abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184985653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Was dat ook niet zo toen Gina die bijzondere broodjes ging bakken in Uto 1.0?
Volgens mij zijn het zelfs dezelfde ovens.
Zou niet weten, heb alleen de laatste paar maanden van Uto 1 gezien.
pi_184985658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Vandaag werden een deegkneedmachine en nog een of twee ovens naar binnen gereden. Iemand meegekregen hoeveel die dingen kosten? En is het niet een beetje voorbarig om zo hard te investeren, terwijl je weet dat elk product hoogstens een paar weken goed loopt?
Snackbar was slimmer geweest, gewoon open van 4 tot 21.00 uur, maar ja of de Gemeente dat goed vindt? :+
pi_184985667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat dus. :Y
Volgens mij is er geen enkele bakker meer in Nederland die het deeg nog met de hand kneedt.
Dus zo'n machine die dat voor je doet is niet zo vreemd.
pi_184985674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:57 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen enkele bakker meer in Nederland die het deeg nog met de hand kneedt.
Het is ook niet vreemd, maar het ambachtelijke gaat er dan wel een beetje vanaf.
pi_184985676
quote:

[..]

Adriaan als bakker in Utopia is in de verste verte niet te vergelijken met andere bakkers in Nederland. Ik denk juist dat de charme van het bakken van Adriaan is, waardoor mensen bestellen, het handmatige werken is.
pi_184985677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Vandaag werden een deegkneedmachine en nog een of twee ovens naar binnen gereden. Iemand meegekregen hoeveel die dingen kosten? En is het niet een beetje voorbarig om zo hard te investeren, terwijl je weet dat elk product hoogstens een paar weken goed loopt?
Ik niet ... Ze hebben nu toch iets van 15K schuld? Het lijkt me dat ze hierdoor een grens over gegaan zijn dat ze zich over een paar honderd euro extra niet meer druk maken ...
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_184985680
quote:

[..]

Fabrieksbrood is best lekker, alleen zijn de sneetjes veel te dik naar mijn smaak
pi_184985686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:59 schreef Bonken het volgende:

[..]

Ik niet ... Ze hebben nu toch iets van 15K schuld? Het lijkt me dat ze hierdoor een grens over gegaan zijn dat ze zich over een paar honderd euro extra niet meer druk maken ...
Ik denk dat het om meer gaat dan een paar honderd euro. :Y
En daarbij de koffie, wat een faal gaat worden.....
pi_184985690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Adriaan als bakker in Utopia is in de verste verte niet te vergelijken met andere bakkers in Nederland. Ik denk juist dat de charme van het bakken van Adriaan is, waardoor mensen bestellen, het handmatige werken is.
Na 1 dag kan je er iemand de hersens mee in slaan :7
pi_184985697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Tja, het kneden heeft hij uitbesteed aan die machine. Maar de ingrediënten in de machine doen en daarna het laten rijzen en het vormen van de broden en het bakken doet hij nog steeds zelf.
Lijkt me nog steeds behoorlijk ambachtelijk.
pi_184985700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de Popu Poll morgen.
Ik verwacht eigenlijk geen grote verschuivingen.
Jens zal wat winnen, denk ik, en Adriaan ook.
Ten koste van Jessie waarschijnlijk.
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Je weet het niet.
Jens zal wel stijgen ja, voor hem was het makkelijk scoren tegen "die twee". Denk dat ik zelf maar eens op Franny stem en hopen dat ze Tim voorbij gaat.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_184985705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:00 schreef formule het volgende:

[..]

Fabrieksbrood is best lekker, alleen zijn de sneetjes veel te dik naar mijn smaak
Dat geeft al aan dat je nog nooit een zelf gebakken brood hebt geproefd.
pi_184985714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik denk dat het om meer gaat dan een paar honderd euro. :Y
En daarbij de koffie, wat een faal gaat worden.....
Jessie's idee toch? Hoe verzint hij het ook ... Zou zijn eerste echt grote flater zijn, ben benieuwd ...
pi_184985715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:59 schreef Bonken het volgende:

[..]

Laatste stand die Jessie zei was 14K schuld. Ja die paar honderd kunnen er dan ook nog wel bij.

Blijft vreemd dat er nog geen deurwaarders zijn langsgeweest. Normaal moet je een factuur binnen 2 weken betalen, daarna volgen aanmaningen en incassomaatregelen. Sommige crediteuren wachten al maanden op hun geld. Heb ook niets gehoord dat ze met iedereen afbetalingsregelingen hebben getroffen. Al is het maar om faillissement te voorkomen.
pi_184985726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:04 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat geeft al aan dat je nog nooit een zelf gebakken brood hebt geproefd.
Ja hoor zelf gebakken, kanon hard, maar lag aan mij :7
pi_184985731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:04 schreef Bonken het volgende:

[..]

Jessie's idee toch? Hoe verzint hij het ook ... Zou zijn eerste echt grote flater zijn, ben benieuwd ...
Dat ligt er maar aan.
Voor hetzelfde geld besteld de FEBO voor het aankomende jaar koffie bij Jessie.
Ik weet niet exact hoeveel mensen er voor dit programma bij Talpa werken maar ik schat zo'n 200 FTE. Dat kan toch wel aardig wat opleveren.
pi_184985741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Laatste stand die Jessie zei was 14K schuld. Ja die paar honderd kunnen er dan ook nog wel bij.

Blijft vreemd dat er nog geen deurwaarders zijn langsgeweest. Normaal moet je een factuur binnen 2 weken betalen, daarna volgen aanmaningen en incassomaatregelen. Sommige crediteuren wachten al maanden op hun geld. Heb ook niets gehoord dat ze met iedereen afbetalingsregelingen hebben getroffen. Al is het maar om faillissement te voorkomen.
Nogmaals, het is een soap. In Uto 1.0 stonden ze nog dieper in de schuld. Zogenaamd.
Een RLS kan nooit failliet gaan.
pi_184985743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan.
Ik weet niet exact hoeveel mensen er voor dit programma bij Talpa werken maar ik schat zo'n 200 FTE. Dat kan toch wel aardig wat opleveren.
Ach kom. De koffie was een grote faal in 1, zowel van Bas, Cees en Rob. Jessie roept steeds: bij ons in 1.....dan had hij ook moeten weten dat het geen goed verkoopbaar produkt is, zeker niet voor de prijzen die hij wil gaan vragen.
pi_184985755
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan.
200 fte? Denk eerder stuk of 20 inclusief stagiairs.
pi_184985757
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:09 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Nogmaals, het is een soap. In Uto 1.0 stonden ze nog dieper in de schuld. Zogenaamd.
Een RLS kan nooit failliet gaan.
En daarnee kan je elke discussie elke keer weer afkappen.
Feit is dat Jessie van iedereen verwacht dat ze een investeringsplan inleveren, bahalve van zichzelf. Gerrit, Jens en Merel vinden dat niet kunnen en zeggen dat ze dat morgen gaan aanpakken. We zullen zien.
pi_184985760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ach kom. De koffie was een grote faal in 1, zowel van Bas, Cees en Rob. Jessie roept steeds: bij ons in 1.....dan had hij ook moeten weten dat het geen goed verkoopbaar produkt is, zeker niet voor de prijzen die hij wil gaan vragen.
Tsja, de armbandjes van Lot in Uto 1.0 leverden ineens ook duizenden euro's op, net zoals de spetterkleding van Billy.
En gij geleuf dah.
pi_184985768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:12 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Tsja, de armbandjes van Lot in Uto 1.0 leverden ineens ook duizenden euro's op, net zoals de spetterkleding van Billy.
En gij geleuf dah.
Ja en ik had het over koffie.
pi_184985770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:11 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

200 fte? Denk eerder stuk of 20 inclusief stagiairs.
Dan weet jij niet hoe een TV programma wordt gemaakt.
pi_184985772
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Is ook heel krom, heb ze nog nooit over een aanmaning of een boete gehoord. Ze hebben ook dingen besteld via mensen die nog nooit van "Utopia" hebben gehoord. Ben dan toch geneigd te denken dat de "mensen van achter" het een en ander voor ze geregeld hebben.
pi_184985776
Het gesprek is blijkbaar afgelopen. Merel ligt in bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')