abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185019016
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Barreltje
SPOILER
Gaddle
SPOILER
Kirb
SPOILER
B.ertha
SPOILER
Cygne
SPOILER
AN.
SPOILER
Ereshkigal
SPOILER
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 07-04-2019 15:43:28 ]
pi_185019026
Waar wij jompelen en duimen voor Kirb, want ze is pupo *O*
pi_185019659
@Kirb is PUPO *O* Ik duim voor je ^O^
pi_185020045
Ik ga ook voor je duimen Kirb!

Nog een weekje wachten en dan weten wij ook eindelijk weer we aan toe zijn en welk traject we in gaan. Ik ben erg benieuwd. 70 dagen wachten duurt lang..
pi_185020728
Spannend Luna!
pi_185020762
Ik duim en jompel mee, Kirb! *O*
  Manager PR/Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 22:06:56 #7
269689 crew  Viv
pi_185022193
Ik duim weer mee Kirb! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 23:27:18 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185023499
Oeh kirb de duimen gaan aan ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_185025962
Ik mag trouwens ook wel in de OP nu. Kan iemand dat nog aanpassen?

SPOILER
Shine bright like a diamond.
pi_185035697
Hehe, ik ben ongesteld. Nou hopen dat de volgende ronde niet zo lang duurt, dan kunnen we beginnen!
pi_185056317
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?

Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI O+
pi_185058101
Nee, pas de volgende menstruatie aan de pil en daarna pas beginnen met stimuleren..
pi_185079995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:25 schreef June. het volgende:
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?

Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI O+
Succes!! *O*

edit: En bedankt nog allemaal O+. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?

[ Bericht 14% gewijzigd door Kirb op 18-02-2019 11:51:59 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185081210
Succes vandaag June!
pi_185081854
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:28 schreef Kirb het volgende:

[..]

Succes!! *O*

edit: En bedankt nog allemaal O+. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
Ik hoop het wel :*
Ik snap wel wat je doorgaat. Heel erg herkenbaar.

Succes @june
pi_185089808
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the go O+ Ergens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @Kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
  maandag 18 februari 2019 @ 20:42:18 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185091905
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!

En een :* voor Kirb..

Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doen O+ want " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185094113
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef June. het volgende:
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the go O+ Ergens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @:kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
Fijn! En dat vind ik nou ook!
pi_185098963
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuis ^O^ En hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.

Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen O+
pi_185099054
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!

Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doen O+ want " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Barreltje, hoe bevalt die acupunctuur?
pi_185100962
@june wat een goede score! Ik ga voor je duimen!

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!

Spannend zeg. Je hoort binnenkort ook van je schilklierwaarde toch? Fingers crossed dat ie nu eindelijk helemaal goed is!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuis ^O^ En hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.

Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen O+
Gaat die studie dan over 3 of 5daagse embryo's terugplaatsen? Of wat houd het in?
Ik durf het niet te zeggen over de pil, heb ik niet gehad. Succes in ieder geval O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 13:00:59 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185103514
-O-

Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren :X
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185104777
Godver Barrel -O- het is ook niet eerlijk!
pi_185106095
Kirb, klopt, eventueel wordt bij ons het embryo op dag 5 geplaatst.

Uitleg gehad. Het was allemaal heel duidelijk en heel prettig. Nu menstruatie afwachten en dan gaan we beginnen! Waarschijnlijk ca. 18 dagen pil en dan ca. 9 dagen stimuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')