ja Trump zegt het ookquote:
sgoedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
ik heb haar nog niet gezien...iemand zei 2 weken volgens mij, maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 11 februari 2019 20:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die leipe Muis alweer vrij inmiddels?
Die had een identiteitscrisis,werd toen Jacky.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
moet ik meteen aan die geit uit Utopia denken
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
sgoedIs dit echt echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik kwam ook niet veel verder van Ch en een geel plaatje. In boeken lees ik ook nooit de volledige namen.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
Sharmain![]()
Ik zie nu pas dat het MIAN is en niet MAIN
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
sgoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:31 schreef Charmian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TEAM BAKSTEEN
dan maak je er toch godverdomse grafbubbels vanquote:Op maandag 11 februari 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor net dat je het woord "Bubbels" niet boos kan zeggen.
daarom is het kut als mensen hun UI veranderen...daar herken ik ze eerder aanquote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet veel verder van Ch en een geel plaatje. In boeken lees ik ook nooit de volledige namen.Altijd handig dat je aan het eind van het boek opeens bedenkt dat je niet eens weet hoe de hoofdpersoon heet, omdat je alleen naar een woordbeeld hebt gekeken.
herkenbaar! Of wat ik vaak heb is dat ik iets van de naam van de hoofdpersoon heb gemaakt en op het eind kom ik erachter dat het helemaal niet klopt en het iets heel anders is. Terwijl ik zou zweren dat ik het goed had. Zo bizar.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet veel verder van Ch en een geel plaatje. In boeken lees ik ook nooit de volledige namen.Altijd handig dat je aan het eind van het boek opeens bedenkt dat je niet eens weet hoe de hoofdpersoon heet, omdat je alleen naar een woordbeeld hebt gekeken.
hoezo niet? echt welquote:Op maandag 11 februari 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor net dat je het woord "Bubbels" niet boos kan zeggen.
Dat schrikt wel af.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
dan maak je er toch godverdomse grafbubbels van
ja geen idee hoe ze erbij komen. Het lukt mij wel.quote:
Whehe, dat kan ook nog inderdaad. Gelukkig zijn de meeste boeken zo geschreven dat je niet in de war komt met personages met namen die op elkaar lijken, maar dat komt ook wel eens voor. Dan moet je opeens de namen gaan lezen en terugzoeken wie wie is. Heel irritant.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
herkenbaar! Of wat ik vaak heb is dat ik iets van de naam van de hoofdpersoon heb gemaakt en op het eind kom ik erachter dat het helemaal niet klopt en het iets heel anders is. Terwijl ik zou zweren dat ik het goed had. Zo bizar.
Ik liet ze wel eens in bad.quote:
Yeppa, yeppa, yeppa! Nu heb je weer een ander probleem.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
chillen in een bubbelbubbelbubbelbad NEEEEE IK WAS ER NET VANAF
klerebubbels
In een gistingsprocesquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
chillen in een bubbelbubbelbubbelbad NEEEEE IK WAS ER NET VANAF
klerebubbels
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeppa, yeppa, yeppa! Nu heb je weer een ander probleem.
quote:
ik versta steeds tilly tilly tilly in een bubbelbadquote:
ik chickie chickie chickie in een bubbelbadquote:Op maandag 11 februari 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik versta steeds tilly tilly tilly in een bubbelbad
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik versta steeds tilly tilly tilly in een bubbelbad
Als de ingrediënten binnenkomen. En ik tijd hebquote:
Duurt nog wel even voordat de SC mag komen proeven dus.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als de ingrediënten binnenkomen. En ik tijd heb
yep...deze duurt ook langer als ik het goed heb gelezen. Veel geduld is wel the key. Best lastig datquote:Op maandag 11 februari 2019 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat de SC mag komen proeven dus.
Duurt het gisten langer? Ik zie trouwens rode puntjes en zon in de verwachting.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep...deze duurt ook langer als ik het goed heb gelezen. Veel geduld is wel the key. Best lastig dat
Had ik nou ergens gezien dat Mars One failliet is?quote:
Ja heerlijk weerquote:Op maandag 11 februari 2019 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Duurt het gisten langer? Ik zie trouwens rode puntjes en zon in de verwachting.
Ja, dat las ik ook. Er zijn wel twee onderdelen van Mars One:quote:Op maandag 11 februari 2019 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik nou ergens gezien dat Mars One failliet is?
quote:“We’re working with the administrator and an investor to find a solution,” he said in a Feb. 11 email, but said he couldn’t publicly discuss the status of those efforts at this time.
Mars One has an unusual structure involving two organizations. One is the Mars One Foundation, a non-profit organization responsible for implementing its goal of establishing a permanent human settlement on Mars. The other was Mars One Ventures AG, which held the exclusive rights to monetize the project through such things as the sales of sponsorships and broadcasting rights, providing a share of those revenues to the Mars One Foundation.
Lansdorp emphasized that the bankruptcy filing affected only the for-profit company, Mars One Ventures. However, with the collapse of that company, financing of the non-profit foundation is uncertain.
Ja langer en je moet tussentijds nog extra hop toevoegen? Zoiets was het.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Duurt het gisten langer? Ik zie trouwens rode puntjes en zon in de verwachting.
Welnee Elon is een Raket van RVS aan het bouwenquote:Op maandag 11 februari 2019 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik nou ergens gezien dat Mars One failliet is?
Wel zielig voor tante Til.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja langer en je moet tussentijds nog extra hop toevoegen? Zoiets was het.
Ahhhhhhhhh rode puntjes
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee Elon is een Raket van RVS aan het bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |