Lotus mag geen ukelele's bestellen, terwijl er veel vraag naar isquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Mike geeft aan dat het maar met drie man is besloten voor de investering voor Adje
Hij haalt aan dat Shel het ook niet mocht met haar Beha's
Jahoor, Adri verdient in 2 dagen 1500 euro aan broodquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
het is met twee dagen terug verdiend, zegt Jens.
Ik geloof er geen reet van
Is ook geen vriendje van Jessie hequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lotus mag geen ukelele's bestellen, terwijl er veel vraag naar is
Ik vind het belachelijk dat Jessie dit zelf beslist heeft. Maar vind niet dat het trio voor aap staat, omdat Jessie het doel nu verandert.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op. Ze hebben bezuinigd op de boodschappen en dit mag wel, zonder plan oid.
Dat trio staat voor aap met hun grote bekken gisteravond!
Dit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen vriendje van Jessie he
😂😂 Wat een idioot. Dat zei Jessie vanmorgen ook. Ze kunnen toch rekenen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
het is met twee dagen terug verdiend, zegt Jens.
Ik geloof er geen reet van
Hij heeft er vandaag 150 gebakken dan kom je daar niiet aanquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jahoor, Adri verdient in 2 dagen 1500 euro aan brood
En volgens mij hebben ze het verzenden nog steeds niet goed uitgezochtquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂 Wat een idioot. Dat zei Jessie vanmorgen ook. Ze kunnen toch rekenen?
Nouja, met die woekerprijzen die ze overal voor vragen misschien wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er vandaag 150 gebakken dan kom je daar niiet aan
De andere dagen kon hij niet veel brood bakken omdat hij er maar een paar kon bakken
En je kan nog zoveel bakken wat je wil. Het moet ook verkopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De andere dagen kon hij niet veel brood bakken omdat hij er maar een paar kon bakken
Heeft ie er echt wel 150? 150 x 3 euro = 450¤ omzet...... minus de kostenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag 150x 3,50=535 bruto op een dag en wel een dag dat hij meer in massa kon werkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂 Wat een idioot. Dat zei Jessie vanmorgen ook. Ze kunnen toch rekenen?
Echt te achterlijk voor woorden dit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lotus mag geen ukelele's bestellen, terwijl er veel vraag naar is
Ook dat, ik zie ze nu nog in de caravan liggen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je kan nog zoveel bakken wat je wil. Het moet ook verkopen.
En morgen zijn ze hard als een steen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat, ik zie ze nu nog in de caravan liggen.
Hij vertelde aan Daan dat hij er vandaag 150 had gebakkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie er echt wel 150? 150 x 3 euro = 450¤ omzet...... minus de kosten
eensquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Waarom? Wat mij betreft gaat het er WEL om of die jongen het maar leuk heeft gehad. Wat mij betreft is dat het enige wat uitkomt.
En dan komen ze overmorgen pas aanquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En morgen zijn ze hard als een steen.
De bouwstenen van Utopiaquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En morgen zijn ze hard als een steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |