wortels na middernacht en zoquote:Op maandag 11 februari 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een behoorlijke fruiteter. Als je verder weinig zoet dingen eet, wordt dat na een tijdje een soort snoep.
Mwah, ik weet ook niet wat ik dan anders zou eten in plaats van die groenten? Veel vlees eten vind ik ook niet echt lekker.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet echt dol op. Uiteraard eet ik het ook wel, want gezond. Maar als dat niet zo zou zijn weet ik niet of ik het wel zoveel zou eten.
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijd voor een rebranding. Volgende week in de bonus Till’s tinderdoekies
Ja, nasty.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef TillyB het volgende:
Beflapje is wel echt het goorste woord ever
Ik geloof niet dat ik dat veel beter vind.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
*genoteerdquote:Op maandag 11 februari 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Lurkers dat krijgen jullie weer even mee, vul maar in, in jullie schriftjes
Nee joh, het is pas 10 uurquote:Op maandag 11 februari 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
Tijd om te slapen denk ik. Alvast weltrusten voor straks![]()
Welterustenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
truste conjolita mamacitaquote:Op maandag 11 februari 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
wekker gaat vóór 5 uur af...ik moet welquote:
Om te likken zo lekker.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Poor thingquote:Op maandag 11 februari 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
wekker gaat vóór 5 uur af...ik moet wel![]()
Trustenquote:Night night!
Wasdat?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Even Lucky 13 spelen bonus ronde met Wilfred Gené
Slaap lekker!quote:Op maandag 11 februari 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
Niks, we gaan nietquote:Op maandag 11 februari 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel geld heb je gewonnen, Lyza?
Oeh, misschien een fan?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Profiel bezocht door Madelies vast een lurkster
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ontbijtje bij de Ikea voor één.
Daarom, ze ziet mogelijkheden.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat maakt Ghostbuster niet uit, weten we nu, althans niet in het begin.
Ik las hier laatst dat vrouwen sowieso niet zo geweldig kunnen koken maar wel heel goed kunnen schoonmaken.quote:
Wezen shoppen?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ontbijtje bij de Ikea voor één.
Dat klinkt plausibel.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las hier laatst dat vrouwen sowieso niet zo geweldig kunnen koken maar wel heel goed kunnen schoonmaken.
Ik ben niet zo'n geweldige kok, dus dat klopt wel in mijn geval. Helaas is schoonmaken ook niet mijn hobbyquote:Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las hier laatst dat vrouwen sowieso niet zo geweldig kunnen koken maar wel heel goed kunnen schoonmaken.
Jij bent gewoon een prinsesje.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldige kok, dus dat klopt wel in mijn geval. Helaas is schoonmaken ook niet mijn hobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |