SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GaddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KirbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B.erthaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CygneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EreshkigalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 07-04-2019 15:43:28 ]![]()
Ik ga ook voor je duimen Kirb!
Nog een weekje wachten en dan weten wij ook eindelijk weer we aan toe zijn en welk traject we in gaan. Ik ben erg benieuwd. 70 dagen wachten duurt lang..![]()
Oeh kirb de duimen gaan aan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik mag trouwens ook wel in de OP nu. Kan iemand dat nog aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.![]()
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?
Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI
Shine bright like a diamond.![]()
Succes!!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:25 schreef June. het volgende:
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?
Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI
edit: En bedankt nog allemaal. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
[ Bericht 14% gewijzigd door Kirb op 18-02-2019 11:51:59 ][i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ik hoop het welquote:Op maandag 18 februari 2019 10:28 schreef Kirb het volgende:
[..]
Succes!!
edit: En bedankt nog allemaal. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
![]()
Ik snap wel wat je doorgaat. Heel erg herkenbaar.
Succes @june![]()
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the goErgens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @Kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
Shine bright like a diamond.![]()
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!
En eenvoor Kirb..
Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doenwant " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Fijn! En dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef June. het volgende:
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the goErgens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @:kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
![]()
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuisEn hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.
Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen![]()
![]()
Barreltje, hoe bevalt die acupunctuur?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
En eenvoor Kirb..
Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doenwant " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
![]()
@june wat een goede score! Ik ga voor je duimen!Spannend zeg. Je hoort binnenkort ook van je schilklierwaarde toch? Fingers crossed dat ie nu eindelijk helemaal goed is!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
En eenvoor Kirb..
Gaat die studie dan over 3 of 5daagse embryo's terugplaatsen? Of wat houd het in?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuisEn hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.
Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen
Ik durf het niet te zeggen over de pil, heb ik niet gehad. Succes in ieder geval.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
![]()
![]()
Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren![]()
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: