Zet artikel wel in Utopia in de media als ik die topic kan vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden
Kan niet het hele artikel lezen heb geen abbo
Die twee dekken elkaar altijd in alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Slijmjurk Jessie geeft hem uiteraard gelijk. Hypocriet Jessie zie je constant met zijn schoenen aan huisjes en de Mongoolse tent binnenlopen en toch geeft hij Adriaan gelijk.
Dank je poes, heb het inmiddels gelezen FF heeft het hier al neer gezetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet artikel wel in Utopia in de media als ik die topic kan vinden
OKquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je poes, heb het inmiddels gelezen FF heeft het hier al neer gezet
Gm Crabapplequote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:35 schreef Crabapple het volgende:
Al lurkend lig ik hier dubbel van het lachen, een fijn begin van de dag. Gm Cos!
Maakt niet uit als het brood maar veganistisch is..............quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat Adje, de wereldverbeteraar, de strijder tegen plastic, het laatste uur aan plastic verbruikt heeft verbruik ik niet in een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |