Goede en verrassende vraag, maar wat ik het meest waardeer is de eenvoud om een bepaald onderwerp op te zoeken en er over te lezen. En jij, m'n beste?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:hplc
Wat waardeer jij nu zo aan het digitale leven?
Hallo maat, fijn je hier te treffen. Voor mij is het de hele wereld tot je beschikking hebben, van racen, tot muziek, van FOK! tot elkaar ordinair doodschieten met een stel Oost-Europeanen. Allemaal genieten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede en verrassende vraag, maar wat ik het meest waardeer is de eenvoud om een bepaald onderwerp op te zoeken en er over te lezen. En jij, m'n beste?
Uiteraard, is toch makkelijk muziek ontdekken met die handige algoritmes.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo maat, fijn je hier te treffen. Voor mij is het de hele wereld tot je beschikking hebben, van racen, tot muziek, van FOK! tot elkaar ordinair doodschieten met een stel Oost-Europeanen. Allemaal genieten.
Niet meegekregen dat nieuws. Maar je zou zelf een topic kunnen openenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef TjjWester het volgende:
Ik kan er geen topic over vinden maar wat vinden we van de amd keynote??
Ik waardeer het dat ik mensen honderden kilometers van mij vandaan kan wijzen op slecht taalgebruikquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:fok-it
Maat. Was even benieuwd he, wat waardeer jou nu zo aan de digitale wereld?
Hebben we hier te maken met de inmiddels beroemde mod die geen enkele intressen in DiG of it heeft??quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:fok-it
Maat. Was even benieuwd he, wat waardeer jou nu zo aan de digitale wereld?
Mooi betoog vriendquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat ik mensen honderden kilometers van mij vandaan kan wijzen op slecht taalgebruik!
Nee uhm, het feit dat je de mogelijkheid hebt om jezelf op verschillende aspecten te ontwikkelen zonder dat je daar veel geld voor moet hebben of op een andere manier bevoorrecht voor moet zijn. Dat je zelfs op je zolderkamer een breder wereldbeeld kan krijgen en ook kan zien hoe mensen aan de andere kant van de oceaan hun leven leiden en over dingen nadenken.
Wat zijn intressen precies?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de inmiddels beroemde mod die geen enkele intressen in DiG of it heeft??
Soms op reddit kan je wel leuke gesprekken hebben. Maar youtube is daar ook een goed medium voor. Mensen bijvoorbeeld met kanalen die stadswandelingen geven, mensen die nooit geld hebben om op vakantie te gaan vinden dat echt leuk. Is toch fantastischquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi betoog vriendChat je ook met buitenlanders dan?
Ik vind dat Reddit maar een teleurstellend websiteje.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms op reddit kan je wel leuke gesprekken hebben. Maar youtube is daar ook een goed medium voor. Mensen bijvoorbeeld met kanalen die stadswandelingen geven, mensen die nooit geld hebben om op vakantie te gaan vinden dat echt leuk. Is toch fantastisch
Wat waardeer jij zo aan het digitale leven?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef TjjWester het volgende:
Ik kan er geen topic over vinden maar wat vinden we van de amd keynote??
Ik wil nog voor 2021 in deel 300 zitten!quote:Op woensdag 25 november 2020 16:23 schreef dimmak het volgende:
Zijn dit verwoede pogingen op de DIG SC op gang te krijgen?
Droom grootquote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil nog voor 2021 in deel 300 zitten!
phoe, nodig dan iedereen uit ONZ, KLB en GC SC's uit hier te gaan postenquote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of stiekem een paar rondes DTS hier onderbrengen, dan komen we ook al een aardig eindquote:Op woensdag 25 november 2020 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
phoe, nodig dan iedereen uit ONZ, KLB en GC SC's uit hier te gaan posten
Had je dan niet een dag of 300 geleden moeten beginnen?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat waardeer jij eigenlijk aan de DIGitale wereld?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:55 schreef Fred het volgende:
[..]
Had je dan niet een dag of 300 geleden moeten beginnen?
Dit voelt wel erg studentikoos aan: "Over 5 weken moet de opdracht af die we 45 weken gelegen kregen, laten we eens beginnen".
FOK! natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2020 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat waardeer jij eigenlijk aan de DIGitale wereld?
ik kan even een rondje doen zo van:quote:Op woensdag 25 november 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of stiekem een paar rondes DTS hier onderbrengen, dan komen we ook al een aardig eind
Al wat Google meuk, maar wacht eigenlijk nog op een goede klapper met PoE camera's en accesspoints.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie al echt goede Black Friday-deals gescoord?
ik heb de lego bookstore bij bol gescoord vandaag, 139-ishquote:Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie al echt goede Black Friday-deals gescoord?
Bookstore, cool. Staat ook nog op m'n lijstje.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de lego bookstore bij bol gescoord vandaag, 139-ish
tenzij lego of amazon met betere deal komt, ben ik er blij mee
elf clubhouse wil ik eigenlijk ook wel maar geen haast, evt volgend jaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bookstore, cool. Staat ook nog op m'n lijstje.
Nu eerst Elf Clubhouse en wat kerst BrickHeadz gekocht.
Eens. Die eentjes en nulletjes hebben de wereld goed op zijn kop gezet.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:37 schreef Fred het volgende:
[..]
FOK! natuurlijk![]()
Zonder dollen, ik kan me geen ander leven voorstellen. Zowel met werk als privé zou ik niet weten wat te doen.
Klopt, we hebben tot 2021, dus maak je geen zorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |