Weekboodschappen doen en daarna heel veel sushi makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoi
Wat staat er op jouw to-do-lijstje vandaag?
Lekkerrr!quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weekboodschappen doen en daarna heel veel sushi makenOja en fudge
Jij nog spannende plannen?
Succes straks! Heb je belangrijke punten opgeschreven?quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekkerrr!![]()
Ik heb volgens mij nog nooit Valentijn ''gevierd'', had alleen maar botte exen denk ik![]()
Straks lekker met koffie Sister Wives terugkijken, daarna naar het ziekenhuis en verder niet veel bijzonders.
Even in de gaten houden ja. Mis je ook stukken van de bezem?quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:poes.
Ik denk dat het een soort van territoriaal gedrag is. Die bezem maakt zn hok schoon en breekt daarmee zn territorium af.
Blijkt dat alle konijnen een hekel hebben aan bezems.
Maargoed nu is er dus gevaar voor verstopping
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Even in de gaten houden ja. Mis je ook stukken van de bezem?
Goed in de gaten houden dan jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]hij heeft alles netjes opgegeten
En werkse![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
Dieren zijn soms zo dom. Je zou denken dat ze wel snappen dat plastic slecht is om te eten.
Ja hopelijk ook. Fingers crossed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:46 schreef Poes. het volgende:
Sterkte Pris, hopelijk valt de schade mee!![]()
En thnx Samzz en LP, ik ben voorbereid![]()
Blijft alsnog spannend, maar we zullen zien.. heb voor het eerst een psychiater achter me staan, dat weegt ook wel mee
Mijn katten eten liever plastic dan eten denk ik somsquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
Dieren zijn soms zo dom. Je zou denken dat ze wel snappen dat plastic slecht is om te eten.
Ik vind het een werkwoord, kan iemand er een synoniem voor bedenken?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. Goeie TT dit.![]()
Succes straks Poes!
Ik megaarquote:
Ik megaarde me de pleurisquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik megaar
Hij megaart
Zij megaart
Jij megaart
Zij megaren
Wij magaren
![]()
Oh goed zo! Emotioneel worden is normaal.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:26 schreef Poes. het volgende:
Ik ging huilen![]()
Neuroloog deed helemaal niet moeilijk, hoorde me aan en zei toen; kleine moeite groot plezier.
Dus ik mag binnenkort in de MRI![]()
En ze kunnen dus daadwerkelijk zien welk gebied je slaap aanstuurt en of er iets mis mee is.
Boh
quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ben er verdorie al 15 (!!!!) jaar mee bezig, eindelijk gebeurd er iets.
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:26 schreef Poes. het volgende:
Ik ging huilen![]()
Neuroloog deed helemaal niet moeilijk, hoorde me aan en zei toen; kleine moeite groot plezier.
Dus ik mag binnenkort in de MRI![]()
En ze kunnen dus daadwerkelijk zien welk gebied je slaap aanstuurt en of er iets mis mee is.
Boh
Zet hem nu eens naast the Mountainquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Even tussendoor, wat een enorme vent is die Verhoeven ook.![]()
https://www.visusoogkliniek.nl/rico-verhoeven/
Maar die kom ik niet in het wild op een ooglaserkliniekpagina tegen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zet hem nu eens naast the Mountain
Ik kreeg toch nog een Valentijnskaart''Jij bent de liefste mem!''
Weettiktoggg
![]()
![]()
![]()
Ohh ik dacht dat je naast hem stond op de fotoquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die kom ik niet in het wild op een ooglaserkliniekpagina tegen.![]()
En aww.
Doodle ook echtquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben weer thuis. Doodle heeft wel gekeuteld incl rubber in zn keutels.
Hopelijk komt alles eruit
quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doodle ook echt![]()
Fijn dat ie het nog doet, lekker buikje masseren dus
Liefquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zet hem nu eens naast the Mountain
Ik kreeg toch nog een Valentijnskaart''Jij bent de liefste mem!''
Weettiktoggg
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n vrouwquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:32 schreef Sarabi het volgende:
De hele middag in de keuken gestaan om sushi en fudge te maken
Zometeen lekker eten en champagne drinken
Ze worden ook steeds minder creatief met valentijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik krijg net een random bericht op whatsapp van iemand die me 1x gezien heeft. Dat hij me wel ziet zitten.
Das al de tweede keer dit jaar.laatst met iemand van marktplaats.. Toen ik aan de deur kwam om wat te kopen
Ben jij lesbisch geworden?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vrouw
Fijne avond samen en eet smakelijk!
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds minder creatief met valentijn
Ow wowquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik krijg net een random bericht op whatsapp van iemand die me 1x gezien heeft. Dat hij me wel ziet zitten.
Das al de tweede keer dit jaar.laatst met iemand van marktplaats.. Toen ik aan de deur kwam om wat te kopen
Welk film?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ontbijten, lunchen en avondeten we met sushiheb iets te veel gemaakt.
En vanavond 2x 90min reizen voor een film van 100minwe zijn wel een beetje gek.
Veel plezier!quote:
Tijd voor een dutje ergens tussendoor?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:49 schreef LPFAN het volgende:
Ben zo moe dat ik zin heb om een potje te janken
Woensdag hele dag gewerkt, gister van 9 tot 5. Buren ook nog snachts weer bezig en oordopjes werkten niet geweldig. Ben echt compleet op
Ja ga zo als de schoonmaker weer weg is nog ff mijn bed inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd voor een dutje ergens tussendoor?
Ja ben vandaag vrijquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:52 schreef Poes. het volgende:
Denk om jezelf LP![]()
Kun je vandaag even niks doen? Lekker bankhangen of met een boekje buiten zitten?
Sarabi, ik vind het wel een leuke challengeAlvast veel plezier!
Trek het ook echt niet om 3 dagen achter elkaar te werken :pquote:
Om en om was mooi, maar ja dan krijg je er opeens een crisis tussendoorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Trek het ook echt niet om 3 dagen achter elkaar te werken :p
Slimquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ga zo als de schoonmaker weer weg is nog ff mijn bed in
Zie net dat een van de docu's op NPO is uitgezonden dus lijkt er op dat het helemaal gaat lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:52 schreef Poes. het volgende:
Sarabi, ik vind het wel een leuke challengeAlvast veel plezier!
Leuk manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie net dat een van de docu's op NPO is uitgezonden dus lijkt er op dat het helemaal gaat lukken
Alleen de korte films zijn nog even afwachten.
Laat weten hoe die isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk man![]()
Wij gaan maandag gewoon lekker naar the Lego Movie 2In 3D, ben benieuwd
Doe ik!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat weten hoe die isvond deel 1 echt heel leuk
Die wilde ik laatst gaan kijken. Blijkbaar was 'ie de dag ervoor van Netflix gehaald.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat weten hoe die isvond deel 1 echt heel leuk
quote:
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Lekker in het zonnetje zeker.
![]()
Hier is het ook prachtig weer, ik ga vanmiddag dus mooi buiten wandelen in plaats van de sportschool in.(Ook omdat ik nog belachelijke spierpijn heb.
)
Ja, ik hoop dat ik de boel een beetje los loop straks. En misschien de roller erbij pakken, volgens mij zijn er een paar spieren aardig boos op me.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup![]()
Ik heb er alweer 5100 stappen op zitten, het is heerlijk buiten
Wandelen werkt goed tegen de spierpijn kan ik je vertellen, tot je weer gaat zitten
Klinkt heerlijk Samzz, geniet ervan!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:29 schreef Samzz het volgende:
Wat een weer zeg.
Merrie staat lekker in dr blootje (zonder deken) op de paddock.
Straks naar t strand.
Auwtch, klinkt zeker pijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik de boel een beetje los loop straks. En misschien de roller erbij pakken, volgens mij zijn er een paar spieren aardig boos op me.(Massagerolding. Pijnlijk, maar over het algemeen werkt het goed om knopen los te krijgen.
)
Auwquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik de boel een beetje los loop straks. En misschien de roller erbij pakken, volgens mij zijn er een paar spieren aardig boos op me.(Massagerolding. Pijnlijk, maar over het algemeen werkt het goed om knopen los te krijgen.
)
Dat trekt m'n huid helaasch niet zo goed. Dus dan maar warmwandelen en rollen.quote:
Oh dat is ook lekker ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat trekt m'n huid helaasch niet zo goed. Dus dan maar warmwandelen en rollen.![]()
Al heb ik nog ergens een warm/koud-gelpack. Dat kan ik ook nog proberen.
Pas als ik ook opgeroepen word. En die kans is kleinquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas als ik ook opgeroepen word. En die kans is klein.
Je zegt het zelf al!quote:
Absoluutquote:
Mag ik wat lenenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
Ik kreeg opeens *poef* energie en ging de bovenverdieping poetsen, stofzuigen, dweilen, bedden verschonen
The fuck is wrong with me
De *poef* is op en nu stort ik inquote:
Ga je morgen doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
De *poef* is op en nu stort ik in![]()
Maar 't is klaar! Morgen de hele dag de hort op en ik had ook geen zin om zondag én boven én beneden te moeten doen
Naar vrienden, hun zoon is vandaag 2 gewordenquote:
Had je hem net zo goed kunnen downloaden dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Sarabi het volgende:
1,5 uur gereden en we zijn in een soort buurthuis terecht gekomen
Gewoon allemaal losse stoelen.
Wel een bijzondere ervaring.
Gezellig! Das wel een end ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Naar vrienden, hun zoon is vandaag 2 geworden![]()
Maar dat is dus een uur bus heen en een uur terugOp zulke momenten mis ik m'n auto!
Haha wel toffe ervaring lijkt mequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Sarabi het volgende:
1,5 uur gereden en we zijn in een soort buurthuis terecht gekomen
Gewoon allemaal losse stoelen.
Wel een bijzondere ervaring.
Als dat kon zaten we hier nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had je hem net zo goed kunnen downloaden dus
Heb wel gezegd dat ze me om half 3 kunnen oppikken van het station (daarna nog 15min in de auto, het is bizarquote:
Ik ging de kattenbakken doen, wc van het konijn. Witte was, afwasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
De *poef* is op en nu stort ik in![]()
Maar 't is klaar! Morgen de hele dag de hort op en ik had ook geen zin om zondag én boven én beneden te moeten doen
Haha groot gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb wel gezegd dat ze me om half 3 kunnen oppikken van het station (daarna nog 15min in de auto, het is bizar) . Ik wil eerst uitslapen en rustig aan doen.
Ideaal toch, dat soort buien.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
Ik kreeg opeens *poef* energie en ging de bovenverdieping poetsen, stofzuigen, dweilen, bedden verschonen
The fuck is wrong with me
Wat is er mis met ons??quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik ging de kattenbakken doen, wc van het konijn. Witte was, afwas
Ohhh op die fietsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De oscars zijn volgende weekwe hebben dus geen tijd
Ja lekker manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
Komt door t weer. Voorjaarsschoonmaakkriebels.
Ja maar, je vreet die hele pot toch in één keer opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Ben en Jerry's ijs gekocht. Een nieuwe smaak. 128 calorieën per 100 gram.
Wel de laatste in de bios waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh op die fietsDit was de laatste?
En dan gaan beslissen wie er een Oscar verdiendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel de laatste in de bios waarschijnlijk.
Eentje staat nog op NPO.
En dan nog de korte films zien te vinden.
Jaaaa krokusjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja lekker manAl die paarse en witte bloemetjes overal ook.
Nee manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar, je vreet die hele pot toch in één keer op![]()
Yesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
En die witte zijn sneeuwklokjes toch?
Ik kan zo'n pot echt niet in 1 keer opquote:
ik wel hoor, kom maar door. Maar niet die smerige lowcal variant, dan moet ik wel de volvette met echte suiker hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan zo'n pot echt niet in 1 keer op
Oh ik heb de lowcal meegenomen om te proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel hoor, kom maar door. Maar niet die smerige lowcal variant, dan moet ik wel de volvette met echte suiker hebben.
#foreverfat
Yeah babyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel hoor, kom maar door. Maar niet die smerige lowcal variant, dan moet ik wel de volvette met echte suiker hebben.
#foreverfat
Heeft de Lidl B&J's?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
Nee ik koop af en toe zo'n 2-pack van de Lidl, is ook wat leuker in de prijs.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
#foreverfat
Oh de ckal maken me weinig uit. De smaak leek me lekker en toevallig was t een low calorie beker.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:35 schreef Poes. het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)e-ijs-salted-caramel
Samzz, deze is ook lekker. Weinig kcal en veel eiwitten.
Neppequote:
Welke smaak heb je meegenomen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh de ckal maken me weinig uit. De smaak leek me lekker en toevallig was t een low calorie beker.
nee maar echt? Vind je dat écht lekker?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:35 schreef Poes. het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)e-ijs-salted-caramel
Samzz, deze is ook lekker. Weinig kcal en veel eiwitten.
Ik eet weinig ijs en B&J's is me veeel te duur buiten de Bonus omquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar echt? Vind je dat écht lekker?
Ik heb het geprobeerd lekker te vinden, van 6 verschillende merken, maar ik vind het oprecht allemaal bocht. Wat een klotetrend
Ik vond hem lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar echt? Vind je dat écht lekker?
Ik heb het geprobeerd lekker te vinden, van 6 verschillende merken, maar ik vind het oprecht allemaal bocht. Wat een klotetrend
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:38 schreef LPFAN het volgende:
De cookie dough boerderij ijs van de Lidl was gruwelijk lekker alleen die hebben ze nie meer
Waren grote emmers met 800 ml ofzo voor 3 euro. Deed er anderhalf week mee ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal nietAlleen die rode bakken van de Amerikaanse weken.
En ja, het is duur.. en meuk van Hertog en zo hoef ik niet.
Waaaatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Waren grote emmers met 800 ml liter ofzo voor 3 euro. Deed er anderhalf week mee ofzo
Euh, iets met karamel zeezout en koekjesdeeg. Maar hoe ie heetquote:
Weet niet? stond naast de Amerikaansequote:
Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, iets met karamel zeezout en koekjesdeeg. Maar hoe ie heet?
Karamel cookie fix geloof ik.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Weet niet? stond naast de Amerikaanse
Ik hoop dat het ooit terug komtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
En nu is het er niet meer
Aaahquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef Poes. het volgende:
B vroeg gisteren nog naar jou LPIk zei dat we volgende week naar jou toe gingen, omdat je een verrassing voor ons had. Hij denkt dat je een feestje geeft nu
Ik eet maar weinig ijs en als ik t eet is t B&Jquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nepperds, maar wel erg lekker. 2 bakjes van 150ml volgens mij voor 1,99.
Gaan we btw ook nog shoppen ervoor?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef Poes. het volgende:
B vroeg gisteren nog naar jou LPIk zei dat we volgende week naar jou toe gingen, omdat je een verrassing voor ons had. Hij denkt dat je een feestje geeft nu
Ik koop het ook niet vaak hoor, af en toe heb ik zo'n cravingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet maar weinig ijs en als ik t eet is t B&J.
Of vers.
Ik ben vreselijk faillietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gaan we btw ook nog shoppen ervoor?
Hahah dealquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk faillietKom ik april wel eens weer, kunnen we dan wel naar de Primark, zomerkleding scoren
Zo graag wil ik het ook weer nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt nog 13 minuten voor de winkel dichtgaat
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah dealIk moet voor de 27e echt nog ff heen
Pyamaquote:
Jaquote:
Hmm dan ga ik hem ook een keer halenquote:
Fiiiiijnquote:
Dan raad ik je die van de Zeeman aan. Bazenkwaliteit en pasvorm!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaen ik wil een paar basic shirtjes met lange mouwen.
Nice, die dan ff halenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fiiiiijn
[..]
Dan raad ik je die van de Zeeman aan. Bazenkwaliteit en pasvorm!
Ah tofquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Elk seizoen weer nieuwe kleurtjes ook. Zie nu hele mooie groene.
Oh die heb ik ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fiiiiijn
[..]
Dan raad ik je die van de Zeeman aan. Bazenkwaliteit en pasvorm!
Mooie prijs ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:53 schreef Poes. het volgende:
https://www.zeeman.com/nl/dames/t-shirts-tops.html?p=1#86688
Hier altijd bakken vol gelukkig. Ik vind ze heerlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook!
Wil er nog meer, maar ze waren een hele poos slecht leverbaar.
Was landelijk zeiden zequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier altijd bakken vol gelukkig. Ik vind ze heerlijk!
Oh?quote:
Neu, komt wel goed. Is ook al even geleden dat ik gecheckt heb. Misschien zijn ze nu weer gewoon beschikbaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh?![]()
Ik heb nu toch geen budget, maar als ik even voor je moet kijken moet je het maar zeggen hoor.
Aanbod staatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, komt wel goed. Is ook al even geleden dat ik gecheckt heb. Misschien zijn ze nu weer gewoon beschikbaar.
Hebben ze niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aanbod staat![]()
Ik check ook nog altijd (onbewust) de karamelzeezoutbolletjes bij de AH
Belachelijk. Maar wel goed voor onze voornemens dit jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze niet meer. Ik kijk ook als ik er ben.
Maar ik ga tegenwoordig naar de Jumbo.
Dat wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Belachelijk. Maar wel goed voor onze voornemens dit jaar
Het was ook een heftige week natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:02 schreef LPFAN het volgende:
Pffff ik heb het idee dat ik weer een klein beetje mezelf ben zeg. Was niet echt aanwezig vandaag ;p
Ja, toe aan vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het was ook een heftige week natuurlijk![]()
Ik stort officieel in. Fijne avond en tot morgen maar weer!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het was ook een heftige week natuurlijk![]()
Ik stort officieel in. Fijne avond en tot morgen maar weer!![]()
Altijd zwartquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb voor zondag een grijs met rode set.
Nu heb ik een grijze rijbroek (iets lichter) of een zwarte rijbroek die ik kan dragen. Wat kies ik.
Nee, ik pak de grijze. Die is dezelfde kleur als de bies van het dekje. Rood/grijs it is.quote:
Kijk, ik heb geholpenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak de grijze. Die is dezelfde kleur als de bies van het dekje. Rood/grijs it is.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso bijzondere manier van versieren....
Dan lijkt geboortedatum me makkelijker.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg net een brief in de bus of ik wil mee doen met een onderzoek voor het UMCG, prima dus vragenlijst in vullen. Moet ik mijn leeftijd en aantal maanden dat ik die leeftijd ben invullenApart ;p
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan lijkt geboortedatum me makkelijker.
Niet echtquote:
Hahah ;p Het is wel een mooie grote portomonnee alleen hij kost even 30 euroquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:36 schreef Poes. het volgende:
Handig LPBalen van je beurs! Maar het zou ook lullig zijn als je hem hebt en er vervolgens geen geld in kunt stoppen
(Is mij ''overkomen'' toen de euro net uitkwam, beurs kostte precies ¤3,85 en dat zat ook in dat mapje wat elke NL-er kreeg)
Ik deed neurotisch en stapte aan de andere kant van het dorp uit de bus om m'n stappen voor vandaag maar te halen![]()
Verjaardag was wel gezellig, maar ben wel echt doodop nu.
Bohhhquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ;p Het is wel een mooie grote portomonnee alleen hij kost even 30 euro![]()
Wel gelukt om je stappen te halen dan?
Netjes!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
BohhhDoe eens een linkje?
5800, ik vind het prima
Oh die's wel cute jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Netjes!
https://www.large.nl/p/Lu(...)onnee.Vrouwen.367307.
Jaquote:
Jupquote:
Jaaa, jezelf even heerlijk verwennenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:23 schreef LPFAN het volgende:
Binnenkort ook maar ff kijken bij de Action ofzo. Eerst wachten tot mijn rekeningen open zijn
Jaaaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaaa, jezelf even heerlijk verwennen
Ja en gaat hoe dan ook door donderdag hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaaaZal haar maandag ff mail sturen of het al opschiet met de bank.
En ik moet nog reserveren!
Haha ja hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja en gaat hoe dan ook door donderdag hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja hoorAls het nog niet geregeld is met de bank maakt ze maar mooi nog ff geld over
Slaap lekker!quote:
Afgebeld?quote:Op zondag 17 februari 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren zouden we uit eten gaan bij de plaatselijke pannenkoekenbakker gaan eten voor mijn verjaardag maar dat werd last minuten afgebeld. Toen maar Mexicaanse tapas gaan eten, was geen strafMaar wel een stuk duurder.
Ja problemen met de reserving. Wat wij wilden (en 2 weken geleden hadden afgesproken) kon toch niet.quote:
Wat stom zeg!quote:Op zondag 17 februari 2019 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja problemen met de reserving. Wat wij wilden (en 2 weken geleden hadden afgesproken) kon toch niet.
Gelukkigquote:Op zondag 17 februari 2019 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje miscommunicatie
Maar wel erg jammer
Ookal was dit andere restaurant nu ook wel erg goed
13 euro per flesquote:Op zondag 17 februari 2019 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Hier niet.
Twijfel om bij bol te bestellen, is wel een stuk duurder volgens mij.
B heeft straks een fietsenrekquote:Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
Wij zijn weer compleet
B klaagde over ''pijne tanden'', ik even kijken.. heeft ie gewoon zomaar 2 wiebeltandenDus ik heb hem net zitten pushen om ze er uit te wiebelen. Ben benieuwd of hij straks nog beneden komt
quote:
Hij was ook laat bij het doorkomen van het melkgebit, toen kwam alles ook in één keer. Nu valt alles er in één keer uitquote:
Hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij was ook laat bij het doorkomen van het melkgebit, toen kwam alles ook in één keer. Nu valt alles er in één keer uit
Arme Bquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Poes. het volgende:
Lego film was leuk, maar niet zo leuk als de eerste
B kreeg halverwege opeens koorts en hoofdpijn, die ligt nu te slapen.
Ahwquote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Poes. het volgende:
Lego film was leuk, maar niet zo leuk als de eerste
B kreeg halverwege opeens koorts en hoofdpijn, die ligt nu te slapen.
Arme poesquote:Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vandaag weer 2x naar de dieren arts geweest met de poes
Eerst een consult, toch weer buikpijn. Door naar andere locatie voor röntgenfoto's. Darmen vol met poep.
Dus gelijk clysma gekregen en bloef afgenomen
Heel circus weer.
Eerste bloedonderzoek is al gedaan en nierfalen is iets erger geworden. Voor een tweede bloedonderzoek is bloed opgestuurd, om te kijken of ze een ontstoken alvleesklier heeft.
En ze had dus verstopping. Dus heeft ze laxeermiddel meegekregen.
En een extra pijnstiller geinjecteerd.
Maar ze eet en drinkt wel weer nu.
Na de clysma was de eetlust weer terug.
3ml en dan 3x per dag. Dus 9ml per dag.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:52 schreef LPFAN het volgende:
Hoeveel laxeermiddel moet je per dag geven?
Ah jaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
3ml en dan 3x per dag. Dus 9ml per dag.
En ze heeft bij de dierenarts microlax gehad.
Ben nu wel blij met mijn abbonnement van 36¤ pm. Want ik hoef niks af te rekenen. Ook de medicijnen en spoedconsulten niet.
Ze heeft na de microlax heel de reismand volgekakt en gespuugd.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah jaHopelijk helpt het. Hou het goed in de gaten.
Ja dat is heel goed spul inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 19:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ze heeft na de microlax heel de reismand volgekakt en gespuugd.
De microlax werkte dus
Waarschijnlijk onttrekken de nieren extra vocht uit de ontlasting en daardoor wordt de poep harder en is obstipatie ontstaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed daar is de oorzaak van het niet poepen natuurlijk niet mee weg. Heeft ze ook veel last van haarballen?
Zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onttrekken de nieren extra vocht uit de ontlasting en daardoor wordt de poep harder en is obstipatie ontstaan.
Dus even afwachten hoe het gaat over een weekje.
En nog even de uitslag van de alvleesklier afwachten.
Met mijn bazin ga ik even 3 daagjes wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |