Neequote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben misbruikt door een vrouw in het verleden, kan ik nog aangifte doen...
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,quote:Op maandag 11 februari 2019 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het niet verantwoord is om iemand zo'n programma in te sturen, nemen ze geen risico...Ook de aantijgen dat Tim Franny zou misbruiken vind ik een beetje van een zwaar overdreven en ook niet realistische aantijging...
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,
en Tim misbruikt Frennie, staat voor mij als een paal boven water, alsof ze dat toelaat of niet staat daar helemaal van los, ik vind dat
not funnyquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is niet tegen haar zin in integendeel ze wil het zelf graag en is er trots op, ik vind het persoonlijk te ver gaan om dan over misbruik te praten.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,
en Tim misbruikt Frennie, staat voor mij als een paal boven water, alsof ze dat toelaat of niet staat daar helemaal van los, ik vind dat
ja volgens mij tegenwoordig wel, kan ook niet meer verjarenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
nog niet, tis een patroon, opeens beseft ze het weer, en dan gaat ze tegen iedereen klagen hoe slecht hij is, en allemaal dingen van haar wil, en kan hij zn handjes niet meer bij zich houdenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet tegen haar zin in integendeel ze wil het zelf graag en is er trots op, ik vind het persoonlijk te ver gaan om dan over misbruik te praten.
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..quote:
Dat is dan haar probleem, ondertussen lust ze er wel pap van.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog niet, tis een patroon, opeens beseft ze het weer, en dan gaat ze tegen iedereen klagen hoe slecht hij is, en allemaal dingen van haar wil, en kan hij zn handjes niet meer bij zich houden
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er verder maar niet op in...
Ik zeg niet dat het niet kanquote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..
Drie rechtszaken later en een paar depressies verder ben ik maar doorgegaan met mijn leven...Mens kan lekker lullen, maar de praktijk ziet er toch anders uit..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja volgens mij tegenwoordig wel, kan ook niet meer verjaren
soms wel ja, maar als ze niet wil, doet Tim heel dwingend, en dat is natuurlijk niet het enige wat Tim betreftquote:Op maandag 11 februari 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem, ondertussen lust ze er wel pap van.
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |