Nou nou zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus.
Ik klik nooit weer op je linkjes.
Ja is goed, ik stuur ze gelijk op!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor iedere valse belofte wil ik een zakje tijgernootjes
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)je_gaat_klimmen.html
Goed einde
Gelukkig geen belangrijke posts. (Die van mij staat er nog)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
er zijn daar al twee posts van mij verwijderd door @:charlotte3
1 van mij terwijl ze dezelfde offtopic onzin van Onlogisch, GGMM en Scrummie niet weghaalt. (lol)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
er zijn daar al twee posts van mij verwijderd door @:charlotte3
GA JANKEN DANquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 van mij terwijl ze dezelfde offtopic onzin van Onlogisch, GGMM en Scrummie niet weghaalt. (lol)
maar toch moest je het even benoemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, het doet me verder vrij weinig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig geen belangrijke posts. (Die van mij staat er nog)
Ja inderdaad, en altijd als iets benoemd wordt zeg jij: GA JANKEN DAN, EN NU IS HET KLAAR. Word dan geen mod.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar toch moest je het even benoemen.
Overigens even een TR gezet daar.
Als negers aan carnaval beginnen dan haak ik afquote:
Er stonden geen plaatjes in?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het boekje van Marcel over Theo Janssen vooralsnog zeer teleurstellend.
Ik ben daar ook geen mod.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en altijd als iets benoemd wordt zeg jij: GA JANKEN DAN, EN NU IS HET KLAAR. Word dan geen mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |