deja vuquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder.
Komt vast door de coke.quote:
peak capitalismquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Amerika, in je vinger snijden, naar de dokter gaan, 100k op tafel neer moeten leggen. SAD
Arrogant fleugje zit eraan jaquote:
Volgens Wilders hebben ministers en staatssecretarissen die naast een Nederlands paspoort ook nog een andere nationaliteit hebben, ‘de schijn van dubbele loyaliteit’. Minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken heeft naast de Nederlandse ook de Zweedse nationaliteit. Staatssecretaris van Defensie Barbara Visser is geboren in Kroatië en heeft eveneens een dubbel paspoort.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Welke minister heeft een dubbel paspoort?
We hebben dan ook niet allemaal goede ogen.quote:
Hij moet de thee maar even laten staan komende tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:46 schreef svann het volgende:
Arme Putin.
O nee, arme judo-kanpioen die binnenkort een vreselijk ongeluk krijgt.
Dat is een pro!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog steeds geen idee wie Nick en wie Simon is
Afgevoeren naar de goelagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:46 schreef svann het volgende:
Arme Putin.
O nee, arme judo-kanpioen die binnenkort een vreselijk ongeluk krijgt.
nick is die langequote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik jammer genoeg wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, ben benieuwd hoe het daar mee is.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:47 schreef Martinello het volgende:
Grapperhaus lijkt een beetje op Karel vd Graaf.
wtfquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik draai Japanse symfonische metal tijdens het sporten
quote:
Dat versta je tenminste niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik draai Japanse symfonische metal tijdens het sporten
quote:
Tot morgen!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
Zie jullie morgen weer in het Wie is de Mol topic.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
Zie jullie morgen weer in het Wie is de Mol topic.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:59 schreef svann het volgende:
Toch nog het einde van de uitzending gehaald.
Zonder Fok was me dat niet gelukt.
Even een s toevoegen. (httpS)quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
lalalalalalalalalalaalal
Ben er zelf ook nog even overheen geweest.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik heb die van je moeder al hartstochtelijk gevierd.
De week is wel kut begonnen voor mij.....dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |