Slaap lekker alvast!quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:01 schreef Restyler het volgende:
Net even wezen sporten, nu douchen en daarna naar bed. Morgenvroeg erg vroeg op.
Trusten lieverds.
Vind haar toch wel wat afstandelijk hoor......maar misschien gaat ze je tijdens haar vakantie wel missen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zondag avond; ik hoop dat ik je deze week kan zien, want zaterdag ga ik op vakantie
Vanochtend gevraagd of ze mijn valentijn wilde zijn
‘ ja heel graag😍’
‘ kwam je vandaag nog langs?’
‘ ligt eraan hoelaat want <veel dingen te doen>’
‘Ach joh, anders blijf je toch lekker thuis? Gewoon jezelf klaar maken, zien we elkaar wel na de vakantie weer!
‘Hahaha ik kijk of ik kan komen ’
( hierna kreeg ik toch weer hoop dat ze tóch langskwam, dat ze dat wilde.) ik zei doe rustig aan.
En verder geen reactie gehad. Ikben dan ook zo’n sucker die door blijft proberen. Stelde ook hierna voor of ik dan met dr kon bellen maar daar heeft ze overheen geluld..
Maar ze is zo leuk, we hadden zulke intense momenten zondag..
Is toch helemaal niet leuk als ze zo moeilijk doen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zondag avond; ik hoop dat ik je deze week kan zien, want zaterdag ga ik op vakantie
Vanochtend gevraagd of ze mijn valentijn wilde zijn
‘ ja heel graag😍’
‘ kwam je vandaag nog langs?’
‘ ligt eraan hoelaat want <veel dingen te doen>’
‘Ach joh, anders blijf je toch lekker thuis? Gewoon jezelf klaar maken, zien we elkaar wel na de vakantie weer!
‘Hahaha ik kijk of ik kan komen ’
( hierna kreeg ik toch weer hoop dat ze tóch langskwam, dat ze dat wilde.) ik zei doe rustig aan.
En verder geen reactie gehad. Ikben dan ook zo’n sucker die door blijft proberen. Stelde ook hierna voor of ik dan met dr kon bellen maar daar heeft ze overheen geluld..
Maar ze is zo leuk, we hadden zulke intense momenten zondag..
Dit ja. Ze had je ook al een paar keer laten zitten toch?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind haar toch wel wat afstandelijk hoor......maar misschien gaat ze je tijdens haar vakantie wel missen?
1quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit ja. Ze had je ook al een paar keer laten zitten toch?
Het hoort geen moeite te kosten om bij iemand te kunnen zijn/te kunnen zien.
Kan, ze zei dat ze nooit een relatie had en het contact wennen is. Wel leuk, maar wennen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien voelt ze zich een beetje overvallen door jouw aandacht? Eerst lag haar focus alleen op haar vakantie, maar nu heeft ze jou leren kennen.....nu weet ze even niet goed hoe hier mee om te gaan?
Ik ben zo ook niet tijden en misschien jaren geweest. Het is vreselijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:
Als ik iets heb geleerd is het wel dat je er niet achteraan moet gaan, hoe verleidelijk dat ook is.
Negeer het volledig en als ze dan wel reageert, is het ok.
Zelfde resultaat als wanneer je er achteraan blijft appen e.d. maar wel meer slagingskans.
Gevoelens kunnen je zo makkelijk van de wijs brengen.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben zo ook niet tijden en misschien jaren geweest. Het is vreselijk.
Dit vind ik ook merkwaardig. Maar dan is er waarschijnlijk een leukere persoon langsgekomen waarmee ze wel verder wil. Of dat haar gevoelens uiteindelijk toch minder waren dan ze dacht.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
ik vind het raar dat mensen zo kunnen wisselen van enthousiamse naar helemaal niks zoals deze chick
Mwah volgens mij is er dan nooit echt oprecht enthousiastme geweest.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
ik vind het raar dat mensen zo kunnen wisselen van enthousiamse naar helemaal niks zoals deze chick
Als ik het vraag of erover begin is het van ‘ te druk en geen erge in’quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:
Als ik iets heb geleerd is het wel dat je er niet achteraan moet gaan, hoe verleidelijk dat ook is.
Negeer het volledig en als ze dan wel reageert, is het ok.
Zelfde resultaat als wanneer je er achteraan blijft appen e.d. maar wel meer slagingskans.
Het is blijkbaar zo dat nieuwelingen op tinder extra vaak vertoond worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als ik het vraag of erover begin is het van ‘ te druk en geen erge in’
🙄 ik ben nooit te druk.. ik ga mn tinder maar weer verwijderen en installeren denk, telkens als ik dat doe heb ik stuk of 5 matches, daarna niks meer
Als je moet blijven vragen om elkaar te zien dan ben je inderdaad gewoon niet leuk genoegquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah volgens mij is er dan nooit echt oprecht enthousiastme geweest.
Dat verklaart een hoop, hoewel ik ook kritisch benquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo dat nieuwelingen op tinder extra vaak vertoond worden.
We zijn al een maand aan het daten, dus dat is het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waarom zou je ook zo kort voor je op vakantie gaat gaan daten....
Waarom niet? Ook maar afwachten of je iemand tegenkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waarom zou je ook zo kort voor je op vakantie gaat gaan daten....
Hoe vaak heb je haar nu gezien?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
We zijn al een maand aan het daten, dus dat is het niet.
Maar de dingen die ze zei zondag ( mijn ouders zijn benieuwd naar je!’) etc, ik weet het niet. Ik vroeg dus ook of er iemand anders was die ze leuk vond of intressant vond, maar ‘ dat was niet’. We hebben 2 uur non stop lopen zoenen en ik was de eerste in 10 jaar met wie ze dat deed, etc.
Ik wķl hewoon niet geloven dat er iemand anders is. Maar misschien moet ik wel geloven dat ze niet into mij is als dat ze denkt te zijn
4 keer nu, maar mijn vorige relaties waren na 3 dates een relatie ( en beide van 1 jaar en 8 maanden uiteindelijk)quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je haar nu gezien?
Nou ja.....het ligt eraan hoe lang je weggaat en of je contact kunt blijven houden.....maar ik zou me eerst focussen op m'n vakantie en dan daarna het daten weer oppakken....quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook maar afwachten of je iemand tegenkomt natuurlijk.
Ja bij een vakantie van meerdere maanden is het niet zo handig neequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja.....het ligt eraan hoe lang je weggaat en of je contact kunt blijven houden.....maar ik zou me eerst focussen op m'n vakantie en dan daarna het daten weer oppakken....
Maar ik zou diegene dan wel echt gaan missen en misschien niet meer zo genieten van m'n vakantie...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bij een vakantie van meerdere maanden is het niet zo handig nee
Denk trouwens dat als iemand je echt leuk vindt die vakantie geen verschil moet maken.
In het begin al?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik zou diegene dan wel echt gaan missen en misschien niet meer zo genieten van m'n vakantie...
Oh ja dat zeker. Maar vakantie is toch geen maandenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja.....het ligt eraan hoe lang je weggaat en of je contact kunt blijven houden.....maar ik zou me eerst focussen op m'n vakantie en dan daarna het daten weer oppakken....
Dat zei ik al.....ligt er aan wat voor reis natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker. Maar vakantie is toch geen maanden
Het zou hier geen verschil maken in iedergeval, en leuk om dan tussendoor contact te houden als je weg bent.
Ik denk voor mij als ik zou gaan dat het niet uit zou maken nee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker. Maar vakantie is toch geen maanden
Het zou hier geen verschil maken in iedergeval, en leuk om dan tussendoor contact te houden als je weg bent.
Is Temptation Island niks voor jou met al die Badr Hari's?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk voor mij als ik zou gaan dat het niet uit zou maken nee.
Gatver nee. Dat soort jongens vind ik nou echt niks.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Is Temptation Island niks voor jou met al die Badr Hari's?
Dit ja.......okee ik beken, ik kijk er naarquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zal maar een dochter krijgen die dat gaat doen als ze later volwassen is.
Maanden weg gaan zou het niet worden nee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zei ik al.....ligt er aan wat voor reis natuurlijk
Zat wel een italiaan bij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gatver nee. Dat soort jongens vind ik nou echt niks.
Ben gewoon niet goed in multitasken.....bovendien, wat voor leuks kun je tijdens je vakantie tegenkomen.....toch?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maanden weg gaan zou het niet worden nee.
[..]
Zat wel een italiaan bij.
Ja das niet genoegquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maanden weg gaan zou het niet worden nee.
[..]
Zat wel een italiaan bij.
Oh waar dan??quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Wij zitten Bed & Breakfast terug te kijken.
Zijn ze opeens bij onze trouwlocatiegaaf om te zien.
Heb je naam? Kan ik hem googelen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een lekkertje hoor die Italiaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |