Ja, die was ook geweldig. O, wat vindt ze zichzelf geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft nog nooit algemene voorwaarden opgesteld, maar ze heeft ze wel vaak ondertekend
Van niemand daar. Er komt niet 1 boven MBO-niveau uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:21 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met die drie ... en ze lijken de situatie wel goed in de gaten te hebben en zich ook wel erom te bekommeren. Kan je ook niet van iedereen zeggen.
Echt?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van niemand daar. Er komt niet 1 boven MBO-niveau uit.
Vilein was het zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Zit even die gesprekken van vanmiddag tussen Tim en Jens en Jens en Franny terug te kijken. Dat doet ie goed Jens, en verwoord precies zoals het over komt. En zet Tim en Franny vilein op hun plaats
Ik vind deze drie nu op de streams b.v. voor hun leeftijd (midden 20) anders behoorlijk gevat doen, met goede vocabulaire.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van niemand daar. Er komt niet 1 boven MBO-niveau uit.
Ow ok, het valt mij behoorlijk tegen en sluw is niet hetzelfde als intelligent.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik vind deze drie nu op de streams b.v. voor hun leeftijd (midden 20) anders behoorlijk gevat doen, met goede vocabulaire.
ieuwquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jens heeft best een zware baardgroei. Zou leuk zijn als hij een lange zwarte baard kweekt. Mooi contrast met zijn teddybeertje
[ afbeelding ]
Ze komen er nu gezamelijk achter dat iedereen een investeringsplan moet indienen, behalve Jessie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft kennelijk alvast koffiebonen besteld omdat er zo veel bestellingen voor de bakkerij binnenkomen. Er is ook nog voor 400 euro geïnvesteerd in hygiëne-dingetjes.
Merel vindt dat Adje sjachrijnig is in de caravan, en zich gedraagt alsof de caravan van hem is.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik vind deze drie nu op de streams b.v. voor hun leeftijd (midden 20) anders behoorlijk gevat doen, met goede vocabulaire.
Als dit gevatte mensen met een goede vocabulaire zijn dan ben ik een genie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Opleiding dekt ook niet of je intelligent bent of niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow ok, het valt mij behoorlijk tegen en sluw is niet hetzelfde als intelligent.
Daarentegen zijn ze zichzelf wel erg aan het ophemelen en anderen aan het afbranden ... maar dat zal ook komen omdat iedereen al heel erg met de stemmingen bezig zijn en kliekjes vormen ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow ok, het valt mij behoorlijk tegen en sluw is niet hetzelfde als intelligent.
Ik had het ook over niveau, niet over opleiding.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Opleiding dekt ook niet of je intelligent bent of niet.
Ook iemand zonder opleiding, om wat voor reden dan ook, kan intelligent zijn
Ja. Gerelateerd aan opleidingquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik had het ook over niveau, niet over opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |