Tegenwoordig wel ja, maar was vroeger ook wel zo. Interesseerde me nooit hoe m'n schoenen er uit zagen, of hoe oud ze waren. Als er geen gat(en) in zit(ten) blijf ik er gewoon op lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doet 10 jaar met een paar schoenen?
Ik loop misschien iets meer maar na een jaar of 2 vind ik het wel tijd voor nieuwe. (en eigenlijk meestal na een jaar wel)quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, maar was vroeger ook wel zo. Interesseerde me nooit hoe m'n schoenen er uit zagen, of hoe oud ze waren. Als er geen gat(en) in zit(ten) blijf ik er gewoon op lopen.
Gewoon kisten toch, met stalen neuzenquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, maar was vroeger ook wel zo. Interesseerde me nooit hoe m'n schoenen er uit zagen, of hoe oud ze waren. Als er geen gat(en) in zit(ten) blijf ik er gewoon op lopen.
Gewoon klompen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon kisten toch, met stalen neuzen
Piet Kerkhof stopt - Adformatiequote:
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen. Koop toch lekker alles online.quote:
lekker straks nog maar 1 winkel overhouden.quote:
Ah oké, hier vermoedelijk niet dan. Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kledingzaak. Niet zoveel vestigingen. Stuk of 20.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piet Kerkhof stopt - Adformatie
https://www.adformatie.nl/reputatiemanagement/piet-kerkhof-stopt
Piet Kerkhof houdt op met bestaan. De Brabantse retailketen in schoenen en kleding heeft sinds de economische crisis te maken met teruglopende financiële ...
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen. Koop toch lekker alles online.
Voor je plezier op zaterdag de stad in gaan om uitgebreid te winkelen heb ik nooit de lol van begrepen.
Ken je Bas van der Heijden wel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, hier vermoedelijk niet dan. Nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger altijd heen met mijn vader, hadden een prima ballenbak.
Dat is echt vreselijk geestdodend ja, telkens weer al die kledingwinkels inquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen. Koop toch lekker alles online.
Voor je plezier op zaterdag de stad in gaan om uitgebreid te winkelen heb ik nooit de lol van begrepen.
Pokémon kaarten haalde ik altijd bij het tankstation.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel het voor kinderen wel ruk is. Hoe tof was het om altijd naar een speelgoedwinkel te gaan? Als de Intertoys straks weg is, is er geen speelgoedzaak meer.
Nooit meer even bij de knikkers of allerlaatste Pokémon kaarten kijken
Ik weet nog niet hoe ik het Onlo Jr. moet vertellen.
Ik kan me hier niet zo druk om maken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo maar even een rijtje bekende en iets minder bekende ketens ;
Free Record Shop
Kijkshop
V&D
Phonehouse
MS Mode
Mitra
McGregor
Foto Klein
Macintosh
Miss Etam
Schoenenreus
Taft
Mexx
Halfords
Siebel
Oad
Harense Smid
Piet Kerkhof
Expo
Binnenkort Intertoys?
Piet Kerkhof is geen sport.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger altijd heen met mijn vader, hadden een prima ballenbak.
Intertoys is wel enorm kut ja.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel het voor kinderen wel ruk is. Hoe tof was het om altijd naar een speelgoedwinkel te gaan? Als de Intertoys straks weg is, is er geen speelgoedzaak meer.
Heb jij laatste 10 jaar nog kinderen echt zo gebruik zien maken van de intertoys dan. Als ik er langs loop rolt er altijd tumbleweed naar buiten zo stil.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij hem is het waarschijnlijk de Sligro of Dirk III
Ik bedoelde Digrosquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sligro is een horecagroothandel en de Dirk III een slijter.
Dat was puur genot, en jaarlijks al helemaal toen de speelgoedboeken in de bus vielen in de weken vóór sinterklaasquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Boekhandels mogen ze ook wel per direct mee stoppen, lekker alles digitaal makenquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk geestdodend ja, telkens weer al die kledingwinkels in
Alleen boekenwinkels vind ik vaak nog wel tof.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Boekhandels mogen ze ook wel per direct mee stoppen, lekker alles digitaal maken
Nee man. Fysieke boeken > e-readers en dergelijke.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Boekhandels mogen ze ook wel per direct mee stoppen, lekker alles digitaal maken
Nee joh, zo'n e-reader vind ik het dan toch niet. Gewoon een echt boek in je handen inclusief mooie kaftenquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleur op joh gek.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n e-reader lijkt mij echt ontzettend kut.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n e-reader vind ik het dan toch niet. Gewoon een echt boek in je handen inclusief mooie kaften
Alsof je het verschil ziet tussen een bladzijde papier en een goede kwaliteit e-reader.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man. Fysieke boeken > e-readers en dergelijke.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof je het verschil ziet tussen een bladzijde papier en een goede kwaliteit e-reader.
[..]
Alsof je het verschil ziet tussen een bladzijde papier en een goede kwaliteit e-reader.
Wel eens geprobeerd, maar nee dat is echt heel matig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n e-reader lijkt mij echt ontzettend kut.
[..]
Neemt wel mokerveel ruimte in beslag. Op een e-reader kan je de complete bibliotheek van Amsterdam meenemen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd, maar nee dat is echt heel matig.
Daarbij zijn boeken ook prima om te verzamelen.
[..]
Ik begin er niet eens aan. Niks lekkerder dan 's avonds met een boek op bed liggen. En digitaal lees ik sowieso niet graag lange lappen tekst.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel goed JRquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh kut, dat is morgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KLB / Donder op met je Valentijnsdag
Ziedend.
Heb een goede van Kobo en dat beeld is echt meer dan prima man. Ook qua belichting en leeshoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |