Sanne?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:19 schreef Alocanda het volgende:
Manon want die wilde niet weg. Qua kleding is het Floor.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
romy
of een nieuwe
kan niet iemand de foto bewerken dat t scherper wordt
Naomi is onderweg naar Thailand volgens haar Instagramquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:08 schreef -Magica- het volgende:
Het lijkt op Naomi. Maar ik hoop op Billy
Oh die heeft toch ook al een brief gestuurd naar ze?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk het wel.
Victoria Monshouwer, "Alleen maar Liefde", Utopia 1.
Al eerder naar Christel en werd voorgelezen op dag 250 van Utopia2, 4 februari, Lieve Mooie Mensen,quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die heeft toch ook al een brief gestuurd naar ze?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Al eerder naar Christel en werd voorgelezen op dag 250 van Utopia2, 4 februari, Lieve Mooie Mensen,
UTO / [COS-UTO2#2632] De Fan Store..... maar niet voor mindervaliden
Ik denk morgenochtendquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]Nu even afwachten.
Spannend.
Floor ja.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:19 schreef Alocanda het volgende:
Manon want die wilde niet weg. Qua kleding is het Floor.
Gelukkige maarquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:07 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Naomi is onderweg naar Thailand volgens haar Instagram
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hoop is gevestigd op Marjet![]()
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:50 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik zie geen mooie tattoo op die rechterhand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het eerste, het is nu buiten al bekend. Het Risico dat het dit weekend ook naar binnen lekt is dus te groot.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:45 schreef DKUp het volgende:
Maandag op tv of maandag stapt ze echt binnen........
quote:Liefdesdriehoek in Utopia?
De komst van nieuwe inwoonster MYLÈNE in Utopia zou nog weleens voor flink wat opschudding kunnen zorgen. Het 20-jarige model stapt KOMENDE MAANDAG binnen de muren van het SBS6-programma en onthult een relatie te hebben gehad met deelnemer GERRIT, die ondertussen zijn geluk heeft gevonden bij Utopiaan SHELLEY...
Na het vertrek van BRENDA – die vorige week Utopia verliet, omdat ze na het overlijden van haar opa meer tijd met haar familie wilde doorbrengen – komt de weg vrij voor de Friese MYLÈNE.
De aanwezigheid van het model zal medebewoner GERRIT ongetwijfeld in verlegenheid brengen.
„Gerrit is mijn ex”, vertelt Mylène aan PRIVÉ. „We hebben een tijd terug een relatie gehad. Die is stukgelopen, maar we hebben wel altijd contact gehouden.”
Of Gerrit staat te springen om zijn voormalige liefde weer dagelijks om zich heen te hebben, valt nog te bezien. De 23-jarige student heeft nu immers een relatie met kapster SHELLEY (26).
Mylènes aanwezigheid, straks, zou weleens kunnen leiden tot de nodige wrijving, juist omdat die bepaald niet te spreken is over de nieuwe liefde van Gerrit en wat ze daarvan op tv ziet. „Ik heb iets van: als Gerrit daarmee gelukkig wordt, dan is dat maar zo. Zelf vind ik niet dat de relatie die zij hebben heel gezond is. Zo oogt het in elk geval niet. Op het moment dat je elkaar weggooit als een stuiterbal, dan terugkomt en vervolgens wéér weggooit én terugkomt...”
Gerrit schreef onlangs een brief aan Mylène, om haar op de hoogte te stellen van zijn nieuwe relatie.
„Ik heb hem vervolgens teruggeschreven en gezegd: ’Gerrit, weet je, het lijkt mij niet verstandig dat je verder gaat met haar. Maar op het moment dat jij daar gelukkig van wordt, dan moet je dat doen. En ik ga ervan uit dat je de keuze maakt, waar je zelf achterstaat.’”
Niet alleen Gerrit kan zijn borst natmaken, ook vrouwen zouden kunnen rekenen op aandacht van het model.
„Ik ben op dit moment alleen nog maar op jongens verliefd geworden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet op mijn eigen geslacht zou kunnen vallen. Want, stel er is iemand met een ontzettend leuke persoonlijkheid, een meisje of misschien wel een transgender, wie ben ik dan om te zeggen van: daar wil ik geen relatie mee? Ik denk persoonlijk dat het niet handig is om een relatie te krijgen in Utopia. Dan ben je veel meer daarop gefocust, waardoor je vergeet waarvoor je naar binnen kwam. Maar ik houd alle opties open. We zien het wel.”
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic
Het kan ook zijn dat ze op vrouwen valt dus volgens mij gaat zij met Shelly aan de haal.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:59 schreef DaSteeg het volgende:
Gerrit schreef onlangs een brief aan Mylène, om haar op de hoogte te stellen van zijn nieuwe relatie.
„Ik heb hem vervolgens teruggeschreven en gezegd: ’Gerrit, weet je, het lijkt mij niet verstandig dat je verder gaat met haar. Maar op het moment dat jij daar gelukkig van wordt, dan moet je dat doen. En ik ga ervan uit dat je de keuze maakt, waar je zelf achterstaat.’”
Kan nog leuk worden![]()
Dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze op vrouwen valt dus volgens mij gaat zij met Shelly aan de haal.
Of Hiskequote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze op vrouwen valt dus volgens mij gaat zij met Shelly aan de haal.
Dat zal maandag op TV zijn aangezien er vandaag in gaat komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:45 schreef DKUp het volgende:
Maandag op tv of maandag stapt ze echt binnen........
Maar ze was toch bi? Had ik weleens gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
Sheil wil niks met een vrouw doen, zelfs niet een zoen.
De uitzending van maandag gaat vrijdag behandelen, dan komt ze helemaal aan het einde van uitzending binnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal maandag op TV zijn aangezien er vandaag in gaat komen.
Nee, ze wil niks met een vrouw doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar ze was toch bi? Had ik weleens gelezen
Als cliffhanger dus. Denk dat ze vandaag rond het middaguur binnen komt wandelen anders is het te laat om in de uitzending te komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
De uitzending van maandag gaat vrijdag behandelen, dan komt ze helemaal aan het einde van uitzending binnen.
Doet zich beter voor dan dat hij is. Mooie praatjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:05 schreef An_0_Niem het volgende:
Gerrit scoort wel steeds mooie vrouwen. Onbegrijpelijk
Dommer kan haast nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef DaniqueV het volgende:
Topper ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Is voor een model wel handig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Veel verschillende gezichten heeft zij
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is voor een model wel handig.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef DaniqueV het volgende:
kan nooit een ex van gg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo min dat frutsel onzeker isToen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
ex on the beach ? 😁quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:15 schreef An_0_Niem het volgende:
Het is bekend bij de inwoners dat er exen in Utopia komen:
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef sjampoeh het volgende:
update mylene :13 min geleden...
nog heel eventjes wachten en dan loop ik over de rode loper naar binnen
teaser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |