Kajsa Ollongrenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Welke minister heeft een dubbel paspoort?
Yep en misschien heeft ze ook nog wel een Tsjechië’s paspoort? Al zal dat laatste wel nietquote:
Ik dacht hetzelfde nog even wat boeiendere dingen terugkijken via NPO gemist, de Volendamse boys kunnen dan lekker verder lullenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komen Drank en Simon als laatste, dan kunnen we dat zappen.
Zappen? Lekker het nest in.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komen Drank en Simon als laatste, dan kunnen we dat zappen.
Lijkt zelf wel een maffiabaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Fred is een prima bestuurder, maar echt warm word ik er niet van.
Hij schijnt Ferd te heten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Fred is een prima bestuurder, maar echt warm word ik er niet van.
Gelukkig niet, ik heb die A7 even flink misbruikt, daar lusten de honden geen brood vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je Hoogma niet tegenkomt.
Ferdinand eigenlijkquote:
Treurig, ja. (Als dit de samenvatting van je dag is.)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
KUT DWDD
KUT VI
KUT JINEK
Vandaag was gewoon volkomen KUT.
Die moet je uitzetten, ongelofelijk irritant.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn spellingchecker corrigeert dat naar Fred
Ben jij weleens misbruikt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb die A7 even flink misbruikt, daar lusten de honden geen brood van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |