Even noteren Scrut. Groene tegels.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:50 schreef Lyza666 het volgende:
Al m'n tegels zijn groen trouwens. Even een milieuverontreinigend goedje zoeken.
HuHuhuhu.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ghostbuster komt wel even spuiten.
Ik lees net dat dat niet goed is voor de tegels.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh dat zou het wel eens kunnen zijn ja, moet 20 meter slang aan ook om bij water te komenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te weinig water aanvoer dan.
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dikke bleek werkt vast wel.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet goed is voor de tegels.
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
Lelijk ding:
[ afbeelding ]
Komt ook vast niet vooruit.
Nee joh, dat was bij m'n ouders thuis, lang geleden. Wat zou ik met zo'n ding moeten? Ik woon op 4 hoog en heb niet eens een balkonquote:
Ja ik vond het ook niet echt logischquote:Op maandag 11 februari 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, dat was bij m'n ouders thuis, lang geleden. Wat zou ik met zo'n ding moeten? Ik woon op 4 hoog en heb niet eens een balkon
Dan gaat ie stotteren.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou het wel eens kunnen zijn ja, moet 20 meter slang aan ook om bij water te komen
Ook geen dakterras?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik woon op 4 hoog en heb niet eens een balkon
Het is alleen de livery, hè? Is gewoon de auto van vorig jaar met een andere voorvleugel of zo.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
Lelijk ding:
[ afbeelding ]
Komt ook vast niet vooruit.
Cyclon B.quote:
Ja ik denk dat dat het is, ik heb ook geen buitenkraan jammer genoeg, kan wel maar dan moet ik onder de vloerquote:
quote:
Volgens mij is het wel grotendeels de 2019 auto hoor. Er zullen wel wat trucjes afgehaald of bedekt zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is alleen de livery, hè? Is gewoon de auto van vorig jaar met een andere voorvleugel of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |