Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik vind deze drie nu op de streams b.v. voor hun leeftijd (midden 20) anders behoorlijk gevat doen, met goede vocabulaire.
Waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:35 schreef formule het volgende:
Adriaan gaat binnenkort zwaar overspannen naar huis
Caravan wordt verbouwd ook de vloer en er komt een wandje in.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:35 schreef Yaksa het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat ze die bakkerij in de caravan gezet hebben.
Merel heeft al een horecavergunning aangevraagd voor de Silo.
Want dat is nieuwbouw en dus nog redelijk schoon.
Die caravan is gewoon smerig en niet om aan te zien.
Waarom dan toch doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als dit gevatte mensen met een goede vocabulaire zijn dan ben ik een genie.
quote:
Nee je hebt gelijk. Dat groepje utopianen bestaat gewoon uit waarlijke filosofen. De Sartre's van deze tijd.quote:
En jij bent een waarlijk geniequote:Op woensdag 13 februari 2019 00:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Dat groepje utopianen bestaat gewoon uit waarlijke filosofen. De Sartre's van deze deze tijd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Dat groepje utopianen bestaat gewoon uit waarlijke filosofen. De Sartre's van deze tijd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Gerrit: nou dat is best wel een dingetje.
Jens: dan zeg ik: joh....
Merel: ja dat is lauw.
Het is bijna poëzie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Gerrit: nou dat is best wel een dingetje.
Jens: dan zeg ik: joh....
Merel: ja dat is lauw.
Dan nog vind ik het geen logische stap.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Caravan wordt verbouwd ook de vloer en er komt een wandje in.
Het is sowieso geen logische stap. Volgens Jessie heeft Adriaan al die apparatuur al verdiend. Maar die broden zijn besteld, nog niet gebakken, betaald en bezorgd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen logische stap.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Was dat ook niet zo toen Gina die bijzondere broodjes ging bakken in Uto 1.0?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Vandaag werden een deegkneedmachine en nog een of twee ovens naar binnen gereden. Iemand meegekregen hoeveel die dingen kosten? En is het niet een beetje voorbarig om zo hard te investeren, terwijl je weet dat elk product hoogstens een paar weken goed loopt?
Ja, heel voorbarig. Die machines weet ik niet, maar Merel noemde een bedrag van 400 euro wat nodig is om de caravan hygiënischer te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Vandaag werden een deegkneedmachine en nog een of twee ovens naar binnen gereden. Iemand meegekregen hoeveel die dingen kosten? En is het niet een beetje voorbarig om zo hard te investeren, terwijl je weet dat elk product hoogstens een paar weken goed loopt?
Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Bakkerij is meteen een stuk minder "ambachtelijk" met de machines. Ik wil Adje zien zwoegen en puffen tijdens het brooddeeg kneden.
Waar ze uren mee bezig waren en er na een markt een hele berg van over hielden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Was dat ook niet zo toen Gina die bijzondere broodjes ging bakken in Uto 1.0?
Volgens mij zijn het zelfs dezelfde ovens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |