Ja, hele mooie serie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik om onbekende reden nooit gezien. Het ging over slaven, dacht ik?
Er was nog zo`n serie.kom even niet op de naam.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, hele mooie serie.![]()
Ik wil hem nog wel eens terugzien.
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn bijn alle episoden op youtube
Ik zou het zo snel niet weten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was nog zo`n serie.kom even niet op de naam.
Ik ook niet, ik ken wel films.quote:
Je bent mij voor.quote:
Die bedoel ik.Disana.quote:
Margaret Singana.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het titelnummer erbij gezet. Poem poem poem poempoem.
quote:
* Superbadeendje op verlanglijstje zet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
12 years a slave, alleen het boek gelezen, niet de film gezien.
Pas een goeie film gezien over Braziliaanse slaven. Vazante.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:58 schreef Charmian het volgende:
Mijn moeder en ik volgden op de belg Escrava Isaura, een serie over een braziliaanse slavin. Zo spannend, ik denk dat ik er nu geen reet meer aan zou vinden.
The mission is ook zo'n mooie film.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pas een goeie film gezien over Braziliaanse slaven. Vazante.
nee ze zijn in joggersquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel .. boeit me niet zo veel meer ...
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:00 schreef Charmian het volgende:
Rich man poor man was ook wel geinig met een jonge Nick Nolte normaal tikken lukt niet mer
Dat is wel een must see vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog steeds The colour purple zien.
Whoopie Goldberg werd daarin toch ontdekt?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is wel een must see vind ik.
binnenkant van m'n oogleden bekijken is voor mij denk ik nu een beter ideequote:
Ga jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
binnenkant van m'n oogleden bekijken is voor mij denk ik nu een beter idee
Zeker een mooiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:09 schreef Charmian het volgende:
Niet te vergelijken met The Color Purple maar ik vind The Help zo'n prachtige 'it's payback time'-film
En een schitterende rol van Oprah Winfrey.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whoopie Goldberg werd daarin toch ontdekt?
Ja dus, maar dat is dus een film die ik nog in de kast wil hebben.
Lekker slapen dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
binnenkant van m'n oogleden bekijken is voor mij denk ik nu een beter idee
de dames zijn toch sonst vanaf 20 00 in badkamerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK... Maar ze eten nu al dus waarschijnlijk straks toch uitzending
Het is goed, en nou je nest in.quote:
normaal wel ja... maar er staat gewoon uitzending gepland om 22:00quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
de dames zijn toch sonst vanaf 20 00 in badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |