Daar lult Jessie zich wel uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat Jessie aanspreken op het feit dat hij geen investeringsplannen inlevert en bespreekt, maar van alles besteld.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:20 schreef Yaksa het volgende:
Jessie heeft zijn apneu masker weer gevonden zie ik.
Afgelopen nacht heeft ie uren zonder gelegen.
En hij sliep best aardig.
[ afbeelding ]
Dat gaat hij zeker proberen, maar als Merel op dreef is, laat ze zich nier zomaar onder tafel kletsen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar lult Jessie zich wel uit.
Ook het vermelden waard: Jessie had voor 2300 euro trainingspakken laten komen die nauwelijks verkopen. Bij anderen moet alles op pre-order.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat Jessie aanspreken op het feit dat hij geen investeringsplannen inlevert en bespreekt, maar van alles besteld.
Ja, dat klopt. Die heeft hij ingekocht onder het mom dat het al besteld zou zijn....quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ook het vermelden waard: Jessie had voor 2300 euro trainingspakken laten komen die nauwelijks verkopen. Bij anderen moet alles op pre-order.
Jammer dat Christel zo weinig met kunst bezig is. Terwijl ze daar bakken geld mee kan verdienen, zoals Josée in uto 1. Zou ook goede bezigheidstherapie zijn. Christel zit nu alleen nog maar depri te wezen met een zak snoep in de ene hand en een therapielamp in de andere.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:25 schreef Bonken het volgende:
Over geld verdienen gesproken ... van Christel hoor je ook niet veel meer qua activiteiten. Haar sieraden lopen geloof ik niet zo, ook niet bij markten.
En ik meende dat in Utopia 1 toch de wanden vol hingen met haar schilderkunst. Als anderen zo met kistjes bezig zijn kan zij toch wel een paar kliederwerkjes maken om wat geld te genereren?
[ afbeelding ]
Merel heeft een zwak voor Jessiequote:Op woensdag 13 februari 2019 01:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaat hij zeker proberen, maar als Merel op dreef is, laat ze zich nier zomaar onder tafel kletsen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Adje bezig in de keuken. Het gaat nu allemaal wat makkelijker met die deegmachine
Tim heeft laatst wel aangegeven dat hij geen wekker had misschien dat Ardriaan hemquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:17 schreef danaqui het volgende:
[..]Zoals verwacht geen spoor van Timtim natuurlijk die om 6 uur Adje zou gaan helpen
3 ovens hebben ze daar hoorde ik gisteren, een deegmachine, verder nog een magnetron, een vrieskist, een Amerikaanse koelkast; Valt niet mee he om te overleven in de natuur.quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Adje bezig in de keuken. Het gaat nu allemaal wat makkelijker met die deegmachine
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn de stemmingen aanstonds?
Adriaan is bezig. Met schoonmaken zit nog geen deeg in toch. Ik dacht eerst ook dat er deeg in zat maar hij was net aan het mopperen dat hij hemquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:21 schreef danaqui het volgende:
Lekker slim Timtim om te gaan vegen terwijl Adje bezig is met het deeg
Oke ik dacht dat er deeg in zat, maar blijft idioot dat hij gaat staan te vegen bij die maschinequote:Op woensdag 13 februari 2019 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan is bezig. Met schoonmaken zit nog geen deeg in toch. Ik dacht eerst ook dat er deeg in zat maar hij was net aan het mopperen dat hij hem
Niet goed kon maken.
Ja, er zal toch geveegd moeten worden, misschien een rare plaats om de machine op de grond te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat er deeg in zat, maar blijft idioot dat hij gaat staan te vegen bij die maschine
Rip Teddy.quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat weer janken worden
Teddy hangt al met een been uit bed, straks valt die op de grond
[ afbeelding ]
Ja zet dat ding dan hoger of dek het af, maar ja Timtim is net zo slim blijkt wel weerquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zal toch geveegd moeten worden, misschien een rare plaats om de machine op de grond te zetten
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat weer janken worden
Teddy hangt al met een been uit bed, straks valt die op de grond
[ afbeelding ]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik denk niet dat Tim die deegmachine op de grond heeft gezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja zet dat ding dan hoger of dek het af, maar ja Timtim is net zo slim blijkt wel weer
Ja dat is wel heel triest. ( het feit dat je tegenwoordig, in deze kwetsbare tijden waar de mens kwetsbaar is, niks meer te zien krijgt) .quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mensen wakker en wat krijgen wij te zien
[ afbeelding ] wel lekker rustig, dat dan wel weer
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel triest. ( het feit dat je tegenwoordig, in deze kwetsbare tijden waar de mens kwetsbaar is, niks meer te zien krijgt) .
Niet zo lang geleden kon je zelfs naakte rls'ers onder de douche zien, rookten rls'ers binnenshuis, zelfs als ze zwanger waren, en je kon het zien. Die tijd is voorbij, alles is kwetsbaar, iedereen wordt mogelijk gekwetst en alles wordt eraan gedaan om dat te voorkomen, en elke mogelijke kwetsende beelden worden gecensureerd.quote:
Ja, dat klopt, ze zijn gaan nadenken toen er overal filmpjes opdoken op internet en zeker ook door al het geklaag van schuimpjes over bepaalde zaken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden kon je zelfs naakte rls'ers onder de douche zien, rookten rls'ers binnenshuis, zelfs als ze zwanger waren, en je kon het zien. Die tijd is voorbij, alles is kwetsbaar, iedereen wordt mogelijk gekwetst en alles wordt eraan gedaan om dat te voorkomen, en elke mogelijke kwetsende beelden worden gecensureerd.
dat waren de tijden zonder insta, en fb...mooie tijdenquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden kon je zelfs naakte rls'ers onder de douche zien, rookten rls'ers binnenshuis, zelfs als ze zwanger waren, en je kon het zien. Die tijd is voorbij, alles is kwetsbaar, iedereen wordt mogelijk gekwetst en alles wordt eraan gedaan om dat te voorkomen, en elke mogelijke kwetsende beelden worden gecensureerd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Tim weegt netjes het deeg af, voor hij het vormt tot een brood.
Adje staat er naast, Beiden werken zonder schort en zonder handschoenen
Ja en als je gezien hebt hoe Adje zijn snot snuit in zijn handen, het altijd over poep heeftquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:56 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
En dan als je weet waar die handen van Timtim allemaal hebben gezeten
![]()
Als Adje voor mij eten zou bereiden zou ik het al niet door me strot krijgen, laat staan het voedsel waar Tim met zijn vieze tengels aan gezeten heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Tim weegt netjes het deeg af, voor hij het vormt tot een brood.
Adje staat er naast, Beiden werken zonder schort en zonder handschoenen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je gezien hebt hoe Adje zijn snot snuit in zijn handen, het altijd over poep heeft
Spoort,bezweet is en gaat kneden
Zandmatten uitklopt en gaat kneden
Het zijn allemaal viezeriken niet een alleen
Ja, ik ook niet hoor Brain, ik zie Adriaan zo vaak zijn neus afvegen met de mouw van zijn trui en dan weer aan het werk gaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als Adje voor mij eten zou bereiden zou ik het al niet door me strot krijgen, laat staan het voedsel waar Tim met zij vieze tengels aan gezeten heeft.
dat dus.... gaat net met zijn hand over zijn neus... volgens mij perst ie ook alle lucht uit het brood met het rollen wat hij doet zie het verschil tussen die van Adriaan en die van Timquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als Adje voor mij eten zou bereiden zou ik het al niet door me strot krijgen, laat staan het voedsel waar Tim met zijn vieze tengels aan gezeten heeft.
Franny proefte haar eigen stront van 5 dagen geleden toen ze Tim pijpte, 5 dagen nadat Tim haar in haar kont geneukt had.quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat dus.... gaat net met zijn hand over zijn neus... volgens mij perst ie ook alle lucht uit het brood met het rollen wat hij doet zie het verschil tussen die van Adriaan en die van Tim
Wat een geluk dan dat hij niet met zijn piemel staat te kneden _O -quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Franny proefte haar eigen stront van 5 dagen geleden toen ze Tim pijpte, 5 dagen nadat Tim haar in haar kont geneukt had.En Tim zit nu in het deeg te kneden.
Best wel merkwaardig, zelfs ermee rekening houdend dat er nog al makkelijk gecensureerd wordt: Wat kan er nu aan de hand zijn dat je zelfs nu niks te zien krijgt?quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:10 schreef Dotteke het volgende:
En we krijgen weer slapende Utopianen in beeld
Ik heb werkelijk geen idee. Vraag ik me regelmatig afquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Best wel merkwaardig, zelfs ermee rekening houdend dat er nog al makkelijk gecensureerd wordt: Wat kan er nu aan de hand zijn dat je zelfs nu niks te zien krijgt?
hier wordt duidelijk Tim in bescherming genomen, de reacties op fb liegen er niet om, en daar zitten wel de mensen die spullen kopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Best wel merkwaardig, zelfs ermee rekening houdend dat er nog al makkelijk gecensureerd wordt: Wat kan er nu aan de hand zijn dat je zelfs nu niks te zien krijgt?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, die kut Jessie komt in beeld en gelijk hebben we geluid
Ja echt he, ik dacht het de hele tijd al, maar dacht zal het hier maar niet neertikkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter 'de grote Jessie-show' gaan noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:38 schreef Poezewoes het volgende:
Het zijn allebei viespeuken PoezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk!
We zien adje ook dingen doen en dan weer met het brood bezig
Goorlappen die zonder vergunning in een vieze omgeving etenswaren verkopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hij moest die pan ook onder drie meter afwas vandaan trekken. Belachelijk!quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Jongens, wat moet ik hier mee dan, zegt Adje als hij naar de afwasplaats loopt om pannen te pakken
Ja, af en toe zie je een schuimpje het terrein op komen om brood op te halenquote:Op woensdag 13 februari 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
Je ziet ze nooit broden verkopen daar.
Nee, dat is niet waar, Ze zeggen juist dat jessie niet geassocieerd wil worden met de uitspraken van Jensquote:
die Tim maakt zijn eigen waarheden, hij voelt dat ie uitgekotst wordt en probeert te bonden met anderen zodat er anderen weer zwak staan...quote:
Ik kan haast niet meer bijhouden wiens schuld het is. Dan is het Jessies schuld, dan die van Adriaan, dan die van Gerrit en dan is het weer de schuld van Jens. Die vingertjes gaan alle kanten op behalve de goedequote:Op woensdag 13 februari 2019 08:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze zijn aan het analyseren Het neukhutje, het is Gerrits schuld, is de conclusie
Dit is zijn favoriete manier van wakker worden. Gelijk medebewoners afbranden.quote:
Oh toch!quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, af en toe zie je een schuimpje het terrein op komen om brood op te halen
die niksnut blijft ook nog even een uurtje liggen zegt ie.... hij zal wel moe zijn van het in zijn nest liggen de hele dag.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:05 schreef mazaru het volgende:
Zouden die nietsnutten nog wel eens wat anders doen dan over anderen lullen? Oh ja. Klotus zegt dat ze een 'uitslaapdag' heeft.
Nou meid, je zal niet oververmoeid raken hoor. Net zo min als die nietsnut die naast je ligt
Binnenkort zullen ze wel weer vakantie nemen. En als die hut klaar is dan komen ze er helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die niksnut blijft ook nog even een uurtje liggen zegt ie.... hij zal wel moe zijn van het in zijn nest liggen de hele dag.
die is even lekker wezen shoppen in utrechtquote:
excuus om geen investerings plan te hoeven indienen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Jessie haalt koffiebonen en haalt het van het huishoudgeld af, want ze drinken het toch zelf op.......... euhhhhhhhhh er zou toch geen koffie meer gedronken worden?
Gisteren zei hij dat hij met iedereen ging praten over wat Jens heeft gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
TIm is een eikel, ik moet hem niet maar hij is wel de enige die Adriaan helpt
Weet niet voor hoelang, maar vandaag in ieder geval wel
[ afbeelding ]
heeft ie al een koffiemolen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Jessie verteld hij tegen Christel heeft gezegd dat zij met haar koffie niet op kon tegen de kwaliteit dieh i jhad
Ik ga op de markt, als jij een kop koffie uitgeserveerd heb ik er met de thermometer inga om te kijken of de koffie wel de juiste temperatuur heeft
Jessie zorgt wel goed voor zichzelf, niemand mag investeren alleen Jessiequote:
Adriaan is blij met de hulp, Hij heeft al gezegd dat Tim goed bezig isquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:26 schreef schizolientje het volgende:
Dat Tim nu Adriaan helpt zegt niets, wat vind Adriaan daar uberhaupt van? Ze spreken geen woord met elkaar en lol hebben ze ook niet
Het is opmerkelijk dat iemand die altijd beweerde dat brood niet goed zou zijn en het zelf alleen op zaterdag at nu opeens 'bakker' is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:28 schreef DKUp het volgende:
Tim aan je eten laten zitten is wel enorm ranzig.
Tranny helpt Lotus niet
Maar goed de caps van Lotus, heb al een paar keer gelezen dat ze 's ochtends niet naar de beesten omkijkt en soms pas 's avond eten geeftquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl Lotus met het varken bezig is, doet Franny de mest weg harken
[ afbeelding ]
Opmerkelijk is ook dat hij geen geld wilde verdienen en nu al 0.50 eurocent wil vragen als mensen een handtekening op een gebaksblik willen Jessie was er tegenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk dat iemand die altijd beweerde dat brood niet goed zou zijn en het zelf alleen op zaterdag at nu opeens 'bakker' is.
Zonder muts, zonder schort, sieraden om.
Is niet waar, iedere ochtend doet ze s'morgens met Franny de diertjes, post er iedere morgen gifjes vanquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Maar goed de caps van Lotus, heb al een paar keer gelezen dat ze 's ochtends niet naar de beesten omkijkt en soms pas 's avond eten geeft![]()
.
Ja, en net dus haspel om rolde of niet, die in de modder heeft gelegen en viezigheid, zonder zijn handen te wassenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk dat iemand die altijd beweerde dat brood niet goed zou zijn en het zelf alleen op zaterdag at nu opeens 'bakker' is.
Zonder muts, zonder schort, sieraden om.
Ja, dat bedoel ik dus hoorquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet waar, iedere ochtend doet ze s'morgens met Franny de diertjes, post er iedere morgen gifjes van
Dus dat, ben blij dat jou ook is opgevallenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, en net dus haspel om rolde of niet, die in de modder heeft gelegen en viezigheid, zonder zijn handen te wassen.
Ik weet dat jij dat bedoelde, ik zet het misschien een beetje raar neerquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus hoor.
Ik weet ook wel beter.
Eens in de zoveel tijd is het een "kijk ons goed bezig zijn" momentjes.. Dat gebak zal ook niet elke dag in beeld zijn .. 200 broden zijn er echt niet gemaakt en al opgehaald en/of verstuurd. Zal vandaag wel in beeld komen..quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Maar goed de caps van Lotus, heb al een paar keer gelezen dat ze 's ochtends niet naar de beesten omkijkt en soms pas 's avond eten geeft![]()
.
deed hij samen met johnyboy al,dagelijks ritueelquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is zijn favoriete manier van wakker worden. Gelijk medebewoners afbranden.
Ieder dag zijn ze bij de dieren bezig, meerdere malen per dagquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd is het een "kijk ons goed bezig zijn" momentjes.. Dat gebak zal ook niet elke dag in beeld zijn .. 200 broden zijn er echt niet gemaakt en al opgehaald en/of verstuurd. Zal vandaag wel in beeld komen..
quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Jessie verteld hij tegen Christel heeft gezegd dat zij met haar koffie niet op kon tegen de kwaliteit dieh i jhad
Ik ga op de markt, als jij een kop koffie uitgeserveerd heb ik er met de thermometer inga om te kijken of de koffie wel de juiste temperatuur heeft
ja zielig lopen doen,slachtofferrol aannemen zo voor de stemming,maar gelukkig weten mensen beterquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat hij met iedereen ging praten over wat Jens heeft gedaan
Dat en wat kost dat wel niet aan verzendkosten? Vanuit Groningen zelf je brood halen is ook niet erg goedkoop...quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
235 broden zijn er verkocht. Ik vraag me af hoe die verstuurd worden en door wie want het zal wel een beetje door het hele land zijn. Als je het met de post verstuurd dan is het brood niet meer vers als je dat krijgt eigenlijk moet je dus bakken en gelijk bezorgen maar hoe?
Ik snap het ook niet hoor. Het lijkt me erg duur om daar een brood te bestellen dat kost wel ¤ 3,50 en dan de bijkomende kosten voor halen of bezorgen. Dat is misschien leuk voor een keer met dit gaan mensen toch niet keer op keer doen lijkt mijquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en wat kost dat wel niet aan verzendkosten? Vanuit Groningen zelf je brood halen is ook niet erg goedkoop...
Ik wilde het net ook posten maar jij bent snellerquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:44 schreef krabje het volgende:
maaikie klagen over investeringen hahahaha,hij heeft ook van alles besteld zonder overleg,ja maaikie what goes around comes around
ja maar wat jessie nu doet levert ook geld op en dat ziet maaikie niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook posten maar jij bent snellerTja Het is Jessie he en dat mag niet, Mikkie mag dat wel doen
en toch mag ik hem wel,het is een echte studentquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:45 schreef Mylene het volgende:
Ik hoorde gisteren Gerrit heel druk zijn over de markt alsof hij zich altijd heel erg ervoor heeft ingezet. Hij heeft echter nooit geen ene flikker eraan gedaan. Hij was altijd te lui met het afbouwen en als hij het moest doen voelde hij zich er te goed voor. In het huisje met Christel vertelde hij ook een keer dat hij er geen zin in had om het terrein op te ruimen. Kortom, Gerrit wil enkel mooi weer spelen, de opportunist en het luie varken![]()
.
Dat dusquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:47 schreef krabje het volgende:
[..]
ja maar wat jessie nu doet levert ook geld op en dat ziet maaikie niet.
Daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Mikeziet het goed. Er wordt geïnvesteerd zonder overleg.
Mike liet net zijn hand zien aan Merel en zei: Kijk ik heb voor dit bedrag dingen besteld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:47 schreef krabje het volgende:
[..]
ja maar wat jessie nu doet levert ook geld op en dat ziet maaikie niet.
Hij heeft ook hout voor zijn boomhut kennelijk zonder overleg gepakt. En dat argument zal Jessie ook gebruiken, let maar opquote:
nee, leuk voor de markt of evenementenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Het lijkt me erg duur om daar een brood te bestellen dat kost wel ¤ 3,50 en dan de bijkomende kosten voor halen of bezorgen. Dat is misschien leuk voor een keer met dit gaan mensen toch niet keer op keer doen lijkt mij
en heeft hij overlegt?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike liet net zijn hand zien aan Merel en zei: Kijk ik heb voor dit bedrag dingen besteld.
en terecht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft ook hout voor zijn boomhut kennelijk zonder overleg gepakt. En dat argument zal Jessie ook gebruiken, let maar op![]()
.
Nee. Want 'hij' doet het ookquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef krabje het volgende:
[..]
en heeft hij overlegt?![]()
,staaltje pot en ketel
![]()
![]()
Daar had Jessie het gisteren al over, dat er hout in de paalwoning zit ( het is geen boomhut zei de boomhutmeneer)quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft ook hout voor zijn boomhut kennelijk zonder overleg gepakt. En dat argument zal Jessie ook gebruiken, let maar op![]()
.
Bij XXL boomhut op SBS heb ik soortgelijke boomhutten voorbij zien komen. Ik denk dat meningen er over zijn verdeeldquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar had Jessie het gisteren al over, dat er hout in de paalwoning zit ( het is geen boomhut zei de boomhutmeneer)
ik ook,maar omdat madam lotus er een bad en wc en alles in wil hebben moet hij wel groot zijn,en daar hoor je maaikie niet over,dat kind heeft ook nog niks binnen gebracht op wat ukelelles na,en dan wel zo'n groot huisquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij XXL boomhut op SBS heb ik soortgelijke boomhutten voorbij zien komen. Ik denk dat meningen er over zijn verdeeld.
Ik vind het achterlijk groot.
Ja, dat wel,quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, leuk voor de markt of evenementen
De investering is er al uit. Ze hebben niet het volle pond voor de ovens en deegmachine hoeven te betalen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
Straks is de nieuwigheid van de broodverkoop eraf en is de investering, waar Jessie zo achteraan zat, er niet uit.
Zoals zo vaak daar gebeurt.
klopt en daar loopt dezelfde meneer ( sbs he) en er zit geen enkele boom of tak doorheen nu en geen enkele boom speelt een rol in het huisje. Mike had met sommige dingen even moeten wachten zei hij maar de meneer vond het wel leuk bedachtquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij XXL boomhut op SBS heb ik soortgelijke boomhutten voorbij zien komen. Ik denk dat meningen er over zijn verdeeld.
Ik vind het achterlijk groot.
Ze moeten er eerst überhaupt toestemming voor krijgen om erin te mogen slapenquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef krabje het volgende:
[..]
ik ook,maar omdat madam lotus er een bad en wc en alles in wil hebben moet hij wel groot zijn,en daar hoor je maaikie niet over,dat kind heeft ook nog niks binnen gebracht op wat ukelelles na,en dan wel zo'n groot huis
verpakkingsmateriaal moest nog besteld worden hoorde ik adje.... Hard brood want minder kwetsbaar voor vervoersschadequote:Op woensdag 13 februari 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wel,
Maar goed ik ben benieuwd of we te zien krijgen hoe ze verstuurd gaan worden
Oh, was ook SBSquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt en daar loopt dezelfde meneer ( sbs he) en er zit geen enkele boom of tak doorheen nu en geen enkele boom speelt een rol in het huisje. Mike had met sommige dingen even moeten wachten zei hij maar de meneer vond het wel leuk bedacht
En Franny..........quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens is net wakker---------------------->TIM
Tim zijn vieze handen afvegen aan die gore broekquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:01 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt dus je brood gekneed, lekker op de grond.
Ik snap niet waarom er zo vaart hier achter is gezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
Straks is de nieuwigheid van de broodverkoop eraf en is de investering, waar Jessie zo achteraan zat, er niet uit.
Zoals zo vaak daar gebeurt.
En ik hoop op 100 afzeggingen omdat Adriaan met zijn vieze klauwen aan het brood zitquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op minimaal 50 afzeggingen vandaag, doordat tim in de keuken staat
Gisteren zei Adje dat hij nu nog moest zien of hij het terug ging verdienen..........quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:57 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
De investering is er al uit. Ze hebben niet het volle pond voor de ovens en deegmachine hoeven te betalen.
ik zou ook nooit iets eten daarquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik hoop op 100 afzeggingen omdat Adriaan met zijn vieze klauwen aan het brood zit
Eerst een haspel uittrekken die altijd buiten ligt en dan zonder zijn klauwen te wassen verder gaat met het brood
Het zijn allebei viespeuken
O, bah..quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik hoop op 100 afzeggingen omdat Adriaan met zijn vieze klauwen aan het brood zit
Eerst een haspel uittrekken die altijd buiten ligt en dan zonder zijn klauwen te wassen verder gaat met het brood
Dat mag toch ook helemaal nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:04 schreef spapaars het volgende:
Die kneedmachine op die vieze vloer is ook niet ideaal.
Die haspel, het snoer, heeft ook gelegen bij het toilet waar iedereen overheen en weer looptquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Maakt A3 het brood nu als afbakbrood?
Komt Talpa niet met "Heel Holland bakt Vegan" binnenkort en krijgt A3 dan de kans om mee te doen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zo vaart hier achter is gezet
Had het eerst aangekeken, dat moeten de andere ook.
Ja, en Tim was vanmorgen aan het vegen dus de stof dwarrelt er lekker inquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:01 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt dus je brood gekneed, lekker op de grond.
ideaal is het niet maar springt er vuil van de vloer in?quote:
Ik snap dat schuim niet hoor, bij Vanessa bellen ze de keuringsdienst en hier kopen ze massaalquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zou ook nooit iets eten daar![]()
![]()
ook dat jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze moeten er eerst überhaupt toestemming voor krijgen om erin te mogen slapen.
We zullen dit nooit gaan begrijpen Dotteke ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat schuim niet hoor, bij Vanessa bellen ze de keuringsdienst en hier kopen ze massaal
O jakkie, dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die haspel, het snoer, heeft ook gelegen bij het toilet waar iedereen overheen en weer loopt.
Ja, trek gewoon van die latex handschoenen aan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jakkie, dat wist ik dan weer niet
Ik heb Adje al meer betrapt op een onhygienische manier van werken
Nee, hij is niet buiten beeld geweest, ik heb het in de gaten gehouden en vast gelegdquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:09 schreef Zeyina het volgende:
En Adriaan is niet buiten de stream geweest nadat hij de haspel heeft vastgehad?
Er wordt ook gezegd dat Adriaan nooit doucht. Wat ook niet klopt.
Hij gaat geregeld voor het slapen gaan. En gisteren heeft hij even op bed gelegen op de dag en daarna is hij ook gaan douchen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij is niet buiten beeld geweest, ik heb het in de gaten gehouden en vast gelegd
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
We zullen dit nooit gaan begrijpen Dotteke ?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:10 schreef krabje het volgende:
is maaikie zieltjes aan het winnen met zijn hetze tegen jessie
Vastgelegd zegt niks.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij is niet buiten beeld geweest, ik heb het in de gaten gehouden en vast gelegd
Ben benieuwd, kan wel weer een dingetje worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Duidelijk.
Die heeft vast staan afluisteren bij de silo vannacht waar Gerrit, Jens en Merel het hadden over Jessie die investeert zonder overleg.
Merel ging Jessie hier naar vragen vandaag in de vergadering.
En nu loopt Mike ineens een rondje bij iedereen hier over
sommige schuimpjes zitten er diep inquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat schuim niet hoor, bij Vanessa bellen ze de keuringsdienst en hier kopen ze massaal
Hij was constant in beeldquote:
Adje is het vriendje van Jessie........... schuim koppelt altijdquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
sommige schuimpjes zitten er diep in
Okquote:
Voor ¤3 heb je er 100 bij de A.C.Tionquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, trek gewoon van die latex handschoenen aan.
Nee, ik snap dat ook niet Poezquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:13 schreef Poezewoes het volgende:
Snap die mensen niet die overal werk van maken bij instanties
Sterker nog. Ze zegt nu tegen Mike dat hij het niet doet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Hiske krijgt er hoofdpijn van, als ze het er niet mee eens is waarom trekt ze haar scheur dan niet open,
Ik vermoed dat ze het over Merel heeft?
Die zijn volgens mij niet echt geschikt voor in de keuken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor ¤3 heb je er 100 bij de A.C.Tion![]()
Goedemorgen Cos
Action heeft nu ook blauwe latex handschoenen, een euro duurder, wel geschikt voor keukenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij niet echt geschikt voor in de keuken.
Vannacht en afluisterenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Duidelijk.
Die heeft vast staan afluisteren bij de silo vannacht waar Gerrit, Jens en Merel het hadden over Jessie die investeert zonder overleg.
ja echt hé Poez GMquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
Mike heeft de John ziekte, hij heeft vlees nodig
Gamma lolquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Och jeetje Mike heeft het Johnvirus te pakken, hij mist z'n vleesje, hij heeft vleesje nodig
en gaat speklappen bestellen
Hij gaat er na neuken vaak uit om te eten en te rokenquote:
Als je een vleeseter bent en al die tijd je best doet geen vlees te eten kan ik mij dat voorstellen, John lag na een dag al te janken dus dit valt mij mee.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Och jeetje Mike heeft het Johnvirus te pakken, hij mist z'n vleesje, hij heeft vleesje nodig
Die bus is nog niet zeker hoor, hebben ze het geld niet eens voor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
Echt ik lach me rot , er komt ook een bus , geen geld en alles komt er gewoon
Zou beter zijn om na het neuken zich even te wassen , maar ja wie ben ik om dat te zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij gaat er na neuken vaak uit om te eten en te roken
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
We wachten het af Fritsie GMquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die bus is nog niet zeker hoor, hebben ze het geld niet eens voor.
Hadden ze ook niiet voor al die spullen die nu voor Adriaan binnen komenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die bus is nog niet zeker hoor, hebben ze het geld niet eens voor.
Misschien doen ze dat wel, ze zijn niet constant in beeldquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou beter zijn om na het neuken zich even te wassen , maar ja wie ben ik om dat te zeggen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel, ze zijn niet constant in beeld
Lolquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister ook al en toen op de seconde af
Ze gaan een groot schilderij maken, iedereen mag een kwartiertje schilderen, mag ook met een stift en zo maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Christel zit te zeveren over de daklozen, slurpend op haar kontje op haar bedje.
Elke 14 dagen 'n stemming, nog leukerquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
Wat is Mike ook ineens actief, misschien is een keer per maand stemmen toch een goed idee
Dan blijven ze actief, en Tim wordt matteklapquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke 14 dagen 'n stemming, nog leuker![]()
Zo vermoeiend deze soap.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan een groot schilderij maken, iedereen mag een kwartiertje schilderen, mag ook met een stift en zo maakt niet uit.
Dan mogen de schuimpjes 24 uur bieden en dat geld gaat naar de daklozen.
Hiske is erg onzeker, ze is ook bang als dingen niet begrepen worden ze ruzie krijgt met Christelquote:
ja het loopt weer tegen de stemmingen he,moeten die 4 nu zieltjes gaan winnen,walgelijk stelquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Duidelijk.
Beterquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Gewoon niet langer dan een paar maanden in Utopia blijven, en dan weer naar huis, steeds vers bloed.
Die ze volgens mij niet zo makkelijk vinden Poezquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Gewoon niet langer dan een paar maanden in Utopia blijven, en dan weer naar huis, steeds vers bloed.
a3 was een lieveling van heel veel mensen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje is het vriendje van Jessie........... schuim koppelt altijd
Snap die Hiske sowieso niet, met haar heb geen mening gedoe.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske is erg onzeker, ze is ook bang als dingen niet begrepen worden ze ruzie krijgt met Christel
zielige kopieerder,moet hij nu echt een johnyboy gaan doenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:17 schreef Zeyina het volgende:
Mike gaat speklappen bestellen. Hij trekt het niet meer zonder vlees.
Voor het vegan gebeuren, aten ze ook amper vlees.
Mensen die zich op willen geven, zien toch ook dat er de hele dag ruzie is, daar wil je toch niet tussen zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ze volgens mij niet zo makkelijk vinden Poez
Het duurt echt lang voor ze er weer in een ander in doen als er een uit gaat
ik dacht dat franny dom was,maar het kan nog ergerquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:22 schreef Zeyina het volgende:
Mike iedereen langs met zijn 'statement' over Jessie en loopt het huisje uit, maar ik bemoei me er niet mee.
Iets wat voorspelt werdquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
Ach gossie Tim speelt de zielige kaart
Busje komt zoquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sufkutje Brandon staat weer te wachten tot er iets op zijn pad komt![]()
[ afbeelding ]
hij denkt zo sympatie te kunnen krijgen bin het grote publiekquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:30 schreef krabje het volgende:
[..]
zielige kopieerder,moet hij nu echt een johnyboy gaan doen
Ja hij doet elke keer hetzelfde als de stemming er weer aan komt, maar dat moeten ze daar toch ook opvallen?quote:
ik lach me ook suf Haha. Droeftoeterquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:36 schreef Zeyina het volgende:
Tim op zalvend toontje tegen Hiske: Als jullie straks tijd hebben wil ik graag met jullie praten. Want jij hebt altijd zo'n goede kijk op dingen en Christel is een gevoelsmens. Dat is fijn.
Want wat ik gisteren heb meegemaakt hakt er best wel in
Als Tim pauze heet in de bakkerij komt hij naar hun toe![]()
![]()
Het is allemaal Hiske, Hiske maar ik vind die Chris een apart en naar mens, kan er niets aan doen. Ik moet ineens denken aan de eerste weken, als iemand tegen haar praat is het hooguit hmmmhmmm en je hebt niet het idee dat ze luistert.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske is erg onzeker, ze is ook bang als dingen niet begrepen worden ze ruzie krijgt met Christel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |