Er is een kans dat je TV het signaal zal dempen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil in de slaapkamer een Smart TV ophangen met een beugel, waarbij de bestaande WiFi-versterker achter de TV komt te 'hangen' (uit het zicht).
internetkabel die er ligt is voor aansluiting versterker op Experia Box, de TV verbind ik met WiFi (voor de KPN Smart TV app).
lijkt me allemaal prima te kunnen, of gaat de versterker zo dicht bij de TV storing geven ofzo?
Probeer een andere kabelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus. Laatst weer problemen nadat ik mijn PC uit elkaar had gehaald met het beeldsignaal. Als ik hem aandeed geen beeld en dan moest ik de HDMI erin en eruit doen (soms zelfs meerdere malen) en dan deed die het weer. Nu godzijdank weer vanaf
Nee ben er juist net weer vanafquote:
Zijn wel topics over geweest maar is redelijk dood hier ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef Jump het volgende:
Is er in feite ergens een topic voor 3d printen, of is die trend hier al helemaal over gewaaid?
Goede en verrassende vraag, maar wat ik het meest waardeer is de eenvoud om een bepaald onderwerp op te zoeken en er over te lezen. En jij, m'n beste?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:hplc
Wat waardeer jij nu zo aan het digitale leven?
Hallo maat, fijn je hier te treffen. Voor mij is het de hele wereld tot je beschikking hebben, van racen, tot muziek, van FOK! tot elkaar ordinair doodschieten met een stel Oost-Europeanen. Allemaal genieten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede en verrassende vraag, maar wat ik het meest waardeer is de eenvoud om een bepaald onderwerp op te zoeken en er over te lezen. En jij, m'n beste?
Uiteraard, is toch makkelijk muziek ontdekken met die handige algoritmes.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo maat, fijn je hier te treffen. Voor mij is het de hele wereld tot je beschikking hebben, van racen, tot muziek, van FOK! tot elkaar ordinair doodschieten met een stel Oost-Europeanen. Allemaal genieten.
Niet meegekregen dat nieuws. Maar je zou zelf een topic kunnen openenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef TjjWester het volgende:
Ik kan er geen topic over vinden maar wat vinden we van de amd keynote??
Ik waardeer het dat ik mensen honderden kilometers van mij vandaan kan wijzen op slecht taalgebruikquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:fok-it
Maat. Was even benieuwd he, wat waardeer jou nu zo aan de digitale wereld?
Hebben we hier te maken met de inmiddels beroemde mod die geen enkele intressen in DiG of it heeft??quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:fok-it
Maat. Was even benieuwd he, wat waardeer jou nu zo aan de digitale wereld?
Mooi betoog vriendquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat ik mensen honderden kilometers van mij vandaan kan wijzen op slecht taalgebruik!
Nee uhm, het feit dat je de mogelijkheid hebt om jezelf op verschillende aspecten te ontwikkelen zonder dat je daar veel geld voor moet hebben of op een andere manier bevoorrecht voor moet zijn. Dat je zelfs op je zolderkamer een breder wereldbeeld kan krijgen en ook kan zien hoe mensen aan de andere kant van de oceaan hun leven leiden en over dingen nadenken.
Wat zijn intressen precies?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de inmiddels beroemde mod die geen enkele intressen in DiG of it heeft??
Soms op reddit kan je wel leuke gesprekken hebben. Maar youtube is daar ook een goed medium voor. Mensen bijvoorbeeld met kanalen die stadswandelingen geven, mensen die nooit geld hebben om op vakantie te gaan vinden dat echt leuk. Is toch fantastischquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi betoog vriendChat je ook met buitenlanders dan?
Ik vind dat Reddit maar een teleurstellend websiteje.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms op reddit kan je wel leuke gesprekken hebben. Maar youtube is daar ook een goed medium voor. Mensen bijvoorbeeld met kanalen die stadswandelingen geven, mensen die nooit geld hebben om op vakantie te gaan vinden dat echt leuk. Is toch fantastisch
Wat waardeer jij zo aan het digitale leven?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef TjjWester het volgende:
Ik kan er geen topic over vinden maar wat vinden we van de amd keynote??
Ik wil nog voor 2021 in deel 300 zitten!quote:Op woensdag 25 november 2020 16:23 schreef dimmak het volgende:
Zijn dit verwoede pogingen op de DIG SC op gang te krijgen?
Droom grootquote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil nog voor 2021 in deel 300 zitten!
phoe, nodig dan iedereen uit ONZ, KLB en GC SC's uit hier te gaan postenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil nog voor 2021 in deel 300 zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |