Hier zat ik ook nog aan te denken. De FB-pagina wordt gevolgd door nog geen 500 mensen. Kan me bijna niet voorstellen dat dit nog iets gaat worden (dit jaar).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Toffe line-up, onee wacht....
Zou dit uberhaupt nog door gaan? Marketing technisch doen ze een aantal dingen niet handig als je het mij vraagt.
Toch lees ik elders dat het in omgeving Groningen best wel een ding is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef Niveath het volgende:
[..]
Hier zat ik ook nog aan te denken. De FB-pagina wordt gevolgd door nog geen 500 mensen. Kan me bijna niet voorstellen dat dit nog iets gaat worden (dit jaar).
Allesbehalvequote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch lees ik elders dat het in omgeving Groningen best wel een ding is.
Handig is het niet. Mensen gaan ook andere dingen plannen, kaarten voor andere evenementen kopen. Je kan je geld maar een keer uitgeven natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Toffe line-up, onee wacht....
Zou dit uberhaupt nog door gaan? Marketing technisch doen ze een aantal dingen niet handig als je het mij vraagt.
Lowlands is de headliners aan het wegkapen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:49 schreef Cyanide- het volgende:
Het is wel een professionele organisatie, maar krijg toch ook het gevoel dat het niet helemaal lekker loopt nee, wellicht uitgevallen headliner ofzo? In ieder geval had die lineup nu al bekend moeten zijn.
Hopelijk zijn dat niet de grootste namenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
In ieder geval Blof, De Jeugd van Tegenwoordig Ronde en Robin Schulz...
[ afbeelding ]
"Bekend van" de 30.000.000 remixen en bootlegs van Show Me Lovequote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:48 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb Robin s in de puzzel gevonden, voor 2 extra honden erbij.
Nouja.. als men eerst praat over Foo Fighters en dan uitkomen op BLØF dan is dat toch een tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:59 schreef 2dope het volgende:
Valt me nog niet tegen, dat zijn toch drie best grote namen.
Maandje na Hullaboo is Kadepop ook weer, lijkt aardig met elkaar te concurreren. De line-up van Kadepop lijkt dit jaar wel tegen te vallen, ik zie Jett Rebel en Dope D.o.d. en daarnaast nog wat vage namen.
Kadepop is wel erg tof trouwens, het was de afgelopen twee keer maar één dag, de jaren daarvoor twee dagen. Maar daar zit geen kampeergedeelte bij (suikerunieterrein).
Haha dat is wel waar ja, had dat nog niet eens gelezen. Zou ook wel heel bijzonder zijn voor een nieuw/kleinschalig festivalletjequote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nouja.. als men eerst praat over Foo Fighters en dan uitkomen op BLØF dan is dat toch een tegenvaller.
https://www.sikkom.nl/foo(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha dat is wel waar ja, had dat nog niet eens gelezen. Zou ook wel heel bijzonder zijn voor een nieuw/kleinschalig festivalletje
Best grote namen die je overal kan zien ja... Er werd initieel gedaan alsof dit moest gaan concurreren met Lowlands en Pinkpop, dan hoef je niet met dit soort acts te komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:59 schreef 2dope het volgende:
Valt me nog niet tegen, dat zijn toch drie best grote namen.
Maandje na Hullaboo is Kadepop ook weer, lijkt aardig met elkaar te concurreren. De line-up van Kadepop lijkt dit jaar wel tegen te vallen, ik zie Jett Rebel en Dope D.o.d. en daarnaast nog wat vage namen.
Kadepop is wel erg tof trouwens, het was de afgelopen twee keer maar één dag, de jaren daarvoor twee dagen. Maar daar zit geen kampeergedeelte bij (suikerunieterrein).
Wat een horken zeg bij dat Sikkom:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:46 schreef ondeugend het volgende:
Tot 11 juni elke dag een nieuwe naam... volgens de organisatie op fb
Pandemonium by kopjek klinkt dan wel weer interessant
Ik zou snel een andere media partner zoeken als ik hun was...quote:Lezen is lastig, hè? “En dit is ‘slechts’ het opwarmertje” en: “Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |