quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We wachten in spanning af op zijn comeback.
twitter:
Geen overtuigende cumbek dit van ons aller Yannick.quote:
Ik blijf me vooral verbazen dat hij Vitesse prachtig vindt. Zou het Yats zijn? De eerste 2 letters kloppen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen overtuigende cumbek dit van ons aller Yannick.
Yats geeft de scheids altijd de schuld.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf me vooral verbazen dat hij Vitesse pracht vindt. Zou het Yats zijn? De eerste 2 letters kloppen.
Vooral die Turk kan niks goed doen. (leuke ui)quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Yats geeft de scheids altijd de schuld.
En als je een compliment geeft aan een willekeurige club komt Yats klagen dat je geen compliment geeft aan Vitesse want daar voeren ze het meest briljante beleid ooit uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Yats geeft de scheids altijd de schuld.
Schuld van Pelucchi.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral die Turk kan niks goed doen. (leuke ui)
Ook nog Almere City hooligan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf me vooral verbazen dat hij Vitesse prachtig vindt. Zou het Yats zijn? De eerste 2 letters kloppen.
ALLE supporters?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog Almere City hooligan.
De Almere City-spelers die alle supporters in de steek laten
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle ouders van de spelers ja.
Eindbaas.twitter:marcoasensio10 twitterde op donderdag 14-02-2019 om 00:24:21Feliz por volver a mi segunda tierra y por la victoria. Het doelpunt is voor jullie. 😜🇳🇱 #pindakaas / Happy to return to my second home and for the victory. #MA20 #UCL https://t.co/Hg4yC6ZUKP reageer retweet
Een rechterrijtje bestaat niet in Spanje, gezien het feit dat het verschil tussen de nr 18 en nr 7 slechts 9 punten is. Dan toch.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt. Als het niveau in de competitie véél hoger ligt en je dus veel meer partijen speelt die veel van je vergen, heb je het in de CL lastiger. Spaanse topelftallen hebben het tegen clubs uit het rechterrijtje relatief veel makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Spanje verspeelt de top meer punten en vaak meer tegen rechterrijtjesploegen. Shocking, zeg. Tot zover je take.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Marco Willemsenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:36 schreef Bolasie het volgende:
Eindbaas.twitter:marcoasensio10 twitterde op donderdag 14-02-2019 om 00:24:21Feliz por volver a mi segunda tierra y por la victoria. Het doelpunt is voor jullie. 😜🇳🇱 #pindakaas / Happy to return to my second home and for the victory. #MA20 #UCL https://t.co/Hg4yC6ZUKP reageer retweet
Wtf was dat dat gebaar wat hij deed?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:36 schreef Bolasie het volgende:
Jazeker. Speciaal voor ons.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf was dat dat gebaar wat hij deed?pindakaas smeren? Wat een god
Stukje Nederlands hemooi dit
Wat een absolute god.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:36 schreef Bolasie het volgende:
Zou lachen zijn als Ramos daardoor PSG of City deel I mist.twitter:dermotmcorrigan twitterde op donderdag 14-02-2019 om 11:34:11Article 15c is the UEFA regulation which should spell trouble for Ramos - https://t.co/Ig01llOt9c reageer retweet
Diezelfde discussie heb je in Nederland ook bij pak hem beet Ajax-Heerenveen. Het is lastig om de topclubs te benadelen lijkt het.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:55 schreef Dejannn het volgende:
Ramos. Ok, dat je geel pakt, maar dan toegeven dat het opzettelijk was
.
Verder een hele toffe partij gezien, jammer dat Ajax niet wist te winnen maar wederom is dat ook de eigen schuld als je zoveel kansen mist. Dat VAR-momentje viel wat voor te zeggen, het enige dat ik me dan afvraag, als dit een goal voor Real was geweest, was hij dan ook afgekeurd? Ik betwijfel het ten zeerste.
Mwah dit moet je in Bernabeu afstraffen. Nu arrogant geel pakken om in Madrid op je flikker te krijgen. Lekker man.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
Zou lachen zijn als Ramos daardoor PSG of City deel I mist.twitter:dermotmcorrigan twitterde op donderdag 14-02-2019 om 11:34:11Article 15c is the UEFA regulation which should spell trouble for Ramos - https://t.co/Ig01llOt9c reageer retweet
Fransen zijn sowieso gewoon kut.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Bij l'Equipe werken zware drinkers.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Bale scoort veel te hoog. Moest een 1 zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Modric een 5 vind ik ook wel een goede grap.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bale scoort veel te hoog. Moest een 1 zijn.
Wel knap dat Casemiro en Bale hun 50%-inzet kunnen laten lijken op hun seizoensvorm 🤔.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Ramos een 4![]()
De enige die op 100% speelde,samen met Modric.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
(lol)quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Lechajim.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
(lol)
Ben benieuwd hoe ze Heracles - Ajax zouden beoordelen dan.
lololololquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
daar krijgen ze gewoon een stijf piemeltje van Real.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:petermstaunton twitterde op donderdag 28-02-2019 om 18:41:09UEFA suspends Sergio Ramos for two matches following his deliberate yellow card against Ajax. reageer retweet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:petermstaunton twitterde op donderdag 28-02-2019 om 18:41:09UEFA suspends Sergio Ramos for two matches following his deliberate yellow card against Ajax. reageer retweet
Uefalonaquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:petermstaunton twitterde op donderdag 28-02-2019 om 18:41:09UEFA suspends Sergio Ramos for two matches following his deliberate yellow card against Ajax. reageer retweet
Gewoon terecht, jankbal.quote:
Gooi jezelf weg, joh. Kansloos figuur. Hij stond na de wedstrijd nog openlijk te praten over zijn bewuste actie om vervolgens een paar uur later het in paniek terug te trekken. Carvajal kreeg er vorig jaar ook nog een schorsing voor. Gewoon ontzettend dom gedrag van Ramos; fantastische verdediger maar heeft ook gewoon wat kinkjes in de kabels van zijn hersenen. Het is heus niet erg om dat te benoemen. Je hoeft geen slaafse fanboy te zijn. Maar goed, dat past niet bij je droevige act.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, joh. Kansloos figuur. Hij stond na de wedstrijd nog openlijk te praten over zijn bewuste actie om vervolgens een paar uur later het in paniek terug te trekken. Carvajal kreeg er vorig jaar ook nog een schorsing voor. Gewoon ontzettend dom gedrag van Ramos; fantastische verdediger maar heeft ook gewoon wat kinkjes in de kabels van zijn hersenen. Het is heus niet erg om dat te benoemen. Je hoeft geen slaafse fanboy te zijn. Maar goed, dat past niet bij je droevige act.
Ja dus mag je tegenwoordig geen geel pakken dan, gewoon volgens de regelsquote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, joh. Kansloos figuur. Hij stond na de wedstrijd nog openlijk te praten over zijn bewuste actie om vervolgens een paar uur later het in paniek terug te trekken. Carvajal kreeg er vorig jaar ook nog een schorsing voor. Gewoon ontzettend dom gedrag van Ramos; fantastische verdediger maar heeft ook gewoon wat kinkjes in de kabels van zijn hersenen. Het is heus niet erg om dat te benoemen. Je hoeft geen slaafse fanboy te zijn. Maar goed, dat past niet bij je droevige act.
Mag wel. Had hij alleen niet moeten toegeven dat het een bewuste was. Daar gaat het om. Jammer dat je dat niet wil of kan inzien en liever je act doorvoert.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dus mag je tegenwoordig geen geel pakken dan, gewoon volgens de regels
Tering UEFA
stel maar wat voor ouwe reusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wellicht kan een moderator de TT even veranderen
@:GGMM @:Onlogisch @:skysherrif @:DonRaja @:Sked
Ja goed ideequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo mijn modwerk zit er weer op voor vandaag.
IK GA ZOMETEEN WEL JE TOTO INVULLEN NOG
https://www.ajax1.nl/ajax(...)nlijke-boodschappen/quote:Ajax schakelde de familieleden van enkele spelers in om de Ajacieden in een emotionele video te motiveren. Zo zijn onder andere de broer van Hakim Ziyech en de vader van Donny van de Beek aan het woord. Hun boodschap is duidelijk: ‘Your dreams are now!
Bekijk de epische video hier:
’
Hebben de Real fans afgelopen nacht vuurwerk afgestoken bij het spelershotel van Ajax?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/ajax(...)nlijke-boodschappen/
[ afbeelding ]
Geen idee. Denk niet dat zo zielig zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hebben de Real fans afgelopen nacht vuurwerk afgestoken bij het spelershotel van Ajax?
Doet me denken aan dat EL finale filmpjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je niet kisten, Dubbelpijn!!!quote:
Als Solari wordt ontslagen, moeten we maar zien welke nieuwe trainer er komt. Als het een posession-based elftal blijft, denk ik niet dat Icardi het meest ideaal is. Zowel aan de bal als zonder bal. Tenminste, dat is mijn conclusie op basis van een smalle sempel saais.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las dat Real mogelijk Icardi wil halen, goeie keuze?
Met Bale(hoewel die weggaat) en Vini op de flanken lijkt het me ook niet de ideale spitsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Solari wordt ontslagen, moeten we maar zien welke nieuwe trainer er komt. Als het een posession-based elftal blijft, denk ik niet dat Icardi het meest ideaal is. Zowel aan de bal als zonder bal. Tenminste, dat is mijn conclusie op basis van een smalle sempel saais.
Vinicius en Benzema werkt uitstekend samen. Nu is in de categorie meevoetballende spits/redelijke afwerker niemand zo goed als Benzema, maar dat duo reageert zo goed op elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Bale(hoewel die weggaat) en Vini op de flanken lijkt het me ook niet de ideale spits
Firmino?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vinicius en Benzema werkt uitstekend samen. Nu is in de categorie meevoetballende spits/redelijke afwerker niemand zo goed als Benzema, maar dat duo reageert zo goed op elkaar.
Je mag niet lachen om verstandelijk beperkte marketingmensjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral cringen om vader van boerderijhoofd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag niet lachen om verstandelijk beperkte marketingmensjes
Ga hem wel missenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vinicius en Benzema werkt uitstekend samen. Nu is in de categorie meevoetballende spits/redelijke afwerker niemand zo goed als Benzema, maar dat duo reageert zo goed op elkaar.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Tranen in Mn ogen van dit filmpje. Ik gun het ze zo!
De Benz is een goede, zelfs onderschatte jongen.quote:
Michael was gewoon een vieze pedoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat een kut film die Neverland nog wat. Lekker over een onschuldige dode een film maken.
Ik denk niet dat dit de plek is om die discussie te gaan voerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
#Changemymind
Spanning voor de vernedering van De Koninklijke door De Godenzonenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de plek is om die discussie te gaan voeren
Ik ken er driequote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:45 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Carvajal, Varane, Nacho, Reguilon; Modric, Casemiro, Kroos; Lucas V, Benzema, Vinicius
Vinigodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:45 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Carvajal, Varane, Nacho, Reguilon; Modric, Casemiro, Kroos; Lucas V, Benzema, Vinicius
gisteravond helemaal opgegeten en was prima te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Nacho, die kan er echt helemaal niks van.
Nacho zou bij Ajax gewoon basis staan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Nacho, die kan er echt helemaal niks van.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nacho zou bij Ajax gewoon basis staan hoor.
Ja ik vind hem voor real ook wat tekort komen, maar bij Sevilla zou ie prima zijn.quote:
Momenteel zou een kasplantje achterin nog versterking zijn bij Sevilla.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind hem voor real ook wat tekort komen, maar bij Sevilla zou ie prima zijn.
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Momenteel zou een kasplantje achterin nog versterking zijn bij Sevilla.
Maar ik heb geen humor, dus ik zal nooit aan grappen doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.
#nourizijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.
twitter:madurohedwiges twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 19:57:39Geen verrassingen bij Ajax en eigenlijk ook niet bij Real Madrid in de opstellingen. Wel is t opvallend dat Isco geeneens op de bank zit. Het zit daar intern niet goed dat is 1 ding wat zeker is. #reaaja reageer retweet
Zware drinkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Hedwigesgod komt er ook na vier maanden achter dat Isco een probleem heeft gemaakt.twitter:madurohedwiges twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 19:57:39Geen verrassingen bij Ajax en eigenlijk ook niet bij Real Madrid in de opstellingen. Wel is t opvallend dat Isco geeneens op de bank zit. Het zit daar intern niet goed dat is 1 ding wat zeker is. #reaaja reageer retweet
Knipperlichtclubs vind ik een leuke term, Stijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Hedwigesgod komt er ook na vier maanden achter dat Isco een probleem heeft gemaakt.twitter:madurohedwiges twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 19:57:39Geen verrassingen bij Ajax en eigenlijk ook niet bij Real Madrid in de opstellingen. Wel is t opvallend dat Isco geeneens op de bank zit. Het zit daar intern niet goed dat is 1 ding wat zeker is. #reaaja reageer retweet
Ook al op volgorde van rugnummerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
https://pbs.twimg.com/ad_(...)format=jpg&name=orig
Gelukkig voor de mensen die daar last van hebben kan je zo rond 2 voor 9 de opstellingen in beeld zien!quote:
De beste pre-matchlayouts zijn van Wolverhampton.quote:
Wanneer neem jij eens een andere UI? Een Yolanthe UI lijkt mij wel wat. Ze heeft het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
En ga niet allemaal lopen TRen vuile NSBers
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De beste pre-matchlayouts zijn van Wolverhampton.
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:09 schreef TLC het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt naar TBBT kijken ??
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer neem jij eens een andere UI? Een Yolanthe UI lijkt mij wel wat. Ze heeft het al zo moeilijk.
Hm, te druk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/D0qI3QEWoAErJUY.jpg
Kijk, zo hoort het.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is hier goed aanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
keurigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NOS pushberichtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Wesley Sneijder en Yolanthe die gaan scheiden nu in het NOS journaal![]()
![]()
De gemiddelde clubtwitter perst de opstellingen, wissels en nutteloze feitjes uit in wat zal ik zeggen vijf tweets. Dit is netjes alles ineen.quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een maand lang een Lasse Schone UI
Pics.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb Yolanthe al een berichtje gestuurd hoor
Alsof jij kans maakt joh lilleke natnekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb Yolanthe al een berichtje gestuurd hoor
Hele opgave om erachter te komen om welke wedstrijd het gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:13 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon de opstelling neerzetten zoals het op het veld staat, is toch niet zo lastig?
Ik moet altijd een tijd puzzelen bij de bekendmaking van "De Basis" van Ajax.
Sowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt joh lilleke natnek
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Vergeten jullie straks niet ziggoden op te zetten?
Daar zit Sierd
Sowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hou dit in het achterhoofd! Bedankt Callie!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Daar zit Sierd
Als Youri Mulder me maar niet lastig valt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Daar zit Sierd
quote:
quote:Maar ik denk wel van: ga lekker achter je eigen mensen staan. Als ik naar een andere sport kijk, dan ben ik altijd voor de Nederlander. Zo hoort het ook. Punt uit.
Zit die er weer?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Youri Mulder me maar niet lastig valt.
Die gaat bij vrienden kijken. (blijkbaar zijn wij dat nietquote:
Die doet toch nooit commentaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Youri Mulder me maar niet lastig valt.
Ik hoop het niet.quote:
Lees: zijn kat en de zwerver die 's avonds bij de snackbar komt buurten.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees: zijn kat en de zwerver die 's avonds bij de snackbar komt buurten.
Fake newsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v René kijkt vandaag met zijn vrienden naar de wedstrijd.
Davy en ik juichen voor Ajax vanavondquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v René kijkt vandaag met zijn vrienden naar de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel hoe het zit; er zit alleen een analist + presentator bij de andere 20u45-wedstrijd omdat die op het open kanaal/select komt.quote:
SOOOOOOOOOWWWWWWW BRAAAAAA BRAAAAAA BRAAAAAA POW POW POWquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden beginnen niet om 20u45.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel hoe het zit; er zit alleen een analist + presentator bij de andere 20u45-wedstrijd omdat die op het open kanaal/select komt.
Groetjes.
20.45 wedstrijd? Welke?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel hoe het zit; er zit alleen een analist + presentator bij de andere 20u45-wedstrijd omdat die op het open kanaal/select komt.
Groetjes.
20u45 ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groetjes.
We leven niet meer in 2018 hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groetjes.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden beginnen niet om 20u45.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie een flinke laag plamuurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Deze chick checkt regelmatig mijn FOK! fotoboek, zal ik haar doen?
Het beste paard struikelt ook wel eens. Alleen moet je niet te laks worden.quote:
Tuurlijk. Is toch leuk. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Heb jij nog een muziektip?quote:
Ja doe maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Snapchat aidsfilters.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie een flinke laag plamuur
Laatste voyeur(s) GGMMquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Gvdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
JR-Style-93
GGMM
Doublepain
peaceman
R-woud88
Ah GGMM leest toch mee
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
JR-Style-93
GGMM
Doublepain
peaceman
R-woud88
Ah GGMM leest toch mee
Klootzakquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De kat-en-zwerver-theorie klopt dus toch. Music in my ears.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
JR-Style-93
GGMM
Doublepain
peaceman
R-woud88
Ah GGMM leest toch mee
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
JR-Style-93
GGMM
Doublepain
peaceman
R-woud88
Ah GGMM leest toch mee
Op m'n mobiel kan ik ook Fokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
JR-Style-93
GGMM
Doublepain
peaceman
R-woud88
Ah GGMM leest toch mee
Een veeg uit de pan aan het adres van @GGMMquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woonplaats Leuke hé woonplaats kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Ik word ook gestalkt:
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
DIT KAN NIET.
Het zal nog lang onrustig blijven boven de snackbar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een veeg uit de pan aan het adres van @:GGMM
GOEIE GENADE ZEG. DIE DEKSELSE STIJN TOCH.
FRITUUREDquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven boven de snackbar.
Zip is een apartequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woonplaats Leuke hé woonplaats kijken?
Niet uit de buurt van Emmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woonplaats Leuke hé woonplaats kijken?
@Charlotte3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
Laatste voyeur(s) GGMM
GGMM
GGMM
GGMM
Doublepain
GGMM
GGMM
Wereldgozer
GGMM
GGMM
Stop nou maar GGMM, zo lekker is ze niet
5/10quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
0-3 minimaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Coco. het volgende:
Het topic is al een topshow.
Nu nog de voetbalshow van Ajax.
Zijn er nog figuren op Anneloos haar profiel. Als ik daar op klik, krijg ik gelijk een boze DM.quote:
TWANNED klinkt beter.quote:
Wel ver genoeg van de graf accenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Nederland is alles in de buurt van Emmen.
Ken je de mop van Herve Renard die naar Leganes v Levante ging om En-Nesyri te zien spelen?quote:
Onlo stuurde me laatst iets op de app...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verstandige keuze.
Hopelijk is onlogisch het met mij eens.
Je wordt nu AVGedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er nog figuren op Anneloos haar profiel. Als ik daar op klik, krijg ik gelijk een boze DM.
SCHUIMBEKKEND.
Geblesseerd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken je de mop van Herve Renard die naar Leganes v Levante ging om En-Nesyri te zien spelen?
Ik ben geen fan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrij aids. Emoji's zien er ook raar uit. Met vakjes en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |