Daar lult Jessie zich wel uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat Jessie aanspreken op het feit dat hij geen investeringsplannen inlevert en bespreekt, maar van alles besteld.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:20 schreef Yaksa het volgende:
Jessie heeft zijn apneu masker weer gevonden zie ik.
Afgelopen nacht heeft ie uren zonder gelegen.
En hij sliep best aardig.
[ afbeelding ]
Dat gaat hij zeker proberen, maar als Merel op dreef is, laat ze zich nier zomaar onder tafel kletsen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar lult Jessie zich wel uit.
Ook het vermelden waard: Jessie had voor 2300 euro trainingspakken laten komen die nauwelijks verkopen. Bij anderen moet alles op pre-order.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat Jessie aanspreken op het feit dat hij geen investeringsplannen inlevert en bespreekt, maar van alles besteld.
Ja, dat klopt. Die heeft hij ingekocht onder het mom dat het al besteld zou zijn....quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ook het vermelden waard: Jessie had voor 2300 euro trainingspakken laten komen die nauwelijks verkopen. Bij anderen moet alles op pre-order.
Jammer dat Christel zo weinig met kunst bezig is. Terwijl ze daar bakken geld mee kan verdienen, zoals Josée in uto 1. Zou ook goede bezigheidstherapie zijn. Christel zit nu alleen nog maar depri te wezen met een zak snoep in de ene hand en een therapielamp in de andere.quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:25 schreef Bonken het volgende:
Over geld verdienen gesproken ... van Christel hoor je ook niet veel meer qua activiteiten. Haar sieraden lopen geloof ik niet zo, ook niet bij markten.
En ik meende dat in Utopia 1 toch de wanden vol hingen met haar schilderkunst. Als anderen zo met kistjes bezig zijn kan zij toch wel een paar kliederwerkjes maken om wat geld te genereren?
[ afbeelding ]
Merel heeft een zwak voor Jessiequote:Op woensdag 13 februari 2019 01:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaat hij zeker proberen, maar als Merel op dreef is, laat ze zich nier zomaar onder tafel kletsen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Adje bezig in de keuken. Het gaat nu allemaal wat makkelijker met die deegmachine
Tim heeft laatst wel aangegeven dat hij geen wekker had misschien dat Ardriaan hemquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:17 schreef danaqui het volgende:
[..]Zoals verwacht geen spoor van Timtim natuurlijk die om 6 uur Adje zou gaan helpen
3 ovens hebben ze daar hoorde ik gisteren, een deegmachine, verder nog een magnetron, een vrieskist, een Amerikaanse koelkast; Valt niet mee he om te overleven in de natuur.quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Adje bezig in de keuken. Het gaat nu allemaal wat makkelijker met die deegmachine
quote:Op woensdag 13 februari 2019 06:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn de stemmingen aanstonds?
Adriaan is bezig. Met schoonmaken zit nog geen deeg in toch. Ik dacht eerst ook dat er deeg in zat maar hij was net aan het mopperen dat hij hemquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:21 schreef danaqui het volgende:
Lekker slim Timtim om te gaan vegen terwijl Adje bezig is met het deeg
Oke ik dacht dat er deeg in zat, maar blijft idioot dat hij gaat staan te vegen bij die maschinequote:Op woensdag 13 februari 2019 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan is bezig. Met schoonmaken zit nog geen deeg in toch. Ik dacht eerst ook dat er deeg in zat maar hij was net aan het mopperen dat hij hem
Niet goed kon maken.
Ja, er zal toch geveegd moeten worden, misschien een rare plaats om de machine op de grond te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2019 06:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat er deeg in zat, maar blijft idioot dat hij gaat staan te vegen bij die maschine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |