Anders paste het nummer niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:25 schreef beantherio het volgende:
Rare kleine minivin achterop de McLaren.
Geleakte foto?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
In onderhandeling meen ik. De geleakte foto was in ieder geval fake news.
De laatste tijd ging het meer over BAT dat een grote hoeveelheid centen in Mclaren pompt, dus ik vraag me af of het nog is doorgegegaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Had McLaren niet aangekondigd Coca Cola ook voor dit jaar als sponsor te hebben?
Er ging een foto op reddit rond van de McLaren met Coca-Cola op de achtervleugel. Die bleek fake te zijn.quote:
ja, dat is blijkbaar dat 'a better tomorrow' logo wat er op staat: http://www.bat.com/group/(...)agesWebLive/DOB9ADGXquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
De laatste tijd ging het meer over BAT dat een grote hoeveelheid centen in Mclaren pompt, dus ik vraag me af of het nog is doorgegegaan.
Sauber toch ook nog, maandag?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:08 schreef NaturalScience het volgende:
We hebben nu dus alle auto's gezien behalve de Ferrari.
Ben benieuwd morgen!
Omdat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:47 schreef bokkepoot het volgende:
Die voorvleugel is wel echt top van Alfa Romeo!
Iets compleet anders, ik mag dat wel. Beetje irrationeel.quote:
10.45 uur lees ik ergens op Twitter (9.45 uur GMT).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef vosss het volgende:
Hoe laat zijn die rooie rakkers vandaag?
Ik verwacht een rode auto met witte belettering.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik verwacht een keer een andere kleurstelling.
Vermoedelijk met een Italiaans vlaggetje op de neusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik verwacht een rode auto met witte belettering.
Hier en daar een gele schelp.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:38 schreef Lionheaad het volgende:
Zou dit hem echt zijn?
[ afbeelding ]
In mijn ogen oogt hij juist bijzonder matig....quote:
de auto die Mercedes verslaat vind ik de mooistequote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi dat mat op die Ferrari, toch wel de mooiste.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
de auto die Mercedes verslaat vind ik de mooiste
Die Haas van jou klopt volgens mij niet....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
Die klopt idd niet. Haas staat er in het wit op (helaas) o.a.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die Haas van jou klopt volgens mij niet....
Of hebben ze de livery alweer aangepast?
De rake op een presentatie(foto) zegt uiteraard vrij weinig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:33 schreef mikieu het volgende:
Ook een hogere rake dan vorig seizoen denk ik
Ligt het aan mij of heeft die Haas een hele korte wielbasis vergeleken met de Ferrariquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
Ik denk dat het gezichtsbedrog is (de schaal is niet helemaal dezelfde). Vorig jaar waren de Ferrari en de HAAS ongeveer even lang en dat zal dit jaar niet radicaal anders zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die Haas een hele korte wielbasis vergeleken met de Ferrari
Komt ook door die aflopende lijn rondom het motorcompartiment van de Haas.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezichtsbedrog is (de schaal is niet helemaal dezelfde). Vorig jaar waren de Ferrari en de HAAS ongeveer even lang en dat zal dit jaar niet radicaal anders zijn.
Dat de luchtinlaat relatief klein is, zowel qua oppervlakte als diepte.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:59 schreef beantherio het volgende:
De vin op de motorkap is echt wel heel groot. Die van Mercedes was vrij fors maar deze heeft misschien nog wel 2x zoveel oppervlakte. Wat valt daar uit af te leiden?
Dat is helaas niet de livery die Haas presenteerde, was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
👀quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:42 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet de livery die Haas presenteerde, was het maar zo'n feest.
Persoonlijke favoriet (van de definitieve liveries) is tot nog toe de McLaren
Ik vind het prachtig. Heel subtiel en apart dat motief en dat donkerrood. Veel mooier dan al die rare, niet passende kleurencombinaties van sommige andere auto's.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weetjewat, we plakken onze formule1 auto gewoon vol met hartjes.
[ afbeelding ]
Tja.. Valentijnsdag hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
en klavertjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:23 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb zo het idee dat sommige users de gedachten achter de Quattro Quadrifoglio niet (her)kennen...
Ik vind hem echt niet de lelijkste.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Ondertussen zijn er ook foto's vrijgegeven van de 2019-auto van Williams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een raar verloop van de achterkant van het bodywork.![]()
Ik ook niet. De voorvleugel is (vergeleken met de andere auto's) wel wat lomp. De achterkant is erg interessant: daar wil ik wel wat meer detail van zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet de lelijkste.
Wat een wagenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:38 schreef Lionheaad het volgende:
Zou dit hem echt zijn?
[ afbeelding ]
Die had ik nog niet gezien maar die kleuren zien er inderdaad erg goed uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:53 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf de STR14 het mooiste vinden. Die kleurencombinatie en de manier waarop het logo is verwerkt
Met deze foto's moet ik zeggen dat ik hem minder lelijk vindt dan in eerste instantie bij de shots van de presentatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Ondertussen zijn er ook foto's vrijgegeven van de 2019-auto van Williams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een raar verloop van de achterkant van het bodywork.![]()
Dat was nog de 2018-wagen met enkele 2019-onderdelen puur om de livery te kunnen introduceren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Met deze foto's moet ik zeggen dat ik hem minder lelijk vindt dan in eerste instantie bij de shots van de presentatie
Karma wegens Sirotkin, jeweetz.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:26 schreef ondeugend het volgende:
Wiiliams zou de eerste testdag moeten laten schieten omdat ze nog niet klaar zijn.
Volgens mij weet Claire alles ten gronde te richten
Sirotkin is aan de kant gezet omdat SMP niet meer het afgesproken bedrag wilde betalen. Terecht dus.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Karma wegens Sirotkin, jeweetz.
Die STR-14 had gewoon de livery van 2017 of 2018 moeten krijgen. Dit "shined" too much.
Klopt het trouwens dat Merc from sratch een nieuwe PU heeft ontwikkeld en gebouwd voor de W-10? Het is toch gewoon een doorontwikkeling van de PU's van afgelopen seizoenen?
Lijkt me sterk dat van de 4 motorfabrikanten er een zoveel lef en financiën heeft om nog vóór 2021 een nieuwe PU volgens de huidige regelgeving te ontwikkelen.
PR praat lijkt me. Bovendien hebben ze daar meer mee te verliezen dan te winnen zou je haast denken.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Gruj0 het volgende:
Klopt het trouwens dat Merc from sratch een nieuwe PU heeft ontwikkeld en gebouwd voor de W-10? Het is toch gewoon een doorontwikkeling van de PU's van afgelopen seizoenen?
Lijkt me sterk dat van de 4 motorfabrikanten er een zoveel lef en financiën heeft om nog vóór 2021 een nieuwe PU volgens de huidige regelgeving te ontwikkelen.
Williams heeft het afgelopen seizoen erg slecht gedaan. Reden vaak voor hekkensluiter.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sirotkin is aan de kant gezet omdat SMP niet meer het afgesproken bedrag wilde betalen. Terecht dus.
Lijkt mij ook PR praat.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
PR praat lijkt me. Bovendien hebben ze daar meer mee te verliezen dan te winnen zou je haast denken.
Sirotkin had een meerjarencontract. Niet voor slechts een jaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Williams heeft het afgelopen seizoen erg slecht gedaan. Reden vaak voor hekkensluiter.
Terecht dat SMP korting wilde bedingen. Er was dus helemaal niks afgesproken want er moesten sowieso nieuwe onderhandelingen komen. Sirotkin had maar een eenjarig contract. Williams wilde gewoon geen korting of niet genoeg korting geven.
Laat maar eerst zien dat je ze waar voor hun geld kunt geven en spreek vooraf af dat het bedrag met betere prestaties op kan lopen. SMP zal dat vast hebben proberen te bedingen, maar Williams heeft dat waarschijnlijk niet gewild. En dat terwijl Claire nog vol lof was over Sirotkin.![]()
Williams is gewoon zwak, op meerdere gebieden.
[..]
Lijkt mij ook PR praat.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sirotkin had een meerjarencontract. Niet voor slechts een jaar.
Alleen was dat natuurlijk wel gekoppeld aan het sponsorgeld dat hij meebracht van SMP, waar voor zover ik weet geen prestatieclausule in zat. Al zegt dat niet veel. Details van dat soort contracten zijn vaak niet bekend.
Feit is wel dat SMP niet meer wilde betalen wat afgesproken was en Sirotkins contract daardoor is ontbonden.
https://www.autosport.com(...)-years-with-sirotkin
Die flexibele bepalingen betroffen misschien wel de financiën. Gezien de aard van het bedrijf lijkt het me sterk dat ze zich hiervoor niet hebben ingedekt. Niemand wil stilstand in ontwikkeling.quote:SMP Racing-baas Dmitry Samorukov zei dat het belangrijk was om een verbintenis langer dan een jaar aan te gaan. “Gezien Sergey’s werk met het team en de auto wisten we dat het geen zin had om een jaarcontract te tekenen. We hebben een programma opgesteld dat langer duurt dan een jaar. We hebben flexibele bepalingen opgenomen, maar we gaan sowieso na het eerste jaar door.”
twitter:redbullracing twitterde op maandag 18-02-2019 om 07:59:31The original matte is back 😉 Our racing look for 2019 📸👉 https://t.co/X0scpz8bXB #RB15 https://t.co/Tf7jSKjJ9q reageer retweet
twitter:AlbertFabrega twitterde op maandag 18-02-2019 om 08:25:08Y este es el Alfa Romeo para 2019. @SauberF1Team https://t.co/dKzYLgaEmR reageer retweet
Huh?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Force India heet nu blijkbaar 'Sahara Force India'
???quote:Op maandag 18 februari 2019 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Force India heet nu blijkbaar 'Sahara Force India'
Op Twitter hebben ze een andere naam ook. Ik denk dat er iets niet goed gaatmet twitter en embedden qua naam.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heet alleen hun Twitter account zo?
Is foutje denk ikquote:Op maandag 18 februari 2019 09:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heet alleen hun Twitter account zo?
Geen idee wat er aan de hand is met de sponsor van Kubica (Orlen), maar als je ziet hoe triest Williams ervoor staat kun je het SMP niet eens kwalijk nemen dat ze korting vroegen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, my bad.
Maar dat betekent niet dat SMP niet in haar recht stond om korting proberen te bedingen.
Hier uit een motorsport.com artikel over het meerjarencontract:
[..]
Die flexibele bepalingen betroffen misschien wel de financiën. Gezien de aard van het bedrijf lijkt het me sterk dat ze zich hiervoor niet hebben ingedekt. Niemand wil stilstand in ontwikkeling.
https://nl.motorsport.com(...)l-f1-997659/2185971/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |