Dat kan zeker, en is volgens mij nog lastiger om bespreekbaar te maken. Sterkte!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?
Het jaloers zijn en het claimen is daar ook een voorbeeld van.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms wel ja, maar als ze niet wil, doet Tim heel dwingend, en dat is natuurlijk niet het enige wat Tim betreft
Sterkte!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..
Heb mijn leven aardig op de rit weer, komt goed..Thxquote:
is zo Uto, alhoewel ik denk dat de hulp wel verbeterd is, soms denk ik dat het voor mannen dubbel erg is, omdat daar helemaal raar tegenaan gekeken wordt, maar ik kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben toch?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie rechtszaken later en een paar depressies verder ben ik maar doorgegaan met mijn leven...Mens kan lekker lullen, maar de praktijk ziet er toch anders uit..
Het maakt niet uit hoelang, de wond blijftquote:Op maandag 11 februari 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..
Ook dat komt voorquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben misbruikt door een vrouw in het verleden, kan ik nog aangifte doen...
Hebben we...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is zo Uto, alhoewel ik denk dat de hulp wel verbeterd is, soms denk ik dat het voor mannen dubbel erg is, omdat daar helemaal raar tegenaan gekeken wordt, maar ik kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben toch?
Niet alleen voor mij...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoelang, de wond blijft
Neequote:Op maandag 11 februari 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Heeft er nog iemand van de utopianen hun verhaal verteld?
Duurt lang he, heb een filmpje voor je https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-02-11quote:Op maandag 11 februari 2019 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan die vrouw niet gewoon weg gaan....
Goed gedaan, is veel liefde en kracht voor nodig!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb mijn leven aardig op de rit weer, komt goed..Thx
Ja daar was ik ook al verbaasd overquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit is volgens mij één van de weinige keren, dat iedereen nog wakker is en zo tijdens een presentatie.
En nog steeds geen SLquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit is volgens mij één van de weinige keren, dat iedereen nog wakker is en zo tijdens een presentatie.
en dr sjaal voor dr mondquote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Zeyina het volgende:
Ik erger me kapot aan Hiske. Die weer eens niet haar accu heeft gewisseld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |