Kan makkelijk digibeetquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan ik geen voetbal kijken dom zwijn.
Ik ook..quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
Ik had toch wel meer vuurwerk verwacht.
Ik ben niet boos, ik KOOKquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je boos werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Gewoon weer enorm dom ja.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
Haha, Ziyech gaat met 5 man voor de bal voor de panna. Dwaas.
Verrassende tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Levensweg staat wel achter.quote:
Kan je vrouw niks koken danquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een calzone besteld. Salami, paprika, champignon
het vet moet daaruit druipenquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Geniet er vanquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik was toch voor een calzone shoarma gegaan danquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat een wandelende caloriebom ben je soms tochquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toch voor een calzone shoarma gegaan dan
Cheatday ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een wandelende caloriebom ben je soms toch
Niet iedereen is een nederlandse scheids.quote:
boosquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Haha als je bij real voetbalt mag alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |