In mijn ogen oogt hij juist bijzonder matig....quote:
de auto die Mercedes verslaat vind ik de mooistequote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi dat mat op die Ferrari, toch wel de mooiste.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
de auto die Mercedes verslaat vind ik de mooiste
Die Haas van jou klopt volgens mij niet....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
Die klopt idd niet. Haas staat er in het wit op (helaas) o.a.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die Haas van jou klopt volgens mij niet....
Of hebben ze de livery alweer aangepast?
De rake op een presentatie(foto) zegt uiteraard vrij weinig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:33 schreef mikieu het volgende:
Ook een hogere rake dan vorig seizoen denk ik
Ligt het aan mij of heeft die Haas een hele korte wielbasis vergeleken met de Ferrariquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
Ik denk dat het gezichtsbedrog is (de schaal is niet helemaal dezelfde). Vorig jaar waren de Ferrari en de HAAS ongeveer even lang en dat zal dit jaar niet radicaal anders zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft die Haas een hele korte wielbasis vergeleken met de Ferrari
Komt ook door die aflopende lijn rondom het motorcompartiment van de Haas.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezichtsbedrog is (de schaal is niet helemaal dezelfde). Vorig jaar waren de Ferrari en de HAAS ongeveer even lang en dat zal dit jaar niet radicaal anders zijn.
Dat de luchtinlaat relatief klein is, zowel qua oppervlakte als diepte.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:59 schreef beantherio het volgende:
De vin op de motorkap is echt wel heel groot. Die van Mercedes was vrij fors maar deze heeft misschien nog wel 2x zoveel oppervlakte. Wat valt daar uit af te leiden?
Dat is helaas niet de livery die Haas presenteerde, was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Haas
👀quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:42 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet de livery die Haas presenteerde, was het maar zo'n feest.
Persoonlijke favoriet (van de definitieve liveries) is tot nog toe de McLaren
Ik vind het prachtig. Heel subtiel en apart dat motief en dat donkerrood. Veel mooier dan al die rare, niet passende kleurencombinaties van sommige andere auto's.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weetjewat, we plakken onze formule1 auto gewoon vol met hartjes.
[ afbeelding ]
Tja.. Valentijnsdag hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
en klavertjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |