Ja ik zag de gifjes en ik vind het leuk om te zien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:07 schreef danaqui het volgende:
[..]Indd ik snap ook die heisa niet, Daan was en zag er super blij uit.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Ger vraagt of Jessie een investering lijst heeft ingevuld heeft voor de koffie
Nee, doe ik van het boodschappengeld want we gaan het zelf opdrinken en hij had het met Adje overlegd
Ger accepteert deze uitleglafbek
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik zag de gifjes en ik vind het leuk om te zien.
O dan is het niet erg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Helemaal afgesloten van de buitenwereld zijn ze nooit geweest en gaan ze ook nooit worden.
Ik zeg ook nergens dat het niet leuk voor hem was. Hij zal wel de dag van zijn leven hebben gehad, Hij lijkt vaker zulke uitjes te krijgen (umberto tan e.d.)quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:06 schreef schizolientje het volgende:
naar aanleiding van handje drukken met Rico was hij er en omdat hij pannenkoeken kan flippen. Geen idee waar het vandaan kwam die uitnodiging, ik vond het leuk. En dat Adriaan hem naar beneden droeg in de silo ook, lief.
Gelukkig niet. Wat interesseren mij andermans kinderen. Zo ook Daan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
super leuk Misschien een idee om dat met kinderen gaan doen, pannenkoeken bakken met.............Maar ze zijn niet zo gek of goed met kinders
Dit antwoord hadden ze dan ook niet verwacht. Jessie gaf gisteren nog aan dat te willen gaan verkopenquote:
Met kinderen bakken mag wss niet. Kinderen in de keuken, daar worden ze vaak niet zo vrolijk van. Mocht bij MacDonalds ook niet meer. Te gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
super leuk Misschien een idee om dat met kinderen gaan doen, pannenkoeken bakken met.............Maar ze zijn niet zo gek of goed met kinders
Mooi he, de hele dag er over bezig en dan met zo uitleg tevreden zijnquote:
En ze zijn niet alert genoegquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit antwoord hadden ze dan ook niet verwacht. Jessie gaf gisteren nog aan dat te willen gaan verkopen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zijn niet alert genoeg
Er mocht geen koffie meer gedronken worden, alleen oploskoffie
Hij besluit in eens dat het nu wel weer mag omdat het hem zo uitkomt
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook kaas en hamburgers verkopen omdat het toch voor eigen gebruik is?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en behas voor eigengebruikquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Dan mag je dus ook kaas en hamburgers verkopen omdat het toch voor eigen gebruik is?
En een grote neus, maar dat kan niet anders hij stopt hem overal inquote:
Slaat toch nergens op. Ze hebben bezuinigd op de boodschappen en dit mag wel, zonder plan oid.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit antwoord hadden ze dan ook niet verwacht. Jessie gaf gisteren nog aan dat te willen gaan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |