Ohw, daar weet ik niets van. Ik zal me niet meer mengen in dat gedeelte.quote:
Kussiewussiequote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik word er zelfs een beetje verdrietig van, ik stop hem nu.
Altijd verstandig om de schoonmaker een beetje in de gaten te houden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was kippenhok aan het schoonmaken en kip zat op het dak van de schuur alles in de gaten aan het houden
Ahw, schattig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was kippenhok aan het schoonmaken en kip zat op het dak van de schuur alles in de gaten aan het houden
Deze gaat nog wel.quote:
Toch gestopt na 2 minuten, heb er het geduld niet voor. Dus ik klik ff niet meer op tubjes.quote:
Nehquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, schattig.
Doe je ook aaien?
Wel gaan doen hoor, is goed voor je.quote:
Je lijkt Soury wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch gestopt na 2 minuten, heb er het geduld niet voor. Dus ik klik ff niet meer op tubjes.
quote:
Wat is je keuze, maken wij de beslissing voor je.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit mij de kop te breken over wat te eten.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is bedoelt?
huilen is te laat mario????
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Tis dat ik Soury inmiddels aardig vind. Anders was ik boos geworden.
Ik weet, ik ook. Hopen dat ze snel wederkeert hiero.quote:
Is altijd drama hier, vandaar altijd zo laat....quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is je keuze, maken wij de beslissing voor je.
Dat is niet een antwoord op mijn vraag, wat zijn je keuzes. Dat het drama is is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is altijd drama hier, vandaar altijd zo laat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |