abonnement Unibet Coolblue
pi_185065113
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:53 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Thanks O+ Ik heb een eigen paard ja
Gaaf ^O^
Ik heb teveel hobbies om op te noemen, doe allerlei creatieve dingen, hou van wandelen/fietsen, lezen, fotograferen, naar de sauna, series/docu's kijken, kijk veel sport (voetbal, auto/motorsport, darten, wielrennen etc) , zwem zelf en in de sportschool fitness en groepslessen en zo kan ik nog wel ff doorgaan :+

En ik heb vroeger naast mijn studie in de vakanties ook in de thuiszorg gewerkt en heb gelukkig altijd leuke adressen gehad :)
Succes alvast met je sollicitatiegesprek, spannend ^O^
pi_185065148
quote:
8s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daarom. Nein!
RIP datingtopic :{
pi_185065152
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Gaaf ^O^
Ik heb teveel hobbies om op te noemen, doe allerlei creatieve dingen, hou van wandelen/fietsen, lezen, fotograferen, naar de sauna, series/docu's kijken, kijk veel sport (voetbal, auto/motorsport, darten, wielrennen etc) , zwem zelf en in de sportschool fitness en groepslessen en zo kan ik nog wel ff doorgaan :+

En ik heb vroeger naast mijn studie in de vakanties ook in de thuiszorg gewerkt en heb gelukkig altijd leuke adressen gehad :)
Succes alvast met je sollicitatiegesprek, spannend ^O^
Leuke hobbys heb je! Wat fotografeer je zoal? Zwemmen wil ik ook maar ik kan me nog niet zo over de drempel heen zetten :+
pi_185065156
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

RIP datingtopic :{
Ach heb toch geen dates :P
pi_185065176
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach heb toch geen dates :P
Ik ook niet O+
pi_185065183
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach heb toch geen dates :P
Wel jammer! Ook geen leuke matches of ben je er wel even klaar mee?
pi_185065213
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wel jammer! Ook geen leuke matches of ben je er wel even klaar mee?
Heb paar matches. Zit er een die qua gesprek er wel echt uitspringt. Gister hele avond mee gesproken op Tinder. Verveelde geen moment. :P

Maar goed, laatst hadden we het over vakantie en dan daten en ik wil 1 a 2 maanden naar Thailand dus mja niet zo handig dit. En dan gezien mijn dateervaringen ben ik ook een beetje terughoudend :P
pi_185065216
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:27 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Leuke hobbys heb je! Wat fotografeer je zoal? Zwemmen wil ik ook maar ik kan me nog niet zo over de drempel heen zetten :+
Dankje! Vooral natuur en dieren, maar als ik een dagje wegga of er is een familiefeestje ofzo ben ik ook altijd degene die foto's maakt.
Waarom lukt het nog niet om je over die drempel te zetten dan?
pi_185065245
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb paar matches. Zit er een die qua gesprek er wel echt uitspringt. Gister hele avond mee gesproken op Tinder. Verveelde geen moment. :P

Maar goed, laatst hadden we het over vakantie en dan daten en ik wil 1 a 2 maanden naar Thailand dus mja niet zo handig dit. En dan gezien mijn dateervaringen ben ik ook een beetje terughoudend :P
Oh dat gaat dan wel een prachtige reis worden! Wel altijd leuk als je fijne gesprekjes hebt......maar qua timing misschien niet zo handig nu inderdaad......en ik snap je terughoudendheid wel :)
pi_185065303
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dat gaat dan wel een prachtige reis worden! Wel altijd leuk als je fijne gesprekjes hebt......maar qua timing misschien niet zo handig nu inderdaad......en ik snap je terughoudendheid wel :)
Dat gaat gewoon op het strand liggen en eten worden :P Geen vindjezelf avonturen ofzo :P
pi_185065343
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon op het strand liggen en eten worden :P Geen vindjezelf avonturen ofzo :P
Owwww......ha ha! Maar gelijk heb je hoor!
  zondag 17 februari 2019 @ 15:48:53 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185065509
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Net als VEM nu inderdaad geen duidelijk antwoord krijgt op z'n vraag waarom het niet over datingapps//site's mag gaan.....

Autoracen is wel stoer! Maar wat voor troep heb je nog meer dan?
Klopt ja ik las het, en dan ook weer tig man die nog even hun mening komen geven wat totaal onnodig is terwijl het aan de mods gericht is. Sowieso is die hele discussie vermoeiend de hele inhoud is niet meer aan de orde en iedereen praat langs elkaar heen.

Leuk om te doen ook, alleen met een oudere auto is dat iets sneller gedaan.
Veel bezig met CAD ontwerpen, 3d printen en electronica. Dus veel specifieke onderdelen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:20 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Autosport is tof ja, wilde ik ooit ook met mijn vorige auto 8)7 Totaal ongeschikt maar dat boeide verder niet.
Zelf zou ik het zo weer doen, alleen heb je niet in de hand wie er naast je nog meer op de baan is en dat is vaak nogal afwachten. En als je ze soms ook ziet rijden. :X
Dus dan neem ik liever geen risico.
pi_185065553
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt ja ik las het, en dan ook weer tig man die nog even hun mening komen geven wat totaal onnodig is terwijl het aan de mods gericht is. Sowieso is die hele discussie vermoeiend de hele inhoud is niet meer aan de orde en iedereen praat langs elkaar heen.

Leuk om te doen ook, alleen met een oudere auto is dat iets sneller gedaan.
Veel bezig met CAD ontwerpen, 3d printen en electronica. Dus veel specifieke onderdelen.

[..]

Zelf zou ik het zo weer doen, alleen heb je niet in de hand wie er naast je nog meer op de baan is en dat is vaak nogal afwachten. En als je ze soms ook ziet rijden. :X
Dus dan neem ik liever geen risico.
Niet meer bij te lezen daar......helaas...

Oh slimme jongen dus :)
pi_185065840
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:31 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje! Vooral natuur en dieren, maar als ik een dagje wegga of er is een familiefeestje ofzo ben ik ook altijd degene die foto's maakt.
Waarom lukt het nog niet om je over die drempel te zetten dan?
Wat leuk! Ik vind zwemmen heerlijk maar vind het een beetje eng om voor het eerst alleen naar het zwembad te gaan en voel me zo naakt dan :+
pi_185065872
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik vind zwemmen heerlijk maar vind het een beetje eng om voor het eerst alleen naar het zwembad te gaan en voel me zo naakt dan :+
Waarom eng?
  zondag 17 februari 2019 @ 16:17:10 #266
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185066030
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet meer bij te lezen daar......helaas...

Oh slimme jongen dus :)
Het geeft mij een beetje een hoog kleuterklas gehalte :+

Valt mee hoor, zo ervaar ik het zelf niet. :P
Vind het vooral leuk om bezig te blijven en daarbij nieuwe kennis op te doen :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik vind zwemmen heerlijk maar vind het een beetje eng om voor het eerst alleen naar het zwembad te gaan en voel me zo naakt dan :+
Gewoon in je achterhoofd houden dat het voor iedereen hetzelfde is :)
pi_185066058
Ik las jouw reacties heel even andersom........slimme jongen = hoog kleuterklasgehalte :+ :+
pi_185066473
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:53 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Hij staat lekker op de weide overdag, vind het zo sneu hem nu op te halen terwijl hij nog een paar uur zijn hobby kan uitvoeren :D Vanavond is het ook rustig op stal dat is ook altijd wel fijn.
Wat praat je mooi over hem O+

Ik zit alweer een paar uur in de tuin met een goed boek en speciaal bier, ook een hobby :D
Morgen buikdansen, mijn echte hobby ;)
pi_185066487
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen zit m'n gespuis wel in de efteling...... potjedikkie zeg.... :6


Hopelijk lukken morgen m'n telefoontjes met het ziekenhuis/huisarts.....blijf het stom vinden dat juist ik hier nu zoveel moeite voor moet om alleen die hechtingen te laten verwijderen..... :{
Ze hebben mooi weer, volgende keer kan je vast weer mee O+

En wel beetje raar dat de HA die spullen zelf niet heeft. Maar komt vast goed.
pi_185066517
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze hebben mooi weer, volgende keer kan je vast weer mee O+

En wel beetje raar dat de HA die spullen zelf niet heeft. Maar komt vast goed.
Ja dat ga ik morgen toch wel melden want de huisarts is nog hier geweest en hij zei er niks over......


Lekker in de tuin hè, in het zonnetje!
pi_185066574
Zonnetje is nu bijna uit onze tuin. Dus tijd voor de vuurkorf.
pi_185066694
Oh ook fijn O+
  zondag 17 februari 2019 @ 17:42:33 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185067611
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik las jouw reacties heel even andersom........slimme jongen = hoog kleuterklasgehalte :+ :+
Ja dan klopt het niet helemaal meer :D
Heb ik soms op apps wel eens, tussendoor even snel iets lezen en dan staat er iets anders _O-
pi_185067640
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dan klopt het niet helemaal meer :D
Heb ik soms op apps wel eens, tussendoor even snel iets lezen en dan staat er iets anders _O-
Er stond ook zoveel tekst ha ha :D :D
  zondag 17 februari 2019 @ 18:51:32 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185069310
Zo of je wordt na iemand 5+ jaar te kennen gewoon even doodleuk genegeerd.

Mensen zijn echt achterlijk af en toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')