Adje mag dat, die is geliefd, dan maakt het niet uit dat ze vies zijn en zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een kooszn eigen product verpesten
Lief. En bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom Sofia2019 en veel tikplezier hier in de Cos
Das waar, extra vezels; altijd goedquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje mag dat, die is geliefd, dan maakt het niet uit dat ze vies zijn en zo
Het is er me ook een he, zegt Erik over Adje als hij die caravan inlooptquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Das waar, extra vezels; altijd goed![]()
Bijna tijd voor zn moestuin, zie je m niet meer
Ik denk dat Jens hier aardig gelijk heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Het is een goeie kerel maar soms kan ik hem ook niet volgen hoor, zegt Erik
Soms kent die zichzelf niet, zegt Jens
Moggequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap ook niet waarom Adriaan zo doet
Ze zouden het weekend de keuken gaan doen
Zorg dat dat langzamerhand alles naar de silo gaat
Nu is hij aan het slopen, al het etenswaar staat nog in de caravan, het brooddeeg staat te draaien en hij gaat slopen
Ik denk dat het Adriaan verkeerd was geschoten dat Jessie ineens (op hetzelfde plaatsje) zijn bonen moest branden, terwijl Adje net aan zijn dagelijkse deeg ging beginnen. Jessie heeft er nogal wat tijd over gedaan, over dat branden, met veel aandachttrekkerij erbijquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
MoggeKwam het uit het niets dat Adriaan ging slopen?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het Adriaan verkeerd was geschoten dat Jessie ineens (op hetzelfde plaatsje) zijn bonen moest branden, terwijl Adje net aan zijn dagelijkse deeg ging beginnen. Jessie heeft er nogal wat tijd over gedaan, over dat branden, met veel aandachttrekkerij erbij
Dus adje zal ademruimte willen maken, kastjes eruit,
en toen nog die twee etterbakkies erbij, die zich er ook mee gingen bemoeien was denk ik voor Adje voldoende om de caravan uit te gaan
In dit geval kan ik Adje eigenlijk wel begrijpen....
Die koffie is hij alweer klaar mee?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie weer druk met zijn lijstjes.
Ja, hij ging in een keer de kastje leeghalen en slopen, terwijl het deeg in de machine had zittenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
MoggeKwam het uit het niets dat Adriaan ging slopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |