2 keukens, wat een luxequote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Adje moppert een beetje, hij moet nu steeds heen en weer lopen van keuken naar keuken.
[ afbeelding ]
Dat kan leuk wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)esdriehoek-in-utopia
Spannendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden
Kan niet het hele artikel lezen heb geen abbo
dat hoofd van gerrit wil ik dan niet missen, lijkt me alleen niet de reden waardoor iedereen van slag wasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je FF, dat belooft nog wat.quote:
Het is allemaal goor en die broden al sinds gisteren onafgedekt daar liggen moeten nog ingepakt worden voor de verkoopquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze zien er een beetje bleekjes uit.
Ze is alleen Adriaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:09 schreef pullup het volgende:
Mooi.
Ze werken tenminste een keer met het maken van die broden
Ah ok.quote:
Het gaat er zo goor aan toe pullup, dat er uberhaupt mensen zijn die dit zo willen kopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok.
Kudo's voor Adriaan danDat die dingen bacillenbommen zijn is het probleem van degenen die ze opvreten
Die appeltaarten zien eruit als de bodem van de maan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Het brood wordt ingepakt, Adje neemt nog snel een slokkie koffie
Lekker koffie, zegt hij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er zo goor aan toe pullup, dat er uberhaupt mensen zijn die dit zo willen kopen
Het brood ligt al een hele nacht zo, dan wordt het verpakt in plastic dan in karton en wordt het door postnl bezorgt, Hoe vers wil je het hebben
Zijn chocoladebessentaartenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die appeltaarten zien eruit als de bodem van de maan.
Ik ook niet echt niet. En als je nagaat dat ze af gingen zeggen omdat ze tim vies vonden, maar dat ze de viezigheid van Adje niet erg vonden omdat ze Tim hatenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen zijn die dat brood kopen
een paar misschien wat je dan moet zien als het geven aan een goed doel omdat je het adriaan guntquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen zijn die dat brood kopen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
een paar misschien wat je dan moet zien als het geven aan een goed doel omdat je het adriaan gunt
die laatste zin. ... alsof je het je strot bijna niet uitkrijgtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Jessie biedt aan dat als Adje het beslag voor de pannenkoeken gaat maken hij ze wel bakt
Kijk, das dan wel weer aardig van die Jessie....................
Me vingers schieten wel in de kramp hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:22 schreef Ranah het volgende:
[..]
die laatste zin. ... alsof je het je strot bijna niet uitkrijgt
dat denk ook echt, dat een groot deel van utopia nep isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige bestellen er 4, das dan 12 euro met 4.95 bezorgkosten
Dat moet haast wel, anders ga je geen brood van 2 dagen oud versturenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat denk ook echt, dat een groot deel van utopia nep is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |