quote:Het chat-systeem (dm, pm en chat) is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender(s), de ontvanger(s) en sitebeheerders.
Shit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:41 schreef Peter het volgende:
In de AV staat er ook het e.e.a. over in artikel 9
o.a.:
[..]
Ja dat is in de DM uiteraard maar openbaar in de notes?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:41 schreef Peter het volgende:
In de AV staat er ook het e.e.a. over in artikel 9
o.a.:
[..]
De notes zijn niet openbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja dat is in de DM uiteraard maar openbaar in de notes?
Sinds wanneer zijn de notes openbaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja dat is in de DM uiteraard maar openbaar in de notes?
Dus alleen een admin of ikzelf heb toezicht op de notes?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De notes zijn niet openbaar.
Vraag ik jouw kan jij mijn notes inzien ja of nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de notes openbaar?
Mod is toch niet openbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus alleen een admin of ikzelf heb toezicht op de notes?
Of iedere mod?
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vraag ik jouw kan jij mijn notes inzien ja of nee?
Forumcrew kan het inzien. Maar dat is niet openbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus alleen een admin of ikzelf heb toezicht op de notes?
Of iedere mod?
Wat mij betreft wel er is mijn niks gevraagd geworden, wat heeft een mod van b.v het Keldertje daarmee van doen?quote:
Je hebt de voorwaarden gelezen toen je je aanmelde lijkt me?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel er is mijn niks gevraagd geworden, wat heeft een mod van b.v het Keldertje daarmee van doen?
En waar ben jij een mod van?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
En waar ben jij een mod van?
Van Pol of waarvan, het ging over Pol dit gesprek, en nogmaals er is mij niks gevraagd geworden of dit voor iedere mod zichtbaar gemaakt mocht worden.
En er is je overigens wel wat gevraagd. Bij het accepteren van de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
AVG verbied niet het opslaan van bepaalde gegevens. Echter moet een organisatie wel moeten kunnen onderbouwen WAAROM ze het opslaan.
Het zal in dit geval zeer waarschijnlijk een waarschuwing zijn geweest op bepaald gedrag.
Dat men PM of DM kon inzien ja, daar stond niks in over in de notes!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt de voorwaarden gelezen toen je je aanmelde lijkt me?
Notes zijn toch niet openbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat men PM of DM kon inzien ja, daar stond niks in over in de notes!
Als iedere mod dit voor de neus gegooid kan krijgen bij een simpele muisklik, zonder dat deze zich hoeft te verdiepen ergens in?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Notes zijn toch niet openbaar.
Wat snap je hier niet aan?
Dan is het nog niet openbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als iedere mod dit voor de neus gegooid kan krijgen bij een simpele muisklik, zonder dat deze zich hoeft te verdiepen ergens in?
Het is openbaar voor ieder mod toch, ongeacht wat voor deel van het forum die beheren doet toch?quote:
Het is beschikbaar voor een mod ja, maar niet openbaar voor iedere user.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is openbaar voor ieder mod toch, ongeacht wat voor deel van het forum die beheren doet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |