abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184966344
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:07 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Beauty & The Beast was ook naar budget erg goed gelukt, persoonlijke mening natuurlijk.
Moet eerlijk bekennen dat ik daar meermaals een poging heb gedaan om het te kijken, maar telkens niet door die openingsscène kwam met dat zingen :').

Juist het concept van die film had je veel duisterder kunnen maken (net als van die sprookjes nog meer inspiratie halen uit het originele bronmateriaal).
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:09:54 #152
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet eerlijk bekennen dat ik daar meermaals een poging heb gedaan om het te kijken, maar telkens niet door die openingsscène kwam met dat zingen :').

Juist het concept van die film had je veel duisterder kunnen maken (net als van die sprookjes nog meer inspiratie halen uit het originele bronmateriaal).
Is niet de weg wat ze gekozen hebben. Hoe had je het veel duisterder willen maken dan? Dan had je de hele casting op de schop moeten nemen. Ze wilden gewoon een remake. En dat is ze best goed gelukt. Emma Watson was perfect in haar rol.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 01:10:03 #153
306837 crew  Flippiee
pi_184966349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:07 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Beauty & The Beast was ook naar budget erg goed gelukt, persoonlijke mening natuurlijk.
Mijn favo.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:10:33 #154
370352 I
Eye for an I
pi_184966354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het is ook niet echt concurrentie voor Netflix aangezien ze geen volwassenere series zullen maken, maar vooral Star WarsAids en dat soort meuk.
True, gaat redelijk beperkt worden dus. Dikke kans dat al die DisneyXD crap daar ook terecht komt. Dus idd voornamelijk voor kinderen. Al valt Marvel ook onder Disney natuurlijk.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:12:46 #155
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966363
Vind ook Star Wars een goede weg ingeslagen. Natuurlijk zal iedereen boven de 30 gaan zeiken over dat het geen Star Wars meer is. En daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar je laat wel met de nieuwe franchise iets na voor jeugdige kijkers. Misschien is het publiek veranderd en spelen ze daar op in. Dan ga je al gauw tegen zere schenen stampen.
pi_184966365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:09 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Is niet de weg wat ze gekozen hebben. Hoe had je het veel duisterder willen maken dan? Dan had je de hele casting op de schop moeten nemen. Ze wilden gewoon een remake. En dat is ze best goed gelukt. Emma Watson was perfect in haar rol.
Personages wat complexer maken, sowieso minder musical dan en door de atmosfeer iets realistischer te laten overkomen in sets en kostuums.
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:12:59 #157
445528 DerRabbit
Eat, Sleep, Race, Repeat!
pi_184966366
Ik ga toch nog maar even wat eten zoeken, mijn maag blijft knorren
PsyclePath: A person suffering from a chronic and extreme love of cycling. An unstable individual unable to adjust to society without repeated and lengthy excursions on a bicycle.
Deze UI is mede mogelijk gemaakt door ToT
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:13:24 #158
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Personages wat complexer maken, sowieso minder musical dan en door de atmosfeer iets realistischer te laten overkomen in sets en kostuums.
Is het dan nog een remake?
pi_184966372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Vind ook Star Wars een goede weg ingeslagen. Natuurlijk zal iedereen boven de 30 gaan zeiken over dat het geen Star Wars meer is. En daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar je laat wel met de nieuwe franchise iets na voor jeugdige kijkers. Misschien is het publiek veranderd en spelen ze daar op in. Dan ga je al gauw tegen zere schenen stampen.
Volgens mij zien Star Wars fans in die nieuwe films vooral dezelfde gebreken die al in de eerste films zaten, die waren namelijk al ruk. Alleen nu denken ze dat het door Disney komt (lol).
Denkt niet zwart-wit
pi_184966375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:10 schreef I. het volgende:

[..]

True, gaat redelijk beperkt worden dus. Dikke kans dat al die DisneyXD crap daar ook terecht komt. Dus idd voornamelijk voor kinderen. Al valt Marvel ook onder Disney natuurlijk.
Ja al die Marvel en Star Wars meuk komt erbij, maar goed als je kinderen hebt is het wel een prima dienst om aan te schaffen natuurlijk. Altijd wel wat te kijken.
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:14:44 #161
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij zien Star Wars fans in die nieuwe films vooral dezelfde gebreken die al in de eerste films zaten, die waren namelijk al ruk. Alleen nu denken ze dat het door Disney komt (lol).
Welke eerste films bedoel je precies?
pi_184966383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:13 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Is het dan nog een remake?
Ja, want je kan het verhaal in grote lijnen nog hetzelfde houden met dezelfde personages maar gewoon wat veranderingen maken waardoor de film uniek is.

Hoop oprecht dat ze dat ook bij The Lion King film doen, ben er gigantisch fan van maar als het precies hetzelfde is zie ik de meerwaarde niet zo (verwacht wel dat ze scènes gaan toevoegen).
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:16:11 #163
370352 I
Eye for an I
pi_184966385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja al die Marvel en Star Wars meuk komt erbij, maar goed als je kinderen hebt is het wel een prima dienst om aan te schaffen natuurlijk. Altijd wel wat te kijken.
True. Beetje de YouTube Kids van Netflix. :+
pi_184966386
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:14 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Welke eerste films bedoel je precies?
A New Hope, de eerste Star Wars film die gemaakt is.

Dat was echt bagger.
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:18:57 #165
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

A New Hope, de eerste Star Wars film die gemaakt is.

Dat was echt bagger.
Ga je mond spoelen. Schobbejak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja, want je kan het verhaal in grote lijnen nog hetzelfde houden met dezelfde personages maar gewoon wat veranderingen maken waardoor de film uniek is.

Hoop oprecht dat ze dat ook bij The Lion King film doen, ben er gigantisch fan van maar als het precies hetzelfde is zie ik de meerwaarde niet zo (verwacht wel dat ze scènes gaan toevoegen).
Dat zou inderdaad kunnen. Maar dan ben je de film aan het veranderen. Ik snap heel goed dat de studio dat niet wilt. Ze willen de film tijdloos maken (voor zover het dat al niet was). En schijnbaar verkoopt dat goed. Ik snap het wel.
pi_184966415
Probeer eens The Expanse van Sci-fi channel (Syfy). Ik kwam daar wat moeilijk in maar dat is gewoon echt een heel goede serie. Het verhaal is echt geweldig als je eenmaal de 'weet ik veel hoeveel' karakters hebt leren kennen. Want dat was in het begin een beetje lastig vond ik.

Ik heb seizoen 1 gisteren afgekeken en had echt niet het idee dat het die kant op zou gaan. Die serie zit vrij slim in elkaar en heeft voor een Sci-fi channel serie erg veel mooie beelden laten zien.

Ik zie dit echt als een moderne Startrek serie momenteel.

The Expanse (TV Series 2015– ) - IMDb

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2019 01:21:22 ]
pi_184966419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:18 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen. Schobbejak.
Nee, ik snap oprecht die populariteit niet. Ja dat mensen in die tijd de special effects vernieuwend vonden en voor veel mensen waarschijnlijk jeugdsentiment, maar alles qua personages en verhaal was heel slecht uitgewerkt. Matig acteerwerk ook nog, randomheid in worldbuilding dat nergens op sloeg, nee het was heel slecht.
quote:
[..]

Dat zou inderdaad kunnen. Maar dan ben je de film aan het veranderen. Ik snap heel goed dat de studio dat niet wilt. Ze willen de film tijdloos maken (voor zover het dat al niet was). En schijnbaar verkoopt dat goed. Ik snap het wel.
Een remake is juist bij uitstek de manier om de fouten en minpunten van het origineel te verbeteren en een eigen touch te geven.
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:22:04 #168
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Probeer eens The Expanse van Sci-fi channel (Syfy). Ik kwam daar wat moeilijk in maar dat is gewoon echt een heel goede serie. Het verhaal is echt geweldig als je eenmaal de 'weet ik veel hoeveel' karakters hebt leren kennen. Want dat was in het begin een beetje lastig vond ik.

Ik heb seizoen 1 gisteren afgekeken en had echt niet het idee dat het die kant op zou gaan. Die serie zit vrij slim in elkaar en heeft voor een Sci-fi channel serie erg veel mooie beelden laten zien.

Ik zie dit echt als een moderne Startrek serie momenteel.

The Expanse (TV Series 2015– ) - IMDb
Geweldige serie! Helemaal met je eens. De verscheidenheid aan characters deed mij meer aan GoT denken overigens.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:22:36 #169
370352 I
Eye for an I
pi_184966430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:22 schreef I. het volgende:
KLB / Signalen oppikken van dames

Dit topic, koekoek. _O-
Ik ga trollen, denk ik ;) Even lezen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:23:20 #171
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, ik snap oprecht die populariteit niet. Ja dat mensen in die tijd de special effects vernieuwend vonden en voor veel mensen waarschijnlijk jeugdsentiment, maar alles qua personages en verhaal was heel slecht uitgewerkt. Matig acteerwerk ook nog, randomheid in worldbuilding dat nergens op sloeg, nee het was heel slecht.

[..]

Een remake is juist bij uitstek de manier om de fouten en minpunten van het origineel te verbeteren en een eigen touch te geven.
Dan ga je oordelen met de kennis die je nu hebt. Als je je in die tijd verplaatst zou dat vast heel anders zijn. Ik heb ook nooit geweten of Lucas in die tijd al gedacht heeft: 'goh, hoe vet zou het zijn als ik 25 jaar na dato deze waanzin eens ga uitleggen'. Denk dat het gewoon zo ontstaan is.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:25:20 #172
370352 I
Eye for an I
pi_184966447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:23 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik ga trollen, denk ik ;) Even lezen.
:+

Het is ergens wel een beetje zielig.
pi_184966468
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:23 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Dan ga je oordelen met de kennis die je nu hebt. Als je je in die tijd verplaatst zou dat vast heel anders zijn. Ik heb ook nooit geweten of Lucas in die tijd al gedacht heeft: 'goh, hoe vet zou het zijn als ik 25 jaar na dato deze waanzin eens ga uitleggen'. Denk dat het gewoon zo ontstaan is.
Maar hoe het van plotpunt naar plotpunt gaat is gewoon heel slap gedaan, eerst met die robots op die planeet en dan ineens per toeval komen ze bij die Skywalker terecht. Die komt daarna later ineens per toeval zijn mentor tegen (die aan het einde van de film een lachwekkend gevecht heeft met die Darth Vader _O- )
Denkt niet zwart-wit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:27:54 #174
445528 DerRabbit
Eat, Sleep, Race, Repeat!
pi_184966471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:25 schreef I. het volgende:

[..]

:+

Het is ergens wel een beetje zielig.
Ach joh, dan had hij het niet in KLB op FOK! moeten plaatsen maar op viva ofzo :')
PsyclePath: A person suffering from a chronic and extreme love of cycling. An unstable individual unable to adjust to society without repeated and lengthy excursions on a bicycle.
Deze UI is mede mogelijk gemaakt door ToT
pi_184966472
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:22 schreef I. het volgende:
KLB / Signalen oppikken van dames

Dit topic, koekoek. _O-
Terechte klacht, zie ik nu al.
Denkt niet zwart-wit
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: