Speelt ze er mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een SNES
Einde bericht.

DKC godquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Wel Contra 3 spelen he dan, en super castlevenia

Beetje sneu weer hoe ggmm en scrummie warm voor haar lopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oeh... Er wordt wat gezegd tegen Scrummie's vriendinnetje.

Zo een ken ik er nog..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oeh... Er wordt wat gezegd tegen Scrummie's vriendinnetje.

GOEIE GENADE ZEG.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje sneu weer hoe ggmm en scrummie warm voor haar lopen.
Heeft helemaal niks mee te maken dat de laatste kut die ze zagen die van hun moeder was.

Niet geklikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
SPT / Recreatief Wielrennen #702 Verenigingen en vorken

Vanavond ook weer.. spinnenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
SPT / Recreatief Wielrennen #702 Verenigingen en vorken

In het geval van GGMM en Scrummie lijkt me dit niet geheel ondenkbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat jij daar op hapt... GOEIENDAG ZEG

quote:

quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle mensen die op je reageren posten ook wel in TRU of huismoeder of meest waarschijnlijk in jouw geval SOA

Jammer genoeg is dit mijn SCquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook liever dat Knut weggaat ipv Haags en Charlotte.

Dat komt omdat ik wel doorgaans normale reacties post, zonder mensen uit te kafferen hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle mensen die op je reageren posten ook wel in TRU of huismoeder of meest waarschijnlijk in jouw geval SOA

Heel goed van jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel doorgaans normale reacties post, zonder mensen uit te kafferen hier.

Ziedend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel doorgaans normale reacties post, zonder mensen uit te kafferen hier.

Woedend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje sneu weer hoe ggmm en scrummie warm voor haar lopen.
Heeft helemaal niks mee te maken dat de laatste kut die ze zagen die van hun moeder was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |