Ik was 'n beetje traagquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Frits jij opent toch niet?
Heb jou laatste zin als TT gebruikt
Je bent goed op de hoogte voor een nieuwequote:
O, je opent wel, sorry dan.quote:
Ik volg al sinds Utopia 1. Bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte voor een nieuwe
Welkom
Ik ben niet zo moeilijk zoals vele andere wel zijn mop, laat maar lekker staanquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je opent wel, sorry dan.
Geef het maar door een Giz dacht dat jij niet opende
Dank je schatquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk zoals vele andere wel zijn mop, laat maar lekker staan
Ik zie dat hij weer aan het slopen is .quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 heeft de bokkenpruik op, zo lijkt het.
Dit kan toch ook niet hoe zot zijn ze daarquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Pas op dat de splinters niet overal naar toe vliegen, direct zit het in het brood.
Adje mag dat, die is geliefd, dan maakt het niet uit dat ze vies zijn en zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een kooszn eigen product verpesten
Lief. En bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom Sofia2019 en veel tikplezier hier in de Cos
Das waar, extra vezels; altijd goedquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje mag dat, die is geliefd, dan maakt het niet uit dat ze vies zijn en zo
Het is er me ook een he, zegt Erik over Adje als hij die caravan inlooptquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Das waar, extra vezels; altijd goed![]()
Bijna tijd voor zn moestuin, zie je m niet meer
Ik denk dat Jens hier aardig gelijk heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Het is een goeie kerel maar soms kan ik hem ook niet volgen hoor, zegt Erik
Soms kent die zichzelf niet, zegt Jens
Moggequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap ook niet waarom Adriaan zo doet
Ze zouden het weekend de keuken gaan doen
Zorg dat dat langzamerhand alles naar de silo gaat
Nu is hij aan het slopen, al het etenswaar staat nog in de caravan, het brooddeeg staat te draaien en hij gaat slopen
Ik denk dat het Adriaan verkeerd was geschoten dat Jessie ineens (op hetzelfde plaatsje) zijn bonen moest branden, terwijl Adje net aan zijn dagelijkse deeg ging beginnen. Jessie heeft er nogal wat tijd over gedaan, over dat branden, met veel aandachttrekkerij erbijquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
MoggeKwam het uit het niets dat Adriaan ging slopen?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het Adriaan verkeerd was geschoten dat Jessie ineens (op hetzelfde plaatsje) zijn bonen moest branden, terwijl Adje net aan zijn dagelijkse deeg ging beginnen. Jessie heeft er nogal wat tijd over gedaan, over dat branden, met veel aandachttrekkerij erbij
Dus adje zal ademruimte willen maken, kastjes eruit,
en toen nog die twee etterbakkies erbij, die zich er ook mee gingen bemoeien was denk ik voor Adje voldoende om de caravan uit te gaan
In dit geval kan ik Adje eigenlijk wel begrijpen....
Die koffie is hij alweer klaar mee?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie weer druk met zijn lijstjes.
Ja, hij ging in een keer de kastje leeghalen en slopen, terwijl het deeg in de machine had zittenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
MoggeKwam het uit het niets dat Adriaan ging slopen?
ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het Adriaan verkeerd was geschoten dat Jessie ineens (op hetzelfde plaatsje) zijn bonen moest branden, terwijl Adje net aan zijn dagelijkse deeg ging beginnen. Jessie heeft er nogal wat tijd over gedaan, over dat branden, met veel aandachttrekkerij erbij
en toen nog die twee etterbakkies erbij, die zich er ook mee gingen bemoeien was denk ik voor Adje voldoende om de caravan uit te gaan
Die twee ettertjes hadden wel gelijk, je gaat niet staan slopen als je met eten bezig bentquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze waren niet echt aan het klieren ze wezen hem op het feit dat er splinters en spijkers in het deeg konden vliegenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Dank je.
Ja Jens en Gerrit gaan steeds meer klieren met elkaar, soms leuk, soms strontvervelend.
Raar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij ging in een keer de kastje leeghalen en slopen, terwijl het deeg in de machine had zitten
Gisteren was ze vergeten af te wassen omdat eten op woensdag niet doorging. Helemaal van de leg natuurlijk. Jessie heeft haar vanochtend al op d'r kop gegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik hoorde Christel zeggen dat ze een opruimaanval heeft. Ze gaat de douche schoonmaken en de wc, afwassen, de silo opruimen en het schilderij afmaken.
Staat genoteerd.
Ik was ook verbaasd, ik dacht nog, dit zijn woorden nu nog dadenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik hoorde Christel zeggen dat ze een opruimaanval heeft. Ze gaat de douche schoonmaken en de wc, afwassen, de silo opruimen en het schilderij afmaken.
Staat genoteerd.
En zo een vieze lap er over en het deegbeslag van het brood er opquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker met een stoffertje het werkblad schoonvegen....
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren niet echt aan het klieren ze wezen hem op het feit dat er splinters en spijkers in het deeg konden vliegen
Het is ook gewoon een gore smeerlapquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Raar.
Hij gooit nu allerlei troep in de vuilinsbak, die naast de deegmachine staat.
Het lijkt me sterk dat ze het vergeten zijn. Ze hadden het er gisteravond nog over.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gisteren was ze vergeten af te wassen omdat eten op woensdag niet doorging. Helemaal van de leg natuurlijk. Jessie heeft haar vanochtend al op d'r kop gegeven.
De diva schijt ook op een vieze toilet vertelde Adje vanmorgenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:05 schreef Angelique61 het volgende:
De Diva heeft een ladder in der panty
Zo lekker efficiënt ook.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Adje versjouwt alles van de caravan keuken naar de silo keuken
Ja, en niemand die in de silo staat om het op te ruimenquote:
Waar bemoeit die Jessie zich mee, ik had van 'n koekenpan echt 'n wok gemaakt......quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Adje wordt helemaal beroerd, niet alles uitprinten, straks zijn er 40 sta ik tot morgen avond in d ekeuken
Jessie geeft aan SHel de opdracht om alles uit te printen behalve de appeltaarten
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die Jessie zich mee, ik had van 'n koekenpan echt 'n wok gemaakt......
BAM! aanpakken Jessie
Jessie de Barista van lik me vessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Het lukt Jessie niet om goed koffie te zetten,het loopt steeds vast
Ja, Jessie je moet beetje bij beetje opgieten
110% zeker dat die koffie 'n flop is/wordt, boodschappengeld van de andere bewonersquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
En ondertussen loopt hij maar te zeiken over zijn koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel doet vermoeden (spe was sperma) dat Jens een reden heeft gegeven om het brood te annuleren?
Bron :quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat dit veel annuleringen heeft opgeleverd .....![]()
[ afbeelding ]
Broden bakken met sperma aan zijn handen - 12 februari 2019.
x72de4w
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2019 10:18:07 ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
Hoorde dat de inkt op is zodat er geen labels geprint kunnen worden?
En iemand deze nog kunnen zien, het lukt mij niet.Je moet even helemaal onderaan de pagina de familiefilter uitzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel doet vermoeden (spe was sperma) dat Jens een reden heeft gegeven om het brood te annuleren?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
Hoorde dat de inkt op is zodat er geen labels geprint kunnen worden?
En iemand deze nog kunnen zien, het lukt mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel doet vermoeden (spe was sperma) dat Jens een reden heeft gegeven om het brood te annuleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je moet even helemaal onderaan de pagina de familiefilter uitzetten.
Goed gesproken van Adje en hij zet Jens ook mooi op zijn plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je moet even helemaal onderaan de pagina de familiefilter uitzetten.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed gesproken van Adje en hij zet Jens ook mooi op zijn plaats
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed gesproken van Adje en hij zet Jens ook mooi op zijn plaats
Die heeft hele zwakke beenspieren die kan niet langer dan 5 minuten staan, net als Merelquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Mjelleke het volgende:
En shelly zit ook weer naast de pc te koekeloeren
Ja, die Jens is een vies mannetje hoor,quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jens geeft een soort uitnodiging aan de schuimpjes om te gaan klagen.
Erger me echt deaud aan die griet met der alles vragen en na zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die zinnen met een ? Ik zou gek van die griet worden....toch
Hebben jullie iets gehoord of de koffie te drinken was?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
110% zeker dat die koffie 'n flop is/wordt, boodschappengeld van de andere bewoners
er voor gebruikt, en kan zo door de plee gespoeld worden
Niet lang ben ik bangquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:30 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voordat die keuken een zwijnenstal is met die vetkledders.
Niemand die zegt o wat lekker, wel iemand die zegt aan de schijt te raken van die koffiequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hebben jullie iets gehoord of de koffie te drinken was?
Een groot succes dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die zegt o wat lekker, wel iemand die zegt aan de schijt te raken van die koffie
Ja, dat heeft toppertjequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:36 schreef Crabapple het volgende:
Wat een foto om je knipkwaliteiten te promoten
[ afbeelding ]
Probeert ze Hiske weg te jagen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Het levennnnnnnnnnnnnnnnn gaat voorbijjjjjjjjjjjjjjjj
[ afbeelding ]
Valentijntje Gerritquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft Ger jeuk ergens waar het daglicht niet vaak komt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie's Laxeerkoffie........... dat wordt 'n wereld hit
Erik is de wc aan het schoonmaken. Jammer voor Christel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Weet je wat het is, iedere donderdag ben ik chagrijnig zegt Franny
Erik krijgt ergens een applaus voor
Chris en His zijn weer op de overdreven toer
Tim had door zijn medebewoners uitgespeeld moeten worden. Niet door de kijker. Die moet zich nergens mee bemoeienquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:45 schreef DKUp het volgende:
Tim is al een soort van uitgespeeld door de schuimpjes......
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tim had door zijn medebewoners uitgespeeld moeten worden. Niet door de kijker. Die moet zich nergens mee bemoeien
Dit is toch maar een raar systeem. Volgens mij doet hij iets niet goed. Zelfs mijn mixer met standaard kan ik omhoog zetten en de kom er onderuit halen. Moet hier toch ook kunnenquote:
Het schuim moet zich niet met het spel bemoeien inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tim had door zijn medebewoners uitgespeeld moeten worden. Niet door de kijker. Die moet zich nergens mee bemoeien
Ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij de kom er ook niet af kan halen om te wassenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is toch maar een raar systeem. Volgens mij doet hij iets niet goed. Zelfs mijn mixer met standaard kan ik omhoog zetten en de kom er onderuit halen. Moet hier toch ook kunnen
Ik ook. Bovendien denken die domme mensen nu ook nog eens dat ze werkelijk inbreng hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schuim moet zich niet met het spel bemoeien inderdaad
Ik heb ook de pest aan Jessie, maar ga toch ook niet mailen en of dingen bestellen en afbestellen omdat hij zich er mee bemoeit
Ik vind het zo laag bij de grond wat er gebeurd
Ik moet de kom een slag draaien om hem los te maken.. Zoiets lijkt mij daar ook nodigquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij de kom er ook niet af kan halen om te wassen
De rol van Jens hierin druppelt nog wel naar binnen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Het hele programma is een interactie met de kijkers.
Dan moeten ze ook geen popupoll doen, geen publieksstem etc.
Helaas voor Tim pakt het nu slecht uit dat de kijkers zich ermee bemoeien.
Zonder Jens was dit ook wel gebeurd. Op fb zijn ze al tijden bezig om Tim weg te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De rol van Jens hierin druppelt nog wel naar binnen.
Ik kijk zelden op FB maar ik geloof je direct.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zonder Jens was dit ook wel gebeurd. Op fb zijn ze al tijden bezig om Tim weg te krijgen.
Het meest trieste of sneue is, dat die mensen denken dat het hier om het echte leven gaat. Ze vergeten dat het hier om een televisieprogramma gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien denken die domme mensen nu ook nog eens dat ze werkelijk inbreng hebben.
Dit had ook niet zo op stream en met mails opgelost moeten worden. Achter de schermen en dan Tim met een of andere smoes af moeten haken. Dan was Tim ook uit de keuken geweest, maar niet met een duidelijke overwinning voor die bemoeiallen
Brood aangeleverd? Adriaan bakt toch zelf?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Waarom staan er ineens kratten waar brood in aangeleverd wordt?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het meest trieste of sneue is, dat die mensen denken dat het hier om het echte leven gaat. Ze vergeten dat het hier om een televisieprogramma gaat.
Mee eens, weet je dit soort lui verpesten alles, we krijgen steeds meer SL en mogen minder horen en zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien denken die domme mensen nu ook nog eens dat ze werkelijk inbreng hebben.
Dit had ook niet zo op stream en met mails opgelost moeten worden. Achter de schermen en dan Tim met een of andere smoes af moeten haken. Dan was Tim ook uit de keuken geweest, maar niet met een duidelijke overwinning voor die bemoeiallen
Tim heeft zich zelf zo slecht op de kaart gezet, dat is niet meer te herstellen bij die diehards.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zonder Jens was dit ook wel gebeurd. Op fb zijn ze al tijden bezig om Tim weg te krijgen.
Wow en dan heeft hij het over communiceren....quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike heeft geen spullen voor de silo besteld maar voor de boomhut die vuile sneak eat een overleg he!
Eigen verbruik, zover ik weetquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:58 schreef Angelique61 het volgende:
Is de koffie nou voor eigen gebruik of voor de verkoop?
De enige reden dat Tim baalt is omdat hij dacht te scoren met ineens vroeg opstaan en te helpen voor de stemmingen. Helaas niet gelukt nu. Broden interesseren hem geen reet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Het hele programma is een interactie met de kijkers.
Dan moeten ze ook geen popupoll doen, geen publieksstem etc.
Helaas voor Tim pakt het nu slecht uit dat de kijkers zich ermee bemoeien.
Laat hij dit nu gisteren met Jessie besproken hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:59 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Wow en dan heeft hij het over communiceren....
De reden dat hij is gaan helpen is omdat hij gevraagdquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:59 schreef Koesjes het volgende:
[..]
De enige reden dat Tim baalt is omdat hij dacht te scoren met ineens vroeg opstaan en te helpen voor de stemmingen. Helaas niet gelukt nu. Broden interesseren hem geen reet.
Daarom vroeg ik t me ook af, riekt een beetjequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Brood aangeleverd? Adriaan bakt toch zelf?
Prima van Mike, Jessie met gelijke munt terugbetalen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike heeft geen spullen voor de silo besteld maar voor de boomhut die vuile sneak eat een overleg he!
Die broden moeten worden opgestuurd, daarom liggen ze daar bij de poortquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik t me ook af, riekt een beetje
Eens. Dit komt niet meer goedquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:58 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Tim heeft zich zelf zo slecht op de kaart gezet, dat is niet meer te herstellen bij die diehards.
Ik lees hier ook iedere keer dat de broden nu wel besteld worden terwijl Tim daar ook aan heeft geholpen en dat dat dus raar is.
Het gaat natuurlijk niet om die broden, al had Tim fietsen gemaakt,was hij ineens zieke mensen gaan verplegen, had hij vandaag heel Nederland en Valentijn boeketje bezorgd, hij heeft zichzelf enorm verkeerd neergezet, dat komt niet meer goed.
Dus zoals hij zelf ook graag doet, waar ze hem op kunnen pakken, pakken ze hem
alles onder 1% z.s.m. vervangenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, Jens toch gezakt ten voordelen van A3...Jessie hoog en droog op 1 om de zuurtjes daar nog zuurder te maken....
Maar wel leuk dat Merel Mik in haalt!
[ afbeelding ]
GM Volgens mij heeft hij duidelijk gezegd ook niet meer overal maar toestemming voor te vragen. Jessie en Merel overleggen ook nooit. Geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:59 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Wow en dan heeft hij het over communiceren....
Het mooie is dat Mike het hier over heeft gehad gisteren met Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Prima van Mike, Jessie met gelijke munt terugbetalen.
Makaak en Timoteef samen minder dan 1%quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, Jens toch gezakt ten voordelen van A3...Jessie hoog en droog op 1 om de zuurtjes daar nog zuurder te maken....
Maar wel leuk dat Merel Mike in haalt!
[ afbeelding ]
En dat had niks te maken met zichzelf in een goede daglicht zetten hoor...quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De reden dat hij is gaan helpen is omdat hij gevraagd
Dat kwam ff goed uit dan. Die jongen denkt alleen maar tactisch.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je mee doet aan het televisie programma Utopia dan krijg je alles vergoedquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM Volgens mij heeft hij duidelijk gezegd ook niet meer overal maar toestemming voor te vragen. Jessie en Merel overleggen ook nooit. Geef hem groot gelijk.
Snap trouwens niet waar al dat hout sowieso van bekostigd wordt. Ben hier kapitalen kwijt voor de verbouw van mijn terrasoverkapping.
En terecht.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Makaak en Timoteef samen minder dan 1%![]()
Tuurlijk interesseren broden hem helemaal niet. Gisteren ook die sneue knuffel met Adriaan, te zielig voor woorden. Iedereen lult daar over elkaar maar zijn agressie is buitensporig en moet bestraft worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:59 schreef Koesjes het volgende:
[..]
De enige reden dat Tim baalt is omdat hij dacht te scoren met ineens vroeg opstaan en te helpen voor de stemmingen. Helaas niet gelukt nu. Broden interesseren hem geen reet.
Klopt er werd hulp gevraagd en dacht dat alleen Tim zich aanbood.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Prima van Mike, Jessie met gelijke munt terugbetalen.
Tim is de laatste weken al bezig met helpen en bouwen, niet alleen nuquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Danchelle het volgende:
[..]
En dat had niks te maken met zichzelf in een goede daglicht zetten hoor...
Tim is altijd heel welwillend als hem iets gevraagd wordt voor de bv🤣
Vast vers brood van buiten om te versturenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ja wie niet daarquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dat kwam ff goed uit dan. Die jongen denkt alleen maar tactisch.
Maar toch geen toestemming van de groep gevraagd?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooie is dat Mike het hier over heeft gehad gisteren met Jessie
Met Franny ja, hutjes bouwenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tim is de laatste weken al bezig met helpen en bouwen, niet alleen nu
Daar ben ik dan weer niet slim genoeg voor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je mee doet aan het televisie programma Utopia dan krijg je alles vergoed
En dan gaat het om volwassen mensen.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:58 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Tim heeft zich zelf zo slecht op de kaart gezet, dat is niet meer te herstellen bij die diehards.
Ik lees hier ook iedere keer dat de broden nu wel besteld worden terwijl Tim daar ook aan heeft geholpen en dat dat dus raar is.
Het gaat natuurlijk niet om die broden, al had Tim fietsen gemaakt,was hij ineens zieke mensen gaan verplegen, had hij vandaag heel Nederland en Valentijn boeketje bezorgd, hij heeft zichzelf enorm verkeerd neergezet, dat komt niet meer goed.
Dus zoals hij zelf ook graag doet, waar ze hem op kunnen pakken, pakken ze hem
Iedereen liet zich toch als vrijwilliger op het lijstje zetten voor hulp aan Adriaan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klopt er werd hulp gevraagd en dacht dat alleen Tim zich aanbood.
De Utopianen hadden al gelijk bij kunnen springen toen Adriaan brood ging verkopen. Geeft aan hoe de sfeer daar is onderling
Dat zijn kratten waar de boodschappen in geleverd worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durvenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet slim genoeg voor.
Het was wel in de groep hij vertelde dat hij ook dingen nodig had en het niet eens was dat er niet overlegd werd als iemand iets ging bestellen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar toch geen toestemming van de groep gevraagd?
Kan ook niet anders, ze staan nog steeds ver in het rood volgens mij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Voor een godsvermogen aan hout besteld bij Wim Vroege. Komt allemaal op de rekening van de Febo ga ik vanuit...
Vanmorgen had Adriaan alleen Jessie als hulp bij het inpakken van het brood. Dus niemand anders komt er vroeger voor zijn bed uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen liet zich toch als vrijwilliger op het lijstje zetten voor hulp aan Adriaan?
Ja en, Adje bakt broodjes met Jessiequote:
Dan weet je het voor een volgende keerquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet slim genoeg voor.
Ik ben geen pingelaar en betaal overal netjes voor. Houd niet van profiteurs.quote:
Die ze ten onrechte hebben besteld........zonder overleg,quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zijn ook gipsplaten voor de caravan
PostNL gebruikt die kratten toch niet? Rouleren in detailhandel/bakkers circuitquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die broden moeten worden opgestuurd, daarom liggen ze daar bij de poort
Volgens mij als je daar zit leer je dat heel snelquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben geen pingelaar en betaal overal netjes voor. Houd niet van profiteurs.![]()
Zou ook totaal ongeschikt zijn voor dit programma.
Het zijn de kratten van de boodschappen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
PostNL gebruikt die kratten toch niet? Rouleren in detailhandel/bakkers circuit
O ja, das waar. Het ging mis bij zijn petjes die maar niet kwamen doordat alles voor Jessie was en ook voor Merel. Toen kwam die ruzie tussen Mike en Jessie en nam Mike afstand en zei te doen waar hij zin in had. Nu is het weer aardig goed tussen hen, gelukkig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was wel in de groep hij vertelde dat hij ook dingen nodig had en het niet eens was dat er niet overlegd werd als iemand iets ging bestellen.
Tsja, het is ook niet mijn ding om er zo op in te gaan..quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan gaat het om volwassen mensen.....
Dat was ook wel te voorspellen. Lag ook in een deuk toen iedereen zijn hand opstak. Ja zeggen en nee doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vanmorgen had Adriaan alleen Jessie als hulp bij het inpakken van het brood. Dus niemand anders komt er vroeger voor zijn bed uit.
Ja, wij bemoeien ons niet met het programma.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet mijn ding om er zo op in te gaan..
Maar goed, we zijn hier ook een stel volwassen die achter een schermpje commentaar hebben op alles wat er daar gebeurd. Elkaar soms ook in de haren vliegen in de hitte van de strijd. En daarnaast zijn we dan ook nogal minderwaardig bezig over de zogenaamde schuimpjes die er wat dieper op ingaan. Zijn wij dan zoveel anders?
Zijn lage bruine kratten, zie je vaak ook in de supermarkt voor de “weekend-bollen”quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zijn kratten waar de boodschappen in geleverd worden.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en, Adje bakt broodjes met Jessie
Jessie brand koffieboontje
Mike klust met Lotus
Jens kliert met Ger
His klets de hele dat met Chris en doen ook geen reet
Merel is alleen met zichzelf bezig en de poederkwast en de panter dingen
Het is allemaal niets wat daar zit, zijn viezerikken luilakken en roddelaars
Verwijten de een wat de ander zelf ook doet
Echt he? Merel zei er gisteren al een paar keer iets van: benader het eens positief.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Jessie hou toch op te zeiken vent, ze doen het nu toch En als je het je zo stoort had je het lekker zelf moeten doen
Ja alleen wordt daar geld mee verdiend voor de groep en heeft zich nu al (bijna) terug verdiend. Die kapitalen aan hout en wat er nog gekocht moet worden voor die boomhut is alleen maar omdat Lotus het meest mooie en luxe onderkomen wil hebben op kosten van de BV. Maar in plaats van zelf te sparen kopen ze de hele tijd sigaretten, foundation, pizza's etc van achter gehouden geldquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Ook voor de caravan komt er van alles binnen wat niet overlegt is met de groep foei foei
dat is hun eigen schuld, er was afgesproken dat Mike tegen 8 uur kwam helpenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vanmorgen had Adriaan alleen Jessie als hulp bij het inpakken van het brood. Dus niemand anders komt er vroeger voor zijn bed uit.
Dat is ook zo, maar toch vind ik Tim van een heel ander soort. Psychisch niet in orde en daar niet op zijn plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike klust met Lotus
Jens kliert met Ger
Daar komen alle boodschappen in. De meesten hebben ook van die kratten onder hun bed staan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zijn lage bruine kratten, zie je vaak ook in de supermarkt voor de “weekend-bollen”
Grapjas.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je het voor een volgende keer
Dat is dan ook het enige...quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, wij bemoeien ons niet met het programma.
Die gipsplaten zijn voor jan met de korte achternaam besteld. Dus dat is geld weggooien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja alleen wordt daar geld mee verdiend voor de groep en heeft zich nu al (bijna) terug verdiend. Die kapitalen aan hout en wat er nog gekocht moet worden voor die boomhut is alleen maar omdat Lotus het meest mooie en luxe onderkomen wil hebben op kosten van de BV. Maar in plaats van zelf te sparen kopen ze de hele tijd sigaretten, foundation, pizza's etc van achter gehouden geld
Ik zou me er niet eens voor opgeven, dan inderdaad liever Expeditie Robinson of Wie is de Mol. Dat zijn goede programma's. Dit programma is voor losertjes die buiten al niks voorstelden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij als je daar zit leer je dat heel snel
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:16 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige...
Maar verder vind ik dit soort forums echt niet meer dan de mensen op fb die er wat dieper op ingaan.
Daar is de COS dan ook voor om commentaar te hebben op wat er op de streams gebeurdquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Maar goed, we zijn hier ook een stel volwassen die achter een schermpje commentaar hebben op alles wat er daar gebeurd. Elkaar soms ook in de haren vliegen in de hitte van de strijd. En daarnaast zijn we dan ook nogal minderwaardig bezig over de zogenaamde schuimpjes die er wat dieper op ingaan. Zijn wij dan zoveel anders?
Ze heeft het nog niet allemaal toch ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja alleen wordt daar geld mee verdiend voor de groep en heeft zich nu al (bijna) terug verdiend. Die kapitalen aan hout en wat er nog gekocht moet worden voor die boomhut is alleen maar omdat Lotus het meest mooie en luxe onderkomen wil hebben op kosten van de BV. Maar in plaats van zelf te sparen kopen ze de hele tijd sigaretten, foundation, pizza's etc van achter gehouden geld
Neen, dit zijn lage bruin/beige kratten voor distributie van broodquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar komen alle boodschappen in. De meesten hebben ook van die kratten onder hun bed staan.
Nu niks...quote:
Als je gaat geloven dat dit echt is en je je ermee gaat bemoeien door mails te sturen. En je op de cos tekeer gaat vloekend en wel je haat of liefde uitdragend. Ja dan ben je voor mij een schuimpje.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dat zijn gewone kratten, die hij bedoelt zijn lage kratten lichtbruin/beige van kleur.. Lag een hele stapel vlakbij de caravan afval hokquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar komen alle boodschappen in. De meesten hebben ook van die kratten onder hun bed staan.
En onderschat mike niet. Dat is net zo'n rasegoïst als die klotus van hem. Alles is voor mike en zo niet dan gaat hij mokkend in bed liggenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef pecla het volgende:
[..]
mike is de grootste sneak die er rond loopt....quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar toch geen toestemming van de groep gevraagd?
Dan zullen die eerder gekomen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Neen, dit zijn lage bruin/beige kratten voor distributie van brood
[ afbeelding ]
Jessie luistert graag naar Jessie.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Jessie hou toch op te zeiken vent, ze doen het nu toch En als je het je zo stoort had je het lekker zelf moeten doen
Je hoeft mij nergens op te wijzen. Je mag streams kijken en daar commentaar op leveren. Daar is dit de plek voor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nu niks...
Ik wijs ons even op het feit dat we allemaal schuimpjes zijn die zitten te tikken over een programmaatje op de streams en tv. En daarbij nogal oordelend zijn over mensen die iets te ver gaan
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
mike is de grootste sneak die er rond loopt....
Late we t daar maar ophouden iddquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zullen die eerder gekomen zijn.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die gipsplaten zijn voor jan met de korte achternaam besteld. Dus dat is geld weggooien.
En de rest koopt ook rookwaar, drank make-up etc.
Ja maar dat betalen ze (grotendeels) met hun zakgeld en is nog controle op. Lotus regelt alles zelf met de koerier achter Jessie's rug omquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die gipsplaten zijn voor jan met de korte achternaam besteld. Dus dat is geld weggooien.
En de rest koopt ook rookwaar, drank make-up etc.
Soms zegt Merel wel de juiste dingen, ook al heb ik een hekel aan dat kind.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt he? Merel zei er gisteren al een paar keer iets van: benader het eens positief.
Ik geloof er geenbal van dat ze veel verdienenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef pecla het volgende:
[..]
die staat er nog niet, in een foto kan ie niet wonen, voor die boomhut al kapitalen uit gegeven...quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet allemaal toch ?
een slaapkamer wil ze graag en een bankstel en wat nog meer dan ?
Staat natuurlijk in een schril contrast met de villa van Jessie met zwembad en kluis van een aantal vierkante meters.
Dat klopt maar dat geeft het schuim nog niet het recht om zo minne actie op te zettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar toch vind ik Tim van een heel ander soort. Psychisch niet in orde en daar niet op zijn plaats
En Merel en Gerrit en Christel en Hiske.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:21 schreef pecla het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat betalen ze (grotendeels) met hun zakgeld en is nog controle op. Lotus regelt alles zelf met de koerier achter Jessie's rug om
Denk niet dat het alleen voor Lotus wordt hoor. Hoorde Mike pas nog zeggen dat er ook wel plek zou zijn voor b.v. de post.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef pecla het volgende:
[..]
en er toch naar kijken, leedvermaak scoortquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet eens voor opgeven, dan inderdaad liever Expeditie Robinson of Wie is de Mol. Dat zijn goede programma's. Dit programma is voor losertjes die buiten al niks voorstelden.
Dus datquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Staat natuurlijk in een schril contrast met de villa van Jessie met zwembad en kluis van een aantal vierkante meters.
Met hen zakgeld??? Ze roken als ketters, zuipen als sponzen en bestellen karrenvrachten vol met spullen. Plus het feit dat ze in de min staan met hen zakgeld. Ze jatten het van de BV. Dat is meer dan duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:21 schreef pecla het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat betalen ze (grotendeels) met hun zakgeld en is nog controle op. Lotus regelt alles zelf met de koerier achter Jessie's rug om
Als Jessie het wil dan moet het NU!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is hun eigen schuld, er was afgesproken dat Mike tegen 8 uur kwam helpen
Jessie wilde daar niet op wachten
Echt hequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie luistert graag naar Jessie.![]()
Geile Gerrit alleen maar bezig voor zichzelf, luier dan lui ken ik ze niet.
Nou ze zijn hard op weg als je ziet hoe snel die boomhut vordert. Jessie met zijn villa is gewoon grootspraak en begint die toch pas aan als er ooit genoeg geld verdiend is en toch niet nuquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Billy had ook een eigen penthouse, dus Lotus kon haar zin nog weleens krijgen. Alles kan daar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk niet dat het alleen voor Lotus wordt hoor. Hoorde Mike pas nog zeggen dat er ook wel plek zou zijn voor b.v. de post.
maar ook in die boomhut is nog niets wat Lotus graag zou willen. Er staan een aantal palen en ze zijn begonnen met de muren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die staat er nog niet, in een foto kan ie niet wonen, voor die boomhut al kapitalen uit gegeven...
hij vordert aardig let op met een week is het bed van Lotus en Mike daarquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ook in die boomhut is nog niets wat Lotus graag zou willen. Er staan een aantal palen en ze zijn begonnen met de muren.
Vandaar ook de volkomen zinloze actie van een kluis, die vervolgens laten vernielen en een nieuwe kluis bestellen..quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ze zijn hard op weg als je ziet hoe snel die boomhut vordert. Jessie met zijn villa is gewoon grootspraak en begint die toch pas aan als er ooit genoeg geld verdiend is en toch niet nu
Dat is dan fijn voor zequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij vordert aardig let op met een week is het bed van Lotus en Mike daar
Precies. Alles wordt maar vergeleken met een droom die Jessie heeft. Het enige dat Jessie daarvoor heeft gedaan is een gratis offerte. Heel wat anders dan wat die twee figuren al gejat hebben voor diequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die staat er nog niet, in een foto kan ie niet wonen, voor die boomhut al kapitalen uit gegeven...
Ik vind de boomhut wel een leuk concept.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Alles wordt maar vergeleken met een droom die Jessie heeft. Het enige dat Jessie daarvoor heeft gedaan is een gratis offerte. Heel wat anders dan wat die twee figuren al gejat hebben voor die
belachelijke boomhut
Boomhut - - - > Huisje op palen, zie er weinig boomhut in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ook in die boomhut is nog niets wat Lotus graag zou willen. Er staan een aantal palen en ze zijn begonnen met de muren.
En je moest eens horen waar ze t allemaal over had. Een douche moest er sowieso in en het moet allemaal zo groot en zo mooi mogelijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
huisje op palen is ook een leuk conceptquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Boomhut - - - > Huisje op palen, zie er weinig boomhut in.
Ach, ieder zijn dromen toch?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:29 schreef pecla het volgende:
[..]
En je moest eens horen waar ze t allemaal over had. Een douche moest er sowieso in en het moet allemaal zo groot en zo mooi mogelijk
het is dan ook een TussenDeBomenHutquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lekker utopiaans.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de boomhut wel een leuk concept.
Het is weer een andere woonvorm, brengt wat variatie.
Ik ben benieuwd of de bus voor Erik ook nog geplaatst gaat worden
tuurlijk mag ze ook dromen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:29 schreef pecla het volgende:
[..]
En je moest eens horen waar ze t allemaal over had. Een douche moest er sowieso in en het moet allemaal zo groot en zo mooi mogelijk
het is ook een paalwoning. Dat zei die meneer ook die daarvoor kwamquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarom mag zij geen dromen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:29 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja, het is leuk als er allemaal verschillende woonvormen zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
huisje op palen is ook een leuk conceptKan er een hokje voor Katie onder gemaakt worden.
En een bankstel en kozijnen, grote ramen in de rondte, keuken met kookgelegenheid, badkamer met douche, slaapkamer met groot tweepersoonsbed, kachel, terrasje met zitgelegenheid. En natuurlijk genoeg ruimte om alle gestolen spullen van de BV op te bergen dus het wordt een dubbele verdieping.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:29 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja Lotus en het groepje idd, ik had het over de rest waarvan werd gezegd dat die net zo goed rookwaar, make-up etc kochten(als reactie op mijn post dat Lotus en co alles zo maar kochten)quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met hen zakgeld??? Ze roken als ketters, zuipen als sponzen en bestellen karrenvrachten vol met spullen. Plus het feit dat ze in de min staan met hen zakgeld. Ze jatten het van de BV. Dat is meer dan duidelijk
Ik las het verkeerdquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:32 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja Lotus en het groepje idd, ik had het over de rest waarvan werd gezegd dat die net zo goed rookwaar, make-up etc kochten(als reactie op mijn post dat Lotus en co alles zo maar kochten)
Waarom denk ik nou niet aan een huis als ik 'paalwoning' leesquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is ook een paalwoning. Dat zei die meneer ook die daarvoor kwam
weer een zgn zwangerzijn script?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus ook weer ziek zwak en misselijk?
zij een beetje meer en meer privileges dan de restquote:
Die hebben hoegenaamd niets meer met Mike en Lotus...quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:28 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wordt een pronkstuk die boomhut, zal zeker schuimpjes aantrekken
Dat werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:32 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij hebben ze echt op hun flikker gehad, ze zijn allemaal aan de poets....
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu gaat er zeker heel topic over de boomhut van Lotus
aangezien er net voor kapitalen aan materialen voor neer zijn gezetquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu gaat er zeker heel topic over de boomhut van Lotus
Misschien kijk ik te weinig streams maar ik zie geen privileges van Lotus?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zij een beetje meer en meer privileges dan de rest
Ze zijn bijna allemaal weer goed met elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:35 schreef freaky40 het volgende:
? Mike en Jessie weer on speaking terms?
Ok, dan is er toch veel gebeurd de afgelopen uren blijkbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal weer goed met elkaar.
Ja maar die besteld daar toch ook niet allerlei spullen voor op kosten van de BV en begint daar nu al aan te bouwen(terwijl ze nog zwaar in de min staan)quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mag zij geen dromen hebben
Jessie heeft toch ook dromen voor zijn villa
Als het zo blijft kan het bij de EO worden uitgezondenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal weer goed met elkaar.
Gistermiddag al. Tijdens de vergadering waren ze al heel normaal tegen elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dan is er toch veel gebeurd de afgelopen uren blijkbaar.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als het zo blijft kan het bij de EO worden uitgezonden
Zomaar uit het niets of is er een gesprek geweest?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gistermiddag al. Tijdens de vergadering waren ze al heel normaal tegen elkaar.
Voor mij was het uit het niets. Ik heb het grootste deel van die vergadering niet gezien en er hier niets over gelezen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets of is er een gesprek geweest?
Misschien door de Febo tot de orde geroepen want dit oogt wat wonderlijk namelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor mij was het uit het niets. Ik heb het grootste deel van die vergadering niet gezien en er hier niets over gelezen.
Wel heel veel en lange SL'squote:Op donderdag 14 februari 2019 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor mij was het uit het niets. Ik heb het grootste deel van die vergadering niet gezien en er hier niets over gelezen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien door de Febo tot de orde geroepen want dit oogt wat wonderlijk namelijk.
Las hier dat op FB stond dat 'keuringsdienst van waren' was geïnformeerd over de onhygiënische toestand in Utopia. Dus misschien dat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien door de Febo tot de orde geroepen want dit oogt wat wonderlijk namelijk.
Geen idee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets of is er een gesprek geweest?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als het zo blijft kan het bij de EO worden uitgezonden
Heulll vreemd allemaal. Maar eigenlijk toch ook weer niet...quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren morgen waren er een paar nog van plan om Jessie aan te gaan pakken en in een keer was alles en iedereen aardig naar elkaar
Het is begonnen vlak nadat Jessie met een broodklant gebeld had en Tim niet meer mee mocht doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heulll vreemd allemaal. Maar eigenlijk toch ook weer niet...
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike klust met Lotus
Jens kliert met Ger
Ja die carlos, die was in 1 ook geloof ikquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:44 schreef Ranah het volgende:
lotus heeft het over een sportman, heel bekend, een grote naam en of tim ook mee gaat doen
oh, ja dan wel ja zegt hij
Ja er was een man die de foto van Tim door gestuurd had waar hij met zijn vieze kleding een brood in zijn handen had wat nog gebakken moest worden door gestuurd , op een site van de schuimpjes .quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Las hier dat op FB stond dat 'keuringsdienst van waren' was geïnformeerd over de onhygiënische toestand in Utopia. Dus misschien dat?
Zullen we deze ook ff sturen dan, met ditzelfde vieze vest was hij vanmorgen ook aan het werkquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja er was een man die de foto van Tim door gestuurd had waar hij met zijn vieze kleding een brood wat nog gebakken moest worden door gestuurd , op een site van de schuimpjes .
Er zou sprake zijn van een gewone boomhut maar de boomhutten-meneer vond de bomen daar niet geschikt voor het gewicht. Vandaar dat ze het nu tussen de stammen in zijn gaan bouwen en dus groter is geworden dan eerst de bedoeling was. Maar omdat Lotus met dit idee kwam is het natuurlijk weer iets om door diverse mensen af te gaan katten en het egoïstisch te noemen. Alsof het straks verboden is voor anderen om daar te komen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we deze ook ff sturen dan, met ditzelfde vieze vest was hij vanmorgen ook aan het werk
[ afbeelding ]
Tja Dotteke idem ditoquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we deze ook ff sturen dan, met ditzelfde vieze vest was hij vanmorgen ook aan het werk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Als je gaat geloven dat dit echt is en je je ermee gaat bemoeien door mails te sturen. En je op de cos tekeer gaat vloekend en wel je haat of liefde uitdragend. Ja dan ben je voor mij een schuimpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |