quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Susan Visser heeft Hans Teeuwen gepijpt.
Bron?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Susan Visser heeft Hans Teeuwen gepijpt.
.zipquote:
Oh nee, ik heb me vergist.quote:
nou monkyyy?quote:
nou nou nouquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
Gelukkig hoeft Roef deze tt niet meer mee te maken.
tong80 ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
Gelukkig hoeft Roef deze tt niet meer mee te maken.
waarom geven we Eus dan zendtijd?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Eus heeft hier een punt, deze dame moet je negeren.
Ze heeft wel een lekkere kont.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:43 schreef Martinello het volgende:
Ik hou meer van de oude Sylvana. En de oude Bridget en Daphne
[ afbeelding ]
daphne is nog steeds te doenquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:43 schreef Martinello het volgende:
Ik hou meer van de oude Sylvana. En de oude Bridget en Daphne
[ afbeelding ]
6h30 opstaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Wat gaan jullie doen met Valentijnsdag
Wat romantischquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
6h30 opstaan
7h30 naar mijn werk
17h30 eten koken
18h00 fokken
Daphne is inderdaad op haar 45ste nog steeds een mooie vrouw.quote:
Lekker krabpoten eten bij een stukje harp.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
hij speelt de harp en jinek wordt gelijk emotioneel
sjembek niet willen zien slobberenquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Krabpoten eten.
Ga lekker terug naar Amerika of Tsjechië, Jinek.
rukbunkerquote:
Dat doet ze maar op Skype in Amerika.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
sjembek niet willen zien slobberen_!
Ja, het is goed dat ie er niet bij heeft vermeld dat ie dat met z'n lul doet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
hij speelt de harp en jinek wordt gelijk emotioneel
Slaapt je baby lekker van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Alcohol drinken terwijl je nog borstvoeding geeft
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ga een brief naar Eus schrijven dat hij dat lelijke baardje moet afscheren.
Nee, dat is leuker dan het standaard ongeschoren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ga een brief naar Eus schrijven dat hij dat lelijke baardje moet afscheren.
deed ze dat maarquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat doet ze maar op Skype in Amerika.
WIE BETAALD DIT PROGRAMMAquote:
Ik. Mijn centjesquote:
boeit me niet.quote:
meh,quote:
bepaalt mijn baas wanneer ik slaap?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw baas vindt het niet leuk dat je nog midden in de nacht Apex Legends gaat spelen.
Metro Exodus voor je.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
bepaalt mijn baas wanneer ik slaap?
driekwart/vijfachtstequote:
al uitgespeeldquote:
Mijn baas kan mijn kloten kussen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw baas vindt het niet leuk dat je nog midden in de nacht Apex Legends gaat spelen.
niemand vroeg wat je BDSM meester bij je mag doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn baas kan mijn kloten kussen.
Geen idee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waar is @:Joezi eigenlijk?
Linda wil haar anders wel graag voor haar nieuwe zender Net5 hebben, las ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Linda de Mol haar capaciteiten zijn 100x groter dan die van Jinek![]()
Hopen dat het vanavond niet te pijnlijk wordt voor Jinek
Vingertopje afsnijden en de ringen tellen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
Hoe moet je weten of iemand 17 of 18 is?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Vingertopje afsnijden en de ringen tellen.
Jinek is dan ook een vakvrouw dus dat is dan ook te begrijpen,quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Linda wil haar anders wel graag voor haar nieuwe zender Net5 hebben, las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I.D. laten zienquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
Hoe moet je weten of iemand 17 of 18 is?
Hou op.quote:
Genoeg 18 jarige meiden die geilen op mannen die 20 jaar ouder zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Ook als ze 18 zou zijn dan is het nog triest om als pakweg 40-jarige man zo'n jonge meid te misbruiken.
Ligt er aan hoe laat het is.quote:
Ongetwijfeld maar daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Genoeg 18 jarige meiden die geilen op mannen die 20 jaar ouder zijn.
''Bent u volwassen?''quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:15 schreef JanCees het volgende:
Je gaat toch niet aan een hoer vragen hoe oud ze isdat verstaan ze niet eens
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:17 schreef JanCees het volgende:
Mark is ook zo'n typ die 17 jarigen uit elkaar trekt in een hotelkamer in Valkenburg
Farm thuglife.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:15 schreef Japepk het volgende:
BZV Steffi zat te giechelen toen die officier in grote mensentaal zei dat die pedo's met hun pik denken
Wel een beetjequote:Op donderdag 14 februari 2019 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ook. Is dat grachtengordel?
Het is een diepgaand gesprek over een leger baby's en hun vaccinatieschema.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
GVD. Doe dit bij Koffietijd ofzo.
Verwekt op een hotelkamer in Valkenburg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:21 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is een diepgaand gesprek over een leger baby's en hun vaccinatieschema.
Die boerin ook.quote:
Met hun centenbakjes.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ineens besef ik me wat voor gruwelijke hekel ik eigenlijk heb aan Brabanders
Nog 25 minuten.quote:
Nee, dat ForFarmers geneuzel.quote:
De millennials kijken helemaal geen tv meer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:35 schreef Martinello het volgende:
Op VI na wordt de hele operatie van John de Mol een hele grote flop.
Al die huismoeders en 50+ vrouwen geilen op alles van Linda.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:35 schreef Martinello het volgende:
Op VI na wordt de hele operatie van John de Mol een hele grote flop.
en van voetballers die een politieke mening denken te hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg een hersentumor van Sylvana.
Daar dan weer niet van.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en van voetballers die een politieke mening denken te hebben
inderdaad, daar krijg je prostaatkanker vanquote:
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
inderdaad, daar krijg je prostaatkanker van
neequote:
Ben je altijd zo'n kneus?quote:
Daar heb ik geen tijd voorquote:
Zoooooo shots firedquote:
ze heeft wel een dikke onderkinquote:
De Mol heeft wel de zondagavond van SBS6 verneuktquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:43 schreef marcodej het volgende:
Er gaat echt geen hond naar SBS kijken. Net zoals er niemand naar RTL kijkt.
dit opent mijn ogenquote:
je vergeet de gouden trio, Alberto, Rob en Pietquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:44 schreef DKUp het volgende:
Net 5 is een soort van dood en SBS6 is stervende met Wendy en Gordon.
Iedereen praat over mijn drinken maar niemand over mijn dorst.quote:
Ik zie Jinek nog wel een eigen blad oprichten, JINEK. Zo narcistisch is ze wel. Met artikelen over America, Trahmpff, babymode en hoe je iedereen de vriend houdt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:44 schreef DKUp het volgende:
JIMEK zit vuistdiep bij Linda Facelift.
Zou Eva ook zo'n woonboot hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:44 schreef DKUp het volgende:
JIMEK zit vuistdiep bij Linda Facelift.
jellymadquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie Jinek nog wel een eigen blad oprichten, JINEK. Zo narcistisch is ze wel. Met artikelen over America, Trahmpff, babymode en hoe je iedereen de vriend houdt.
Ga jij lekker computerspelletjes spelenquote:
Alberto blijft tochquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je vergeet de gouden trio, Alberto, Rob en Piet
dat doe ik elke dag lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga jij lekker computerspelletjes spelen
maar als hij de enige is, dan is het geen trio meer hequote:
sooooooooooooow koekoekquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
Yvon, jij zit al in de pocket van de boeren
En niemand gaf een fuck.quote:
dat is toch zoquote:
Alberto zit onder de tafel?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
man man man
Alle engnekken aan 1 tafel.
Een nichtje van mij vroeg mij laatst of ik vloggen een baan vindquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
Echt, ik ben zo blij dat de YouTube generatie nu opstaat
is het ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een nichtje van mij vroeg mij laatst of ik vloggen een baan vind
Abonneer op PewdiePiequote:Op donderdag 14 februari 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
Ik gaf een iets genuanceerder antwoordquote:
Ik hoop dat Hiddemeister zo erg dat programma gaat slopenquote:
NEEquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik gaf een iets genuanceerder antwoord
50/50quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
en je hebt er nu naar dezelfde idioten gekekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
50/50
Vloggers zijn zelfpijpende idioten.
Touchéquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en je hebt er nu naar dezelfde idioten gekeken
"Als jij consistent geld ermee kan verdienen en je kan jezelf ermee onderhouden, dan is het zeker een baan, anders is het een hobby"quote:
en bij de YouTube generatie komt een nieuwe wind. En dat zie ik niet gebeuren bij de Molletjesquote:
Wat een generiek antwoord.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Als jij consistent geld ermee kan verdienen en je kan jezelf ermee onderhouden, dan is het zeker een baan, anders is het een hobby"
Ik kan zo de politiek in
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en bij de YouTube generatie komt een nieuwe wind. En dat zie ik niet gebeuren bij de Molletjes
Nee, John de Mol zal ongetwijfeld een vakman zijn maar dat ie continu terugvalt op figuren als Gordon, Wendy v. Dijk, Wilfred Genee etc. maakt 'm nou niet bepaald vernieuwend.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en bij de YouTube generatie komt een nieuwe wind. En dat zie ik niet gebeuren bij de Molletjes
Vraag aan de gemiddelde 6~16 jarige, en ze zullen massaal voor YT ipv TV kiezen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nou, ik als 30+ er vind min YT kanalen interessanter dan TV.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vraag aan de gemiddelde 6~16 jarige, en ze zullen massaal voor YT ipv TV kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |